Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginnersvraag over laadpassen

This site may earn commission on affiliate links.
Oké, dus er zijn laadpassen met abonnement en zonder. En laadpassen met abonnement rekenen (meestal) geen startkosten en geen premium bovenop de laadpaaltarieven. Voor mij is met abonnement waarschijnlijk het meest voordelig, want opladen bij het eigen huis is geen optie.

Maar begrijp ik goed dat de tarieven voor één specifieke laadpaal dan nog steeds kunnen verschillen per laadpas? We hebben hier in de straat bijvoorbeeld een laadpaal, en bij Chargepoint is die €0,33 per kWh en bij ANWB is die €0,35 per kWh.

Zo ja, is er een website of app waarbij je gemakkelijk kunt zien welke laadpas het goedkoopst is bij die specifieke laadpaal?
 
De beste info over laadpastarieven vind je op www.laadpastop10.nl
Maar inderdaad, de meeste laadpastarieven rekenen de verschillende kosten van de laadpaal door.
Gelukkig maar want een pas die 1 tarief voor alle laadpalen rekent zoals Shell Recharge is meestal een stuk duurder.
Thanks! Maar ik bedoel dus andersom. We hebben hier een laadpaal in de straat die met Chargepoint €0,33 per kWh kost en met ANWB €0,35 per kWh. Hoe kan ik zien met welke laadpas die specifieke laadpaal het goedkoopst is?
 
Ik heb meerdere apps en passen. Uiteindelijk is er nooit 1 goedkoper bij alle palen. Het is en blijft een afweging. Mer abonnement zou je verwachten dat, dat niet gebeurd, maar verwacht dat ze toch stiekem iets extra doorberekenen.