Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Opgelet : SuC Aalst : stalls 3A en 3B vallen met regelmaat uit.

Probleem gekend bij Tesla.
Over Aalst gesproken: ik verlies daar áltijd connectie na enkele minuten. Geen Spotify meer, geen verbinding met de app.

Telefoon gekregen van het SeC dat het wel degelijk aan een krakkemikkig netwerk ligt. Ik mag er dus van uit gaan dat iedereen hier die ooit al gaan laden is in Aalst hetzelfde voorheeft? o_O
 
SuC Brugge gisteren.
 

Attachments

  • 18258B65-D09E-4969-8BA3-491BDD9AEB2D.jpeg
    18258B65-D09E-4969-8BA3-491BDD9AEB2D.jpeg
    681.2 KB · Views: 115
  • Like
Reactions: Petje1977
Al geprobeerd te linken op het Wifi netwerk van het Ibis hotel ? En zo ja, eens gecheckt of er een tussentijdse wijziging van paswoord was ? En zo niet, of dat beter ging dan 3G/4G/LTE ?
Het zijn maar ideetjes...
Thanks voor de tips. Allemaal al geprobeerd vrees ik. Linken op de Wifi lukte echter meermaals niet. Zal misschien nog maar eens een poging moeten ondernemen inderdaad!
 
Tsja Aarlen kan toch eens een probleem gaan worden. Terwijl ik wacht in de lobby start er net de registratie voor een evenement met nog tientallen pasjes uit te delen en de parking vooraan reeds vol.

Ik hoop dat er voor de tesla suc een slagboom komt aangezien die kant volledig suc moet worden.
 

Attachments

  • FEAE82E7-B28C-4D88-8021-B7DE7E08BC3C.jpeg
    FEAE82E7-B28C-4D88-8021-B7DE7E08BC3C.jpeg
    457.8 KB · Views: 92