Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
...behalve Nederland, VLAANDEREN en Tesla. Of ging jij ervan uit dat de annexatie al een feit is? Think again! :wink:
Correctie, ik bedoelde NederlandS en TeslaS :)

Ik zou Vlaanderen juist niet willen annexeren, ik vind het al jammer dat ik niet meer in francs kan afrekenen, delen door twintig was een gulden. En als ik straks op weg ben naar de Nord Pas de Calais, ga ik nog een lader nodig hebben in Koksijde of daaromtrent.
 
Om dan wat nuttigs toe te voegen: Ik ben onderweg naar Frankrijk en ben even in Brussel bij het Service Center aan het bijladen met 3x26A.

Door de firmware 5.6 kan je dus nu tijdelijk even maximaal 3x26A laden, maar zou snel gefixed zijn.

Vriendelijk hier, wat drinken en WiFi. Kan lekker even wat werk doen en zo weer verder naar Frankrijk.

Nu niet allemaal hier langs komen, wel van te voren bellen. Staan wel een hoop S'en klaar om geleverd te worden!
Oei, goed dat je het zegt van die firmware. Omdat de Tesla het eigenlijk altijd bij het rechte eind heeft heb ik al een klacht gestuurd naar de leverancier van m'n laadpaal dat ik maar tot 3x26A kan laden :smile:.
 
Zo, om iedereen jalours te maken: ik sta in de Ardennen te laden!

ImageUploadedByTapatalk1382718387.249556.jpg


ImageUploadedByTapatalk1382718409.985402.jpg


Dat zuipt best met 110km/h rijden door de bergen!
 
Zo, om iedereen jalours te maken: ik sta in de Ardennen te laden!
Heerlijk vooruitzicht !
Heb je daar een lekkere rode aansluiting of sta je gewoon lullig op 13A te laden?

- - - Updated - - -

Dat supercharger plaatje staat gewoon hier hoor :)

http://www.teslamotors.com/nl_NL/supercharger

En daar loopt ook nog een spoor naar het zuiden van NL
Ja die kennen we al een maand ofzo.
Het plaatje wat Maurice gisteren heeft gevonden is dus vwb Duitsland de actuele; met meer SC-routes en nu wel een aardig duidelijk beeld waar de SC's komen.
@Gelden, hoe had je die eigenlijk gevonden?
 
Nog maar 1 nacht... Morgen om 8 uur met OV naar Amsterdam.

Ik zie geen meldingen van afleveringen daar vandaag, dus mogelijk de eerste vanuit dit service center. Best leuk.

Verzekering, check
Aflever lijst, check
Usb stick met muziek, check
Goed weer, dus zonnebril, check
App startklaar, check

Morgen foto's!

Gefeliciteerd, ben heel benieuwd of de afleveringen wat rustiger gaan als in de eerste batch. Liever even wat meer aandacht vooraf, dan straks weer terug met diverse dingetjes. Ga ervan genieten en wij willen foto's zien.
 
Ik heb voor de eerste maal op de NL-site een blikje geworden. daar staat toch info die op de BE-site niet gevonden had :


ScreenShot074.jpg


met een EvilMind :confused: lees ik hier dus :

Serviceplan :

700€ jaarlijks (= eens per jaar, eenmalig) voor Jaarlijks onderhoudsinterval of eens per 20.000km, afhankelijk van wat er eerst komt.

dus : als ik 50.000 km rij op 1 jaar, heb ik te betalen voor jaar 1 : 700€, en krijg daarvoor : onderhoudsinterval eens per 20.000km : dat is dus eentje op 20k en eentje op 40k.

voor jaar 2 : 700€, en krijg daarvoor : onderhoudsinterval eens per 20.000km : dat is dus eentje op 60k en eentje op 80k én eentje op 100k.


daar doe ik het voor... :wink:
 
Ja, en geld was binnen. Maar even gecontroleerd, nadat ze vorige week de auto niet konden vinden. Ik zie in de VWE app dat het een zwarte performance is, zelfs een signature (typo RDW) met 7 zitplaatsen (niet besteld). Nu maar hopen op juiste binnenkleur en of ze er dan ook gratis een jachtvloertje ingelegd hebben.

Kenteken? Komt de T al in de buurt? Ik wil 1TSL01 ofzo :)
 
Nog maar 1 nacht... Morgen om 8 uur met OV naar Amsterdam.

Ik zie geen meldingen van afleveringen daar vandaag, dus mogelijk de eerste vanuit dit service center. Best leuk.

Verzekering, check
Aflever lijst, check
Usb stick met muziek, check
Goed weer, dus zonnebril, check
App startklaar, check

Morgen foto's!

Welke afleverlijst hanteer je ?

Veel succes morgen !
 
Eindelijk goed nieuws: de tesla is klaar (23147) en "being prepared for pick-up or delivery". Over ongeveer 4 weken is hij (of is het toch meer een zij?) in nl, levering dus eind november of begin december!

(Eigenlijk wel vreemd dat ik met dit bericht nu blij ben, de levering zou oorspronkelijk in augustus plaatsvinden)

23147 mmm het begint op te schieten dan moeten ze toch langzaam aan mijn 24006 moeten gaan beginnen f5 f5 f5
 
Last edited: