Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo allemaal.
Heb een vraagje:
Op Vrijdag 6 december heeft vriend van mij zijn Avant-premiere van zijn eerste kortfilm "Betrapt maar niet gevat".
Indien mogelijk zou hij zijn acteurs en hijzelf willen laten afzetten aan het kasteel waar de premiere doorgaat in mooie wagens.
Dit zou in Dilbeek zijn in een kasteel vanaf 19u ongeveer.
Zouden er eventueel mensen zijn die hieraan willen meewerken met hun Model S?
Weet dat het die avond ook de goedheilige Sint zijn verjaardag is maar wie weet wil iemand van
jullie nog wel wat extra goede punten halen voor dat grote boek van Zwarte Piet. :D

Laat mij gerust iets weten, ik speel de reacties dan wel door aan hem.
 
Hallo allemaal.
Heb een vraagje:
Op Vrijdag 6 december heeft vriend van mij zijn Avant-premiere van zijn eerste kortfilm "Betrapt maar niet gevat".
Indien mogelijk zou hij zijn acteurs en hijzelf willen laten afzetten aan het kasteel waar de premiere doorgaat in mooie wagens.
Dit zou in Dilbeek zijn in een kasteel vanaf 19u ongeveer.
Zouden er eventueel mensen zijn die hieraan willen meewerken met hun Model S?

En alle chauffeurs zijn dan ook ere-gasten op de première?
 
Musk was gisteren in München en zei daar volgens een Duits forumlid een aantal interessant dingen:

- Germany is Top Focus for Tesla right now, planning big investments
- First 6 SuperCharger locations for Germany will be announced in a press release on Thursday
- SuperChargers will have 135kW
- there will be a free High Speed Performance Upgrade for the German Autobahn (also available as retrofit)
- until end of 2014 there will be 30 - 40 SuperCharger in Germany
- power folding mirrors can be retrofit
- the plan is to sell more Model S per person in Germany than in the US

11/20 Munich Tesla Event with Elon Musk
 
Musk was gisteren in München en zei daar volgens een Duits forumlid een aantal interessant dingen:



11/20 Munich Tesla Event with Elon Musk

- Superchargers zijn interessant voor als we door D rijden.
- Retrofit High Speed Upgrade ben ik wel benieuwd naar.

Maar boven alles zal hij in Duitsland de afwerkingskwaliteit moeten verbeteren.
Dat gaat de doorsnee Audi/BMW/Mercedes rijdende Duitser echt niet pikken.
 
En het ziet er naar uit dat er nog heel wat ander moois in de MS "verborgen" zit:

Sans titre.png


Dat ze het er nu maar snel uit laten komen, bijvoorbeeld tegen eind van het jaar ("estim. deliv.: jan 2014") ;-)
 
Mooi om te zien dat Elon weer publiekelijk flink wat beloftes maakt, ben benieuwd of het allemaal zo snel gaat als hij beweert ;) er zijn nu vast weer een hoop engineers die zich voor hun hoofd slaan "**** wat heeft Elon nu weer beloofd, hoe gaan we dat voor elkaar krijgen".
En die high speed upgrade, zou dat met stabiliteit te maken hebben wellicht? (andere draagarmen, rubbers, etc) of misschien wel een aangepaste gear ratio oid? Of een aanpassing vd motor of inverter zodat deze soepeler werkt op hoge toerentallen?
Flink wat superchargers in Duitsland is wel mooi voor NL en BE eigenaren die naar het oosten/zuiden willen reizen, ga ik zeker gebruik van maken.
 
Flink wat superchargers in Duitsland is wel mooi voor NL en BE eigenaren die naar het oosten/zuiden willen reizen, ga ik zeker gebruik van maken.
Ik zie liever SuperChargers in DE dan in NL, want het is juist DE waar ik door rijd als ik een stukje moet.

In Nederland volstaat opzich een handje vol SuperChargers al.

Veel groeten uit het gehucht Vlaanderen :)
Dat annexeren wij nog wel eens :)