Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Blijf jij touw aan je Classic ?

Blijf jij trouw aan je Classic ?


  • Total voters
    77
This site may earn commission on affiliate links.
twee weken geleden 3 dagen met een P85DL mogen rijden en tot de conclusie gekomen dat mijn P85+ met aangepaste stoelen niet onderdoet bij gewoon rijden.
Ik heb ongeveer 700 km gereden en jazeker erg onder de indruk van het optrek geweld maar het verschil in de rest is geen 40K waard.
Heb ook al gereden in een 85D maar kon me niet aan de indruk onttrekken de motor voor steeds te horen.
`ik ga vooralsnog zeker niet voor de bijl en ben happy met mijn `classic brown P85+ met perfecte stoelen..:smile:
 
Volgend jaar weer een pol: Heb je spijt van een overhaaste beslissing om je classic in te ruilen nu er dit is: (een grote batterij | meer autonome camera's / mobileye | Nieuwe boordcomputer die WEL android ondersteund | Apple Car | NOG betere stoelen | lagere prijs | HUD | 360 camera view | vul maar aan....)

Zoals je begrijpt heb ik volmondig één gestemd, en dat blijft een jaar zo. Januari 2017 kijk ik nog wel eens.....

Maar goed, iedereen is gelukkig baas over eigen portomonnee. Het blijft een feature race. Zo ken ik ook mensen die iedere nieuwe iPhone kopen :)

Tesla is in ieder geval blij met deze afvallige overlopers :)
Hoe is de geluidskwaliteit nou met zo'n Nokia?
 
Ik heb deze week de knoop doorgehakt en heb een 90D besteld terwijl de P85 in de verkoop gaat: puntje waar ik wel mee zit is dat ik bang ben om performance te verliezen, kan iemand bevestigen dat de 85D/90D net zo snel is als de P85? Ook boven de 80km/hr bijvoorbeeld?

Het "vervelende" met Tesla is wel dat ze constant blijven upgraden, maar ik denk dat de grootste upgrades inmiddels wel zijn geweest. De stoelen zijn voor mij een ontzettend hekelpunt in m'n classic: het rijden is fantastisch, maar de stoelen zijn naar mijn mening extreem matig tot zelfs slecht. De next-gen stoelen zijn een wereld van verschil.
Daarnaast natuurlijk de AP hardware en ga ik downsizen van 21" naar 19", met 60.000km/yr kosten de 21" een vermogen om te vervangen ieder jaar. :wink:
 
Tevreden zijn met wat je hebt en dit koesteren is 1 van de wegen naar geluk (niet reactionair bedoeld) die ik probeer te bewandelen.

Als zelfs Elon M probeert om zijn raketten zo lang mogelijk bij te houden, wie zou ik dan zijn om het beter te weten?

Dus ook maar 1 gestemd.
Maar ik zeg natuurlijk nooit "nooit" en gun iedereen zijn beslissing.

Het statuut van early adopter verwerf je m.i. alleen definitief door standvastig aan je keuze vast te houden en niet op elke novelty te springen.
 
Ik heb deze week de knoop doorgehakt en heb een 90D besteld terwijl de P85 in de verkoop gaat: puntje waar ik wel mee zit is dat ik bang ben om performance te verliezen, kan iemand bevestigen dat de 85D/90D net zo snel is als de P85? Ook boven de 80km/hr bijvoorbeeld?

Het "vervelende" met Tesla is wel dat ze constant blijven upgraden, maar ik denk dat de grootste upgrades inmiddels wel zijn geweest. De stoelen zijn voor mij een ontzettend hekelpunt in m'n classic: het rijden is fantastisch, maar de stoelen zijn naar mijn mening extreem matig tot zelfs slecht. De next-gen stoelen zijn een wereld van verschil.
Daarnaast natuurlijk de AP hardware en ga ik downsizen van 21" naar 19", met 60.000km/yr kosten de 21" een vermogen om te vervangen ieder jaar. :wink:

Ricky Gefeliciteerd! Jammer dat ik je niet eerder kon overhalen:wink: maar... nu dan in ieder geval de link van Hans gebruikt?:cool: (zolang de 2 weken nog niet om zijn is het nog niet te laat!:biggrin:)

- - - Updated - - -

Hoe is de geluidskwaliteit nou met zo'n Nokia?

Zonder de Tesla (en de app) had ik nu waarschijnlijk nog steeds gebeld met mijn onverwoestbare Nokia
(6020 geloof ik...)
Nokia_6020_front.jpg
(6210 idd ook gehad)
 
Last edited:
Ricky Gefeliciteerd! Jammer dat ik je niet eerder kon overhalen:wink: maar... nu dan in ieder geval de link van Hans gebruikt?:cool: (zolang de 2 weken nog niet om zijn is het nog niet te laat!:biggrin:)

Jazeker John! Alleen druk, druk en nog eens druk. Ik had hem liever nog willen uitstellen tot rond de jaarwisseling maar met de aankomende prijsverhoging in het achterhoofd toch maar besteld met de link van Hans. :rolleyes: Op een gegeven moment blijf je wachten op bepaalde updates die niet komen...