Argh! Dacht ik er uit te zijn dat ik de Non-Performance zou nemen, ben ik toch wéér aan het twijfelen. Met de lease maatschappij is ook alles rond, dus nu is het weer de keuze: To Performance Or Not?
De 21" banden gaan het sowieso wél worden.
Ik kies absoluut voor de 19". Met 21" ziet de wagen er fantastisch uit, als hij stilstaat. Maar ik rij +/- 45k km per jaar.
En dan is de 19" veel comfortabeler, stiller, zuiniger, betrouwbaarder.
Op mijn huidige auto heb ik, na een drietal jaar, de laagprofielbanden er ook afgegooid. Teveel lawaai, teveel slijtage, teveel lekke banden, teveel beschadigde velgen.
Het is een beetje als een vrouw : best fijn dat ze er leuk uit ziet, al iets minder fijn als ze teveel kost. Maar bovenal : ze moet praktisch zijn in het gebruik.
Verder ben ik net terug van een tripje door Florida, ik heb in de store annex service-center in de buurt van Miami een dertigtal MS gezien. Alle kleuren en uitvoeringen. (en toch maar eentje 'in het wild')
Mijns inziens valt het alcantara-accent op de zetels tegen : veel te snel vuil.
Dat rode biesje (ik ga absoluut voor zwart interieur) zou ik nog net kunnen hebben, maar liever zonder.
Tel daar dan nog bij : het feit dat de performance met 19" het max. vermogen gewoon niet op de weg kan zetten - en mijn besluit staat vast : de 'gewone' 85. (nu ja, wat heet gewoon....)
Verder vind ik de CF-spoiler maar niks, wagen is mooier zonder. P85 shieldje is wel heel geslaagd, met een rode P.
Het multicolor-red was best mooi, niet mijn ding, maar past wel goed bij de wagen.