Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Tesla Motors Inc (NASDAQ:TSLA) Passed Full Investigation Of NHTSA After Nasty Crash

na de Tesla in vuur en vlam.

http://www.efinancehub.com/tesla-mo...gation-of-nhtsa-after-nasty-crash/125493.html

- - - Updated - - -

Eindelijk goed nieuws: de tesla is klaar (23147) en "being prepared for pick-up or delivery". Over ongeveer 4 weken is hij (of is het toch meer een zij?) in nl, levering dus eind november of begin december!

(Eigenlijk wel vreemd dat ik met dit bericht nu blij ben, de levering zou oorspronkelijk in augustus plaatsvinden)


blij voor jou....

ik wil je enthousiasme niet temperen... als hij nu klaar is, reken dan eerder op een laat klaas-geschenk.. of een vroeg kerstcadeau...
 
Mooi!

Hoe rijd ze de berg af ? Ben daar wel benieuwd naar. Met een automaat de berg af vind ik altijd een ramp, hoop dat met haar de berg af een stuk prettiger zal zijn.

Wxll
Zo, om iedereen jalours te maken: ik sta in de Ardennen te laden!

Dat zuipt best met 110km/h rijden door de bergen!

- - - Updated - - -

Gefeliciteerd!!!!
Nog maar 1 nacht... Morgen om 8 uur met OV naar Amsterdam.

Ik zie geen meldingen van afleveringen daar vandaag, dus mogelijk de eerste vanuit dit service center. Best leuk.

Verzekering, check
Aflever lijst, check
Usb stick met muziek, check
Goed weer, dus zonnebril, check
App startklaar, check

Morgen foto's!
 
Mooi!

Hoe rijd ze de berg af ? Ben daar wel benieuwd naar. Met een automaat de berg af vind ik altijd een ramp, hoop dat met haar de berg af een stuk prettiger zal zijn.

Wxll

met een automaat : terugschakelen (manueel)

met de S : bovenaan de berg in Reverse zetten, en dan de berg afbollen. hoe meer 'gas' je geeft, hoe meer je remt.
maar niet vergeten onderaan de berg terug in Drive te plaatsen.
 
Ik ook, leuk!
he2ete7a.jpg

u6yje5e6.jpg
 
Een knap staaltje internet zoekwerk ;)
Op twitter gezocht naar supercharger en Deutschland, en toen kwam ik deze veelzeggende tweet tegen:

griin Lesetipp: Tesla Supercharger Netzwerk in Deutschland: http://t.co/JUwzSMSzC8

Maar wat is de bron van dat plaatje, vraag ik me dan af. Is de tweet van iemand met inside information of heeft iemand gewoon op de gok zelf cirkeltjes lopen trekken?