Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Sorry, ik check net nog is... ( 15 keer per dag, loosing my mind..) en zie nu dit:
wow, proficiat. Het lijkt erop dat Belgen toch samen met (en niet na) Hollanders worden uitgeleverd



Net gevonden bij My Documents:

tesla.png
 
Datum gekregen, 28/08, met optie voor iets vroeger, maar met de nodige grove korrel zout natuurlijk.
Dus vrees dat ik een feestje zal moeten hosten... Nu mijn vrouw nog overtuigen :) of we doen feestje bij Wiebe zodat we ineens twee model S hebben.
In ieder geval, testritjes zoveel jullie willen, we zijn hier toch allemaal broeders geworden hé.

Dat lijkt me geweldig, de LaunchParty in België! Daar had niemand rekening mee gehouden. Graag!
 
Last edited:
Waar lees jij dat van licht rondom de connector? Zie ik niet.
pagina 7:
4 Plug in your Tesla vehicle.
When you plug the Mobile Connector into your
Tesla vehicle, the charge port pulses a green light
during charging
, and the instrument panel
displays charging information.
UNPLUGGING
When charging is complete, the light around the
charge port stops pulsing and the light is solid
green
.
 
hier alvast de pdf van het laden
View attachment 26783

Ik zie ook niets meer staan over 3 fase X 32A laden...

PS: ik denk mij te herinneren dat Elon Musk op de Q1 2013 Call vertelde dat elke Model S met duo charger wordt geleverd maar software matig staat dat af tenzij je voor die optie bij betaald. Het ging toen ook over Super Charging.
PSS: Xfrank is nu een BTO geworden (Bekende Tesla Owner) ;-)
 
Ik las iets over het gecomponeerde geluid van de Audi R8 etron. Toen bedacht ik me: zou dit werken in de MS? http://www.soundracer.se/
Zou wel grappig zijn om je passagiers voor de gek te houden. Ik weet niet hoe dat ding bepaalt hoeveel toeren je draait. Op geluid? Dan werkt het waarschijnlijk niet. Als het iets kan meten aan het signaal op de 12v aansluiting, dan waarschijnlijk ook niet?

Er is een app, volgens mij gratis, die dit doet. Kan je zelf je auto (dus geluid) kiezen. Maserati iemand? Ik weet niet of het geluid van een Prius er in zit ;-).

Werkt op de combinatie van bewegingssensoren en GPS, we hebben 'm getest met een Volt. De naam is me ontschoten maar Google vindt 'm wel.

- - - Updated - - -

Ik kom wel langs!

Kunnen we ook gelijk Wiebe zijn banden oproken :)

Be my guest, hij is toch geleased!