Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Groupbuy 19" Turbine Velgen (T Sportsline)

This site may earn commission on affiliate links.
Begint langzaam tijd te worden om winterbanden etc te bestellen. Ik heb me al aangemeld iig voor deze groupbuy, wie volgt?

Van wat ik begrepen heb is de prijs bij groupbuy vergelijkbaar met de prijs ex verzendkosten, dus voor de 4 stuks Silver of Grey velgen en invoerheffing van 4.5% (als ik het goed heb opgezocht) en btw 21% zit je rond de €2000.
Zelf over laten komen zal het rekenend met dollar/euro koers van 1.10 ongeveer het volgende zijn: (4 x $425 + $400 verzendkosten)/ 1.10 * 1.045 * 1.21 = €2414
Scheelt dus zo'n 20%

Ook leverbaar in Matte Black, Gloss Black, en Gold (eeeeeeeeeek), prijs wel iets hoger.

tsportline-tst-19-wheel-trifecta-studio-500x334.jpg


Meer plaatjes en info zie: https://tsportline.com/product/tst/
 
Last edited:
Niet voor mezelf, hoor.
Maar misschien kunnen jullie de group-buy aanvullen met mensen die andere zaken van T-Sportline willen aanschaffen. Zo hebben ze erg mooie (in mijn ogen, dan) 21" velgen, die lichter zijn dan de originele, tegen ongeveer dezelfde prijs als de OEM 21".
Of jullie bestellen de velgen incl. banden en TPMS. Die Amerikaanse prijzen zijn echt stukken lager.
 
Of jullie bestellen de velgen incl. banden en TPMS. Die Amerikaanse prijzen zijn echt stukken lager.
Zij bieden (meen ik) deze sets aan met allseason ipv winterbanden. En ook nog van een merk/type wat in Europa niet te krijgen is dus als er eentje lek gaat moet je er twee (of vier) vervangen. Nee dank je, kies zelf wel de bandjes uit [emoji41]
Tpms zou evt wel kunnen, daar wil ik er dan ook meteen een set van mits prijs niet afwijkt met waarvoor we ze hier of direct via Tesla kunnen krijgen.
 
Wie-o-wie doet er nog mee aan de groupbuy van de 19" Sportline velgen. Er is keuze uit de standaard kleuren zilver, grijs en matzwart. Optioneel is glans zwart en goud verkrijgbaar. Deze hebben echter een meerprijs. Er hebben zich reeds 7 mensen aangemeld voor de groupbuy. Bij 10 aanmeldingen kunnen we gaan bestellen. Heb je interesse stuur me dan even een mail op [email protected].

De velgen worden geleverd inclusief T Spotline centencaps in kleur. De originele Tesla centencaps van de 19" en 21" velgen passen echter ook op de velgen. De velgen zijn speciaal ontwikkeld voor gebruik op een Model S dus passen perfect.

w5.jpg
w4.jpg
w3.jpg
w2.jpg
w1.jpg
 
Last edited: