Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Groupbuy 19" Turbine Velgen (T Sportsline)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb de donkergrijze maar je moet weten dat ze ietsje minder donker zijn dan de Tesla velgen. Ze liggen nu bij de detailer om behandeld te worden met Modesta BC09 zodat ze beschermd zijn tegen de winter.
Heb jij ook die 19inch van de vorige groupbuy? Heb je een foto? Nog bedankt voor het advies van de week, het is dus ook rood geworden ;)

- - - Updated - - -

Ik heb een rode, en voor de winter de zwarte velgen aangeschaft. Ziet er erg strak uit hoor.

Welke velgen heb je Retep? Ook 19? heb je een foto?
 
Heb jij ook die 19inch van de vorige groupbuy? Heb je een foto? Nog bedankt voor het advies van de week, het is dus ook rood geworden ;)

Goede keuze Stijn, je gaat er veel plezier mee hebben. Ik ben er zeker van. :wink:

Ik heb ze idd 1 jaar geleden gekocht bij de 2de groupbuy. Ik denk dat Erwin nu aan de 4de reeks zit. Nu is er ook mat en glanzend zwart verkrijgbaar. Dat zijn zeker geen verkeerde keuzes.

Hierbij een foto van een Amerikaans forumlid waarop je de Tesla 21" en de T Sportline 19" naast mekaar kan zien op MC Red auto's. Zoals je kan zien is de T Sportline velg lichter van kleur. Ik heb de grijze genomen zodat ik geen gedoe heb met de center cap en de bouten. Die van de 21" kunnen immers gewoon gebruikt worden op de 19" velgen. Als ik me niet vergis worden de center caps nu meegeleverd met de velgen wat vroeger niet het geval was (best dubbelchecken).

Grijze T Sportline velgen vs Grijze Tesla velgen met MC Red Model S.jpg
 
Wat is het beste adres om de TPMS sensoren aan te schaffen?

Tesla zelf omdat ze tegenwoordig goede tarieven hebben. Wel VIN en kleur van de velgen opgeven want er zijn verschillende versies.
Als je ze om de een of andere reden niet bij Tesla zou willen aankopen kan ik je RS Trading of Rubbervulk banden toebehoren, wielservice materialen, sensoren, montage pasta, ventielen, gereedschappen, alles met betrekking tot banden, pleisters, enzovoort. aanraden. Daar heb ik die van mij vorig jaar aangekocht.