Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Moet wel zeggen dat ik eerst dacht om een simpele 60kWh Model S te halen, dat is uiteindeiljk een 85kWh geworden en vervolgens een 85kWh met meer opties en vervolgens een 85kWh met alle opties en nu een Performance met alle opties... Ik ben bang dat ik nu voor de Performance + ga =p

niet doen !! straks blijft Tesla de afleveringen uitstellen in de hoop dat we straks allemaal 85Perf+, full-option, gaan.:wink:

- - - Updated - - -

Nog geen nieuws van Elon maar wel van Athlon: Mijn S wordt 2e week september geleverd. Nu heb ik zoveel posts over leveringsdata gezien dat ik de tel kwijt ben... moet ik de statafels al reserveren?

doen !
 
Ik zit net even in dat Google Docs document te kijken, maar daar staan veel mensen met currently estimated delivery timeframe in augustus? Dus zo spannend is september niet.

Edit: dat blijken Noren en Zwitsers. Van de Nederlandstaligen lijk ik de vooralsnog de eerste te zijn. Kost die bak nog meer geld...
 
Ook ik heb me maar eens aangemeld, na al een hele lange tijd meelezen. Was al veel langer van plan dit te doen, maar je weet hoe dat gaat...

Vandaag maar eens Tesla gebeld met de vraag of alles nog volgens planning gaat met mijn Model S, en meteen maar even gevraagd wanneer ik het speeltje kan verwachten: december werd mij verteld (mijn RN nummer eindigd op 4305, confirmed half mei dit jaar).

Beetje een tegenvaller, tijdens het bestellen in de Tesla store in Eindhoven werd mij gezegd dat ik makkelijk kon uitgaan van oktober. December is dus een tegenvallertje dus... Hoop maar dat ie in 2013 nog op kenteken wordt gezet (dat zou zeker goed komen zei ene Wouter). We zullen het gaan beleven...
 
Ik las iets over het gecomponeerde geluid van de Audi R8 etron. Toen bedacht ik me: zou dit werken in de MS? http://www.soundracer.se/
Zou wel grappig zijn om je passagiers voor de gek te houden. Ik weet niet hoe dat ding bepaalt hoeveel toeren je draait. Op geluid? Dan werkt het waarschijnlijk niet. Als het iets kan meten aan het signaal op de 12v aansluiting, dan waarschijnlijk ook niet?
 
Moet wel zeggen dat ik eerst dacht om een simpele 60kWh Model S te halen, dat is uiteindeiljk een 85kWh geworden en vervolgens een 85kWh met meer opties en vervolgens een 85kWh met alle opties en nu een Performance met alle opties... Ik ben bang dat ik nu voor de Performance + ga =p

Goed gedaan SZH. En als jij met P696 eind oktober hebt zal ik daar hooguit een weekje achter zitten. Mooi.

- - - Updated - - -

Nog geen nieuws van Elon maar wel van Athlon: Mijn S wordt 2e week september geleverd. Nu heb ik zoveel posts over leveringsdata gezien dat ik de tel kwijt ben... moet ik de statafels al reserveren?

Wiebe...you lucky bastard!:cool::cool::cool:
 
Wiebe...you lucky bastard!:cool::cool::cool:

Girls & Boys, ALS het zo is (ik blijf op m'n hoede) dan gooien we er een feest in als beloofd. Kan bij mij (hybrids graag niet in de buurt parkeren;-) ) of elders. Laten we de definitieve berichten maar even afwachten. Wie, waar, wanneer: die party komt er!

Ik wacht vooral op reactie van Elon Musk! Die vlek is nog steeds niet weg.
 
Girls & Boys, ALS het zo is (ik blijf op m'n hoede) dan gooien we er een feest in als beloofd. Kan bij mij (hybrids graag niet in de buurt parkeren;-) ) of elders. Laten we de definitieve berichten maar even afwachten. Wie, waar, wanneer: die party komt er!

Ik wacht vooral op reactie van Elon Musk! Die vlek is nog steeds niet weg.

Datum gekregen, 28/08, met optie voor iets vroeger, maar met de nodige grove korrel zout natuurlijk.
Dus vrees dat ik een feestje zal moeten hosten... Nu mijn vrouw nog overtuigen :) of we doen feestje bij Wiebe zodat we ineens twee model S hebben.
In ieder geval, testritjes zoveel jullie willen, we zijn hier toch allemaal broeders geworden hé.
 
Datum gekregen, 28/08, met optie voor iets vroeger, maar met de nodige grove korrel zout natuurlijk.
Dus vrees dat ik een feestje zal moeten hosten... Nu mijn vrouw nog overtuigen :) of we doen feestje bij Wiebe zodat we ineens twee model S hebben.
In ieder geval, testritjes zoveel jullie willen, we zijn hier toch allemaal broeders geworden hé.

Netjes, gaat snel nu. Wat is je huidige status in My Tesla......zijn ze nog steeds onderdelen aan het sprokkelen of hij je auto al gereed gemeld?
 
The factory is building your Model S Signature. Wel nog steeds geen connectie via de app.
Hij is klaar, door disassembly, en staat in container voor pick up naar New York en boot tochtje naar Tilburg.

Sorry, ik check net nog is... ( 15 keer per dag, loosing my mind..) en zie nu dit:

ImageUploadedByTapatalk1374859628.355599.jpg