Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
'k heb toch nog een projectje kunnen vinden in m'n store...
ik ga een kabelhouder maken rond de 3fase stekker in de vorm van de Tesla T
ontwerpje in bijlage.
we zijn dus weer enkele dagen bezig.:biggrin:
kabel houder.jpg
 
'k heb toch nog een projectje kunnen vinden in m'n store...
ik ga een kabelhouder maken rond de 3fase stekker in de vorm van de Tesla T
ontwerpje in bijlage.
we zijn dus weer enkele dagen bezig.:biggrin:

Hebben we nog iets vernomen van Elon over je vorige 5000 post foto?
Als je overigens dit weer gaat lukken, dan begin ik je ook voor gek te verklaren denk ik :tongue:
 
Hebben we nog iets vernomen van Elon over je vorige 5000 post foto?
Als je overigens dit weer gaat lukken, dan begin ik je ook voor gek te verklaren denk ik :tongue:

nog niets vernomen, dus ik ga er van uit dat ze nu volop aan mijn auto bezig zijn om me alsnog te verrassen met mijn verjaardag.:biggrin:

je weet toch dat de grens tussen geniaal en gek zééééér dun is.:cool: hier thuis beginnen ze er al aan te wennen.
 
Koop die chinerikaanse rommel niet ! Op een samsung gaat het perfect.

Ha, een kenner! Ik neem aan dat je je een Hyundai of een Kia besteld hebt in plaats van een Tesla Model S? Btw, Samsung is gemaakt van Amerikaanse processoren, geproduceerd in Azië (ook China) én draait op een Amerikaans besturingssysteem (Android). Amerikaanse toestanden en rommel, dat moeten we niet willen met z'n allen... ;-)

- - - Updated - - -

'k heb toch nog een projectje kunnen vinden in m'n store...
ik ga een kabelhouder maken rond de 3fase stekker in de vorm van de Tesla T
ontwerpje in bijlage.
we zijn dus weer enkele dagen bezig.:biggrin:
View attachment 26696

Xfrank, de lijn tussen geniaal en gek is inderdaad dun. Maar dit is TE gek, waanzinnig! Komt ik aan met m'n Mennekes meuk.
Ik weet zeker dat als je deze, en de andere foto's van je Teslabunker, post op het officiële Tesla forum dat jouw huis tot in lengte van dagen een bedevaartsoord voor Tesla gekkies gaat worden. Als marketingman adviseer ik je:

Gebotteld water uit je ge-emailleerde gootsteentje a € 5,- per flesje
Exclusive tours door de garage voor € 25,- per 5 minuten
Voor € 25,- mag men je oplader aanraken
voor nog eens € 25,- de Teslategels kussen
Een uur opladen a € 125,- per uur, inclusief gebruik Wifi, exclusief stroom
Foto met de maker: € 35, gesigneerd € 75,-
Kamperen in de straat: € 200,- per nacht
Kamperen op de oprit: € 350,- per nacht
Ingeblikte lucht uit de garage, origineel inclusief aardbeienrood odor, eeuwig houdbaar: € 15,-
Seizoens passe par tout (mits een Sig Perf houder natuurlijk): € 500,-
 
Gebotteld water uit je ge-emailleerde gootsteentje a € 5,- per flesje
Exclusive tours door de garage voor € 25,- per 5 minuten
Voor € 25,- mag men je oplader aanraken
voor nog eens € 25,- de Teslategels kussen
Een uur opladen a € 125,- per uur, inclusief gebruik Wifi, exclusief stroom
Foto met de maker: € 35, gesigneerd € 75,-
Kamperen in de straat: € 200,- per nacht
Kamperen op de oprit: € 350,- per nacht
Ingeblikte lucht uit de garage, origineel inclusief aardbeienrood odor, eeuwig houdbaar: € 15,-
Seizoens passe par tout (mits een Sig Perf houder natuurlijk): € 500,-

we zouden wel eens een goed team kunnen vormen!

hier hebben ze zogezegd Model S'en op voorraad?
Onbekende fout
 
Last edited:
Zag dit in een ander topic:

I got today delivery date on 23. August. Bad thing is no twin chargers available. will come end of the year. not a happy camper here.

Wat betekent dat dan? Dat alle auto's zonder duo-charger worden geleverd en tot het einde van het jaar niet op hoge snelheid kunnen laden? Iemand meer inzicht heeft in de consequenties?
 
Ha, een kenner! Ik neem aan dat je je een Hyundai of een Kia besteld hebt in plaats van een Tesla Model S? Btw, Samsung is gemaakt van Amerikaanse processoren, geproduceerd in Azië (ook China) én draait op een Amerikaans besturingssysteem (Android). Amerikaanse toestanden en rommel, dat moeten we niet willen met z'n allen... ;-)

Samsung en Apple en alle andere smartphones draaien op processoren die zijn gemaakt op, jawel, NEDERLANDSE machines van ASML. Waar die machines staan maakt niet zoveel uit. ASML pompt in z'n eentje méér toegevoegde waarde (productie!) in onze economie dan die hele tweede Maasvlakte. Dozenschuiven & consultancy schiet niet op. Production, liefst high-tech, rocks!
 
... jawel, NEDERLANDSE machines van ASML. ...ASML pompt in z'n eentje méér toegevoegde waarde (productie!) in onze economie dan die hele tweede Maasvlakte. ... high-tech, rocks!
en stel nou dat juist die mannen van 5miljard naar 10miljard gaan. zou toch top zijn? Wellicht zou Elon wel een guided tour willen @ASML na of voor de opening + eerste aflevering in Tilburg van zeg 50 Sig's? Elon, je bent welkom... (ps schiet nou eens op met die uitlevering)
 
Je vraagt je altijd af: wie zijn die mensen die dit soort prutswerk opleveren:

Bij de minpunten:

Ergonomie te verbeteren (multimediascherm)

In het artikel zelf:
De ergonomie doet sterk denken aan de tablet met de bekende appel. En dat is geen toeval: Apple en Tesla werkten samen.

Je kan veel van Apple zeggen, maar niet dat ze geen verstand van ergonomie hebben...
 
Moet wel zeggen dat ik eerst dacht om een simpele 60kWh Model S te halen, dat is uiteindeiljk een 85kWh geworden en vervolgens een 85kWh met meer opties en vervolgens een 85kWh met alle opties en nu een Performance met alle opties... Ik ben bang dat ik nu voor de Performance + ga =p