Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Blijf jij touw aan je Classic ?

Blijf jij trouw aan je Classic ?


  • Total voters
    77
This site may earn commission on affiliate links.
Dat ben ik niet meer met je eens Wim. Ik heb sinds een week een X met AP2 en die vind ik zeker niet meer onder doen voor m’n S met AP1. Daarnaast gaat de lane-change een stuk vlotter, meer zoals je het zelf zou doen. AP2 is in mijn ogen AP1 nu voorbij gestreefd.
Je moet nog even stemmen boven aan dit draadje Hendrik.....ook jij behoord tot de minderheid die niet trouw is....:D
 
Da's nieuw voor me. Als je de commentaren, ook internationaal, leest is AP2 nog lang niet on par.
Was het niet Paulus die vandaag meldde dat ie met gasten AP2 helemaal niet meer inschakelt om te voorkomen dat ze de boel onderkotsen?
Zoals wellicht al bekend hier leen ik mijn auto makkelijk uit en aan jou heb ik er al helemaal geen moeite mee. Je bent van harte welkom m eens op te komen pikken en hem aan een uitgebreide test te onderwerpen om zelf een mening te vormen naar de huidige stand van zaken mbt AP2.
 
Zoals wellicht al bekend hier leen ik mijn auto makkelijk uit en aan jou heb ik er al helemaal geen moeite mee. Je bent van harte welkom m eens op te komen pikken en hem aan een uitgebreide test te onderwerpen om zelf een mening te vormen naar de huidige stand van zaken mbt AP2.
Dank Hendrik. Ik geloof je evenwel op je woord, je hebt de beide AP's naast elkaar in gebruik.
Blijft wel vreemd dat de ervaringen van ErnstT zoveel negatiever zijn. Mogelijk zijn calibratie en/of afstellingen bij zijn auto niet in orde.
 
Vandaag en gisteren met een S 80D gereden - automaat AP1. Normaal heb ik een S 90D met AP2.
AP1 is veel minder nerveus, veel stabieler in de bochten (echt smooth!) en ziet veel beter de auto's links en rechts schuin voor. Als er dus iemand net voor je invoegt reageert de auto direct en goed. AP2 gaat dan slingeren, want ziet de auto te laat. Voor mij geen twijfel: de huidige AP2 haalt het nog niet bij de huidige AP1.