Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

prijsverlaging tesla?

This site may earn commission on affiliate links.
Zie ik het goed dat de prijzen van de 85kWh uitvoering behoorlijk zijn verlaagd?

Wanneer is dat gebeurd?
Misschien is het ook wel bij andere modellen het geval, maar ik heb alleen de "oude" prijzen van de 85kWh uitvoering op papier.
Mijn auto zou nu ruim € 3.000 goedkoper zijn. (zonder rekening te houden met de early adopter korting)
 
Last edited:
Als ik mijn configuratie er in zet dan krijg je nu de elektrische spiegels er bij. Dan zou je nu 4050 euro goedkoper uit zijn. 88215 i.p.v. 92265. Blij met de early adopter en korting 2000 euro?

Bij mij wel iets goedkoper:
- 19 juli --> 101.990
- Nu --> 101.290 (alleen dan incl nu powerfolding mirror)

Hier kan ik wel overheen stappen icm dit jaar 0% bijtelling en volgend jaar 4%
 
Je kunt nu lager instappen door prijsverlagingen en omdat er meer zaken optioneel geworden zijn. Ook ben je nu minder verplicht bepaalde opties te nemen. Als je echter los gaat met de vinkjes kom je flink duurder uit. In mijn geval 6.800,- ik heb alleen het pluspakket en het alarm niet aangehinkt.
 
Ja, dat kan gebeuren als de wisselkoers verandert. Dan kan de auto ineens goedkoper uitvallen. Overkomt me ook als ik een broek koop en hij is een week later ineens in de aanbieding. Dus mijn advies: niet te veel achterom kijken en gewoon genieten van de auto.
Klopt, maar ik heb hem nog niet gehad ( en dat is niet mijn fout, besteld dec 2012) en dan is het tocbh vreemd dat ik binnene enkele maanden een factuur krijg van 300 euro voor een hoedenplankje dat momenteel voor 250 te koop staat en zo zijn er nog wel wat.
 
Ik heb de vraag rechtstreeks aan Tesla gesteld. Dit zijn hun (letterlijke) antwoorden:

-De prijs van uw Model S zal gelijk zijn aan de prijs bij het moment van bestelling.
-Nieuwe opties zullen niet leverbaar zijn op auto's die al zijn besteld.
-De configuratie zal tenslotte ook gelijk zijn aan de configuratie op het bestelde moment. Opties die later beschikbaar zijn gekomen, zijn niet verkrijgbaar op uw wagen.

Klinkt niet echt opbeurend...
 
Ik heb de vraag rechtstreeks aan Tesla gesteld. Dit zijn hun (letterlijke) antwoorden:

-De prijs van uw Model S zal gelijk zijn aan de prijs bij het moment van bestelling.
-Nieuwe opties zullen niet leverbaar zijn op auto's die al zijn besteld.
-De configuratie zal tenslotte ook gelijk zijn aan de configuratie op het bestelde moment. Opties die later beschikbaar zijn gekomen, zijn niet verkrijgbaar op uw wagen.

Klinkt niet echt opbeurend...




1 prijs dat is bij elke auto zo. Prijs is hetgeen overeengekomen
2 ik heb meerdere malen gehoord dat mistlampen, folding mirrors retrofitted te bestellen zijn achteraf tegen geringe meerprijs
3 ik mag hopen dat ik de config krijg zoals besteld. Mbt opties achteraf zie 2
 
Geen nieuw draadje aanmaken levert een willekeur aan oude draadjes op die beter konden blijven slapen. Is dit beter dan gewoon een nieuw draadje aanmaken?

(on topic) Weet iemand hoe lang de huidige 0,4% financial lease aanbieding blijft bestaan? Verwachten jullie verdere prijsverlagingen de komende maanden? De euro lijkt weer aardig op te krabbelen...