Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Je hebt wel een Enovos pas nodig. Duurt even voordat je die hebt. Eventueel kun je die van mij lenen.
In de parking ave kennedy (-2) kon ik trouwens laden zonder pas. Let op: op zondag soms gesloten.
tell me about it, ben al van voor Nieuwjaar aan het mailen met die gasten.
Bedankt voor het leenaanbod, als ze niet op tijd zijn met hun kaart, stuur ik je een PM.
Heb trouwens je reisverslag gisteren nog eens nagelezen ter voorbereiding van mijn trip: bedankt voor de praktische tips !

- - - Updated - - -

Al met low regen geprobeerd ?

net geprobeerd: zelfde wiebelend gedrag achteraan.
Probeer straks een filmpje te maken van de tippelende vermogensmeter (niet evident aan 120 met cc)
 
Hmm ik voel me wel buitengesloten hoor, en het feit dat ik vrijdag toch niet had gekund maakt amper uit :( Ik word nooit eens door Tesla uitgenodigd, niet voor supercharger events, niet voor iets als dit. Zal wel komen omdat ik als Operational Lease rijder pas heel laat bekend werd gemaakt bij Tesla, zelfs toen ik mijn auto kwam halen wisten ze niet wie ik was, want ze hadden een afspraak ingeboekt op naam van een Athlon medewerker..
 
Hmm ik voel me wel buitengesloten hoor, en het feit dat ik vrijdag toch niet had gekund maakt amper uit :( Ik word nooit eens door Tesla uitgenodigd, niet voor supercharger events, niet voor iets als dit. Zal wel komen omdat ik als Operational Lease rijder pas heel laat bekend werd gemaakt bij Tesla, zelfs toen ik mijn auto kwam halen wisten ze niet wie ik was, want ze hadden een afspraak ingeboekt op naam van een Athlon medewerker..
Pas vanaf 325 berichten op dit forum ;)
(ik kreeg trouwens ook geen uitnodigingen voor superchargers of pc hooft, maar nu wel).
 
Ook geen idee waarom sommige mensen wel een uitnodiging krijgen, en anderen niet. Signatures allemaal? Vast niet.

Al ben ik in A'dam die dag, liever werken dan Elon kijken.

Edit: aha! Volgens Gelden moet je dus hardcore reaguurder zijn:wink:...Dus Pebell, zie eens hoeveel posts je hebt met de vorige erbij, hahaha(...of ben ik nu de grap van Gelden aan het uitleggen...?) Pfff....aan het werk maar weer.
 
Ben er ook bij. Mooi moment om het nieuwe nummer van Elsevier te geven. Cover artikel over Model S. Zaterdag in de winkel, allemaal kopen!

Was met Tesla al bezig om Elon voor een paar dagen naar NL te halen. Maar dat ie zo snel zou komen had niemand verwacht. Elon komt uit Davos en doet op de terugweg ook nog Noorwegen aan. In Nederland heeft hij alleen een paar uurtjes en die zijn allemaal voor ons. Gaaf niet?
 
Ik krijg een waarschuwing over lage bandendruk, maar ik weet niet tot hoeveel bar ik de banden moet pompen, ik ben bang dat ik ze straks te veel oppomp.

Ik heb de standaard 19 inch zomerbanden die mee geleverd worden met de auto.

Iemand enig idee? Word niet wijzer van het stickertje bij de voordeur.