Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik weet niet of het al meer mensen is opgevallen, maar als je in de Tesla app kijkt waar je je andere elektische voertuig kan opladen, dan kun je daar zelfs filteren op toilet/cafe etc. Het bijzondere is dat je dit als Tesla rijder (volgens mij) niet kan filteren?
Wellicht omdat bij andere EV's het laden véél langer duurt? 😄
 
Ik weet niet of het al meer mensen is opgevallen, maar als je in de Tesla app kijkt waar je je andere elektische voertuig kan opladen, dan kun je daar zelfs filteren op toilet/cafe etc. Het bijzondere is dat je dit als Tesla rijder (volgens mij) niet kan filteren?
Helder, zo krijg Tesla dus ook beta testers in software aan de niet-tesla rijders gevoed 🙃 zal vast kwestie zijn van tijd dat ze dat overzetten, mits het een logische toevoeging is.

Was me wel eerder opgevallen, er waren inderdaad meer details beschikbaar in die kaartweergave, die in later stadium ook in de reguliere kaart zichtbaar werden, dus ook de kaart van superchargers.

Het is eigenlijk ook wel logisch dat ze de sectie voor niet-Tesla rijders uitbreiden. Ik neem aan dat niet-Tesla rijders meer afhankelijk zijn van de mobiele app wanneer ze op zoek gaan naar een locatie. Dit in tegenstelling tot de gemiddelde Tesla-rijder, die de app doorgaans via mobiel dat als een secundaire optie beschouwt. Immers, de meesten zullen voornamelijk gebruikmaken van de ingebouwde navigatie van Tesla zelf.
 
Ik weet niet of het al meer mensen is opgevallen, maar als je in de Tesla app kijkt waar je je andere elektische voertuig kan opladen, dan kun je daar zelfs filteren op toilet/cafe etc. Het bijzondere is dat je dit als Tesla rijder (volgens mij) niet kan filteren?
Ik denk dat er weinig Tesla rijders de app gebruiken om te zien welke faciliteiten er zijn bij de SuC. De navigatie in de auto laat dit al zien dus dat zal voor de meeste Tesla rijders voldoende zijn.
 
De prijs voor het maandabonnement voor het superchargen voor niet teslas is gedaald naar €9,99
Screenshot_20240419_083415_Tesla.jpg
 
  • Informative
Reactions: SpeedyEddy