fouktsang
Member
Nou maxima in een Tesla dat zal er best goed uitzien. Mijn opmerking over Nederland als provincie van Duitsland was om Elon te overtuigen dat wij ook de gratis autobahn upgrade krijgen
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Verwacht geen wonderen van een Autobahn upgrade, want je hebt nog altijd natuurkunde.Nou maxima in een Tesla dat zal er best goed uitzien. Mijn opmerking over Nederland als provincie van Duitsland was om Elon te overtuigen dat wij ook de gratis autobahn upgrade krijgen
nee maar bij 187 voelt de model s niet super stabiel (net getest was in een soort van duitsland)
Lol, jammer zeg! Want ik rij ook wel eens in een soort van Duitsland met mijn BMW, en die rijdt 200+ op z'n sloffen (wel met Dynamic Drive).
Het is dat er zoveel belastingvoordelen aan de Model S zitten, anders was ik bij mijn 5 serie gebleven! ;-)
durven jullie het op te nemen tegen onze stoere koning? "Filip de verschrikkelijke":biggrin:
'De schrik' van Molenbeek? Is Molenbeek niet gewoon 'de schrik' op zich?En dan hebben we het nog niet eens over ons geheim superwapen Crembo, alias de Schrik van Molenbeek!
Tot een paar jaar terug gingen er weinig dagen voorbij dat ik, tijdens mijn woon-werkverkeer ca.5km, in mijn 147GTA-tje de 200 niet ff aantikteJammer wel, maar geen showstopper. De keren dat ik in 1 jaar tijd in de buurt van de 200 kom zijn op 2 handen te tellen.
En hoe vaak moest de motor vervangen worden?Tot een paar jaar terug gingen er weinig dagen voorbij dat ik, tijdens mijn woon-werkverkeer ca.5km, in mijn 147GTA-tje de 200 niet ff aantikte
En alle chauffeurs zijn dan ook ere-gasten op de première?
Als je flink gaat gassen op de snelweg "drosselt" de S al heel rap zijn vermogen. Geel stippellijntje op de kW-schaal. Zal wel wat thermisch zijn ofzo. Vind hem trouwens nog best stabiel bij 200, maar geen sportwagenkwaliteit. Van de week nog in een 15 jaar oude 911 gereden en die voelde bij 200 strakker.
@jetje: een R1 is op papier van 0-100 nog wel een stukje rapper dan de S, maar het vergt inderdaad nogal wat stuurmanskunst om alles eruit te halen. Dat is bij de S een stuk simpeler
Frank, jij gedraagt je toch voorbeeldig? Sta je om bekend!
Wow!
Blijkbaar was extra push nodig, want het lijkt er op dat Model S in Duitsland een trage start neemt... (98 stuks in Aug/Sept)...
En hoe vaak moest de motor vervangen worden?
Net wat nieuwtjes opgedaan, moest even informeren naar de leverdatum en de status van de service beurten. Verkoop loopt nog steeds goed door, maar niet meer zo'n idioterie als enkele maanden geleden. Op dit moment worden er ongeveer 10 per week verkocht in nl...
Inklapbare spiegels komen inderdaad erop, en zijn inderdaad met terugwerkende kracht ook te bestellen.
Wanneer je service pack hebt besteld krijg je ze achteraf erbij, als het goed is net als andere toekomstige uitbreidingen zoals de automatisch afstandhoudende cruisecontrol.
kilometerbeperking gaat eraf. Voor 2200 krijg je vier jaar lang beurten, voor 2800 halen ze m thuis op. Meer dan 4 uur krijg je een loaner
winterbanden zijn inderdaad nog te bestellen, maar levertijd is drama. Schijnt probleem met de leverancier te zijn
Superchargers komen er als het goed is drie op korte termijn, vermoeden is in de buurt van Utrecht bij A2, ergens rond de a50(Apeldoorn.), en tussen A4 en a27 in....
En productie- en leverdatum staan nogsteeds, met eigen ogen de ultieme leverdatum gezien
euh, bron ?
Sinds 4 weken rijd ik met plezier in Model S performance plus. 21" velgen, 245 voor, 265 achter. Auto voelt heel strak. Geen bocht uit te krijgen. Als of ie op rails rijdt.
Nu sinds 2 dagen een Performance loaner, 19" velgen. Deze configuratie is ronduit gevaarlijk. Wat een zwabber bak. Iedere bocht waar je doortrekt breekt de auto uit en grijpt de traction control in. Je voelt hem constant over de achterwielen zijwaarts 'glijden'. Ook op rijksweg met 130+ per uur zwabbert de auto. Dat is met de plus absoluut niet aan de orde.
Voor mijn Model S reed ik een audi a5 3.0tdi. Deze auto was qua wegligging vergelijkbaar met performance plus.
Ik zou iedere toekomstig eigenaar aanraden een gedegen testrit te maken om de verschillen te beoordelen.