Blokkeertarief na 4 uur is prima voor EV palen op de zaak, bedrijfsterrein, sportveld, horeca, restaurants, ed Zeker tussen 08.00 en 20.00
Voorkomt handdoekje leg gedoe dat je nu bij laadpalen hebt. Is altijd wel iemand in het ASS spectrum zonder functionele auto van de zaak heeft als arbeidsvoorwaarde. Die komt s'morgens voor 08.00 als eerst plugt de hele dag in en gaat de deur niet uit en hangt hele dag aan de paal. Jedem tag. Zoals hiervoor al genoemd GTE en PHEV rijders zijn daar ook sterk in.
Dat gedrag geeft bezoekers en functionele rijders het nakijken. Laat ze blokkeer tarief / boete ook maar gewoon prive aftikken. Scheelt morgen al een hele hoop mogelijkheden.
Om bij het voorbeeld van Ureterp te blijven. Geeft al een prima eerste indeling
Openbare parkings - geen blokkeertarief
Broodjes zaak - wel
Sportvelden - wel
Autogarage - wel
kijk zelf maar
Vind een laadpunt
Dat linkedin verhaal van die meneer van Road is idd lastig doorkomen. Die willen iedereen altijd maximaal helemaal vol kunnen laten laden. Snap ik. Hoe meer 'laad comfort' hoe meer palen. Maar voor nu is paal op de zaak / bestemming is beste om batt voor zoveel mogelijk rijders een beetje bij te kunnen laden. Dat helpt de transitie het meest. Gemiste kans van Shell om dat goed te communiceren.