Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
805BEECA-AE8F-4B6A-9C50-3B0494B29B63.jpeg
Plaatje is van Naarden - 9 mei (via de model x WhatsApp groep gekregen), geen idee of het er nu anders uitziet. View attachment 416543


Dit was Naarden op 03-06-2019 heeft mijn collega gemaakt.
 
  • Informative
Reactions: Mad P***y
B0E53432-9B1B-4025-9AAF-B4973059E001.jpeg
Ik had net voor het eerst 110kwh met laden in breukelen. Eerst een stall waar hij maar tot 38kwh ging en daarna een ander geprobeerd. Ik was eerder met mij. X75D niet verder als 101kwh gekomen.

Was er wel blij mee bleef ook vrijnlang hoog in de kwH’s zitten ook niet dat hij na 3 min al weer inkakte.
 
Gouda, op dit moment, 16 stalls, 2 Tesla's en de rest bezet door niet elektrische auto's dus nul vrij. 2 Tesla's wachten....
Het is natuurlijk wel voedertijd voor het fastfoodvolk. ;)
Zijn de reguliere parkeerplekken ook bezet, of is dit kleinzerige hufterigheid? Succes met het wachten. (klagen bij het “management” van een van die vreetschuren zal weinig zin hebben, meestal is het “management” van zulke tenten ongemotiveerd en onderbetaald schouderophalend oproeppersoneel). Tijdens het wachten misschien even met Tesla bellen om de tijd te doden, problemen met de laadpaal ;)
 
  • Disagree
Reactions: DutchTM3
Ik denk dat inderdaad Tesla de enige is die je hierover lastig kan vallen, omdat de signalisatie tekort schiet, ttz de signalisatie laat toe dat mensen deze plekken ook als parkeerplekken mogen gebruiken.

Maar goed, ook bij Tesla kom je niet tot bij de verantwoordelijken. En misschien is de deal tussen Tesla en de vreettent wel zo dat er een supercharger mag staan, maar dat de plekken niet exclusieve laadplekken mogen zijn.
 
Ik denk dat inderdaad Tesla de enige is die je hierover lastig kan vallen, omdat de signalisatie tekort schiet, ttz de signalisatie laat toe dat mensen deze plekken ook als parkeerplekken mogen gebruiken.

Maar goed, ook bij Tesla kom je niet tot bij de verantwoordelijken. En misschien is de deal tussen Tesla en de vreettent wel zo dat er een supercharger mag staan, maar dat de plekken niet exclusieve laadplekken mogen zijn.
Inderdaad.... Maar waarom zou Tesla geld steken in iets wat qua klantvriendelijkheid ondermaats is? Die logica ontgaat mij in dezen even. Er zijn toch wel tig andere plekken in die omgeving waar je wel met minder frustratie kan gaan laden?