Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Staat in mijn agenda!
Frederik, breng jij de nootjes mee, ik zal uw kommetje van in Gent meebrengen:wink:

we moeten dan wel zeker zijn dat het hek open is, want als hij dan nog niet officieel is, zouden we wel voor een gesloten hek kunnen staan.

Ik weet niet wat we nog in de snoepkast hebben liggen, onze Maarten heeft juist 1,5 dag in het ziekenhuis gelegen en ben dus al blij dat ik gewoon nog brood in huis heb :frown:.

Axel van het SC wist ook nog niet zeker of ze deze SuC officieel op de nav-kaart gaan zetten, maar low-profile willen houden zoals Hamburg of Tilbrug.
 
Ik weet niet wat we nog in de snoepkast hebben liggen, onze Maarten heeft juist 1,5 dag in het ziekenhuis gelegen en ben dus al blij dat ik gewoon nog brood in huis heb :frown:.

Axel van het SC wist ook nog niet zeker of ze deze SuC officieel op de nav-kaart gaan zetten, maar low-profile willen houden zoals Hamburg of Tilbrug.

Low Profile met 6 stalls? Lijkt me niet, waarom zou je er dan niet 2 plaatsen... Nee, dit gaat een echte worden
 
Haalde net mijn Tesla op - en kreeg van de Tesla staff te horen dat er nog een SC zou komen in Belgie - richting Namen / Hasselt - nog niet zeker. Werd geen termijn opgeplakt - maar laat ons hopen hee...
Veel plezier, Hans.

Mbt SuC's in België : hangt af van wie je spreekt.
Eerst was er sprake van Namen, en toen stond er plots één in Nijvel. Een tijdelijke die nu definitief zou worden.

En de TeslaSuperchargerBoys die we in Gent tegen het lijf liepen, hielden het op de 3 gekende locaties.
Later mogelijks meer.... Afhankelijk van gebruikers en verkoop.