Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Zucht, nou eerste dag aan een openbare laadpaal en auto bekogelt met eieren. Terwijl het een dubbele laadpaal is en de ander gewoon leeg was... neem dus aan dat ik niet iemand zijn "plek" heb gestolen. Zullen wel andere jaloerse mensen zijn. :(

IMG_20160702_WA0003.jpg

Wel heb je van je leven ! Wat moet dit nou voorstellen?? :mad::mad:
 
Kan van alles zijn natuurlijk.. wel eens meegemaakt laat op een weekend-avond lopend op een van de grachten in Amsterdam dat een idioot een restbakje friet naar ons gooide..gewoon uit verveling, dronkenschap, stoned, een combi.. wie zal het zeggen.. Waar stond die laadpaal eigenlijk ? hartje stad ?,.. Appelscha ?
 
Misschien niet iets om hier op het forum te zetten maar om toch maar eens te laten zien dat de trent "elektrisch rijden" in alle geledingen doorzet;

Afgelopen week parkeerde ik m'n MS op de zaak en zag dat een motorrijder zich omkleedde.
Ik verwachtte geen bezoeker dus ging poolshoogte nemen, de motor, aangesloten op m'n laadpaal bleek een elektrische Bramo Empulse R.
Geweldig toch!
Range 120km, denk onzettend snel doch dat deed deze rijder niet, het zou hem 4 uren kosten z'n 10kw pakket vol te laden.
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    681.8 KB · Views: 45
Misschien niet iets om hier op het forum te zetten maar om toch maar eens te laten zien dat de trent "elektrisch rijden" in alle geledingen doorzet;

Afgelopen week parkeerde ik m'n MS op de zaak en zag dat een motorrijder zich omkleedde.
Ik verwachtte geen bezoeker dus ging poolshoogte nemen, de motor, aangesloten op m'n laadpaal bleek een elektrische Bramo Empulse R.
Geweldig toch!
Range 120km, denk onzettend snel doch dat deed deze rijder niet, het zou hem 4 uren kosten z'n 10kw pakket vol te laden.
Mooie ICU EVe! :cool:
 
Misschien niet iets om hier op het forum te zetten maar om toch maar eens te laten zien dat de trent "elektrisch rijden" in alle geledingen doorzet;

Afgelopen week parkeerde ik m'n MS op de zaak en zag dat een motorrijder zich omkleedde.
Ik verwachtte geen bezoeker dus ging poolshoogte nemen, de motor, aangesloten op m'n laadpaal bleek een elektrische Bramo Empulse R.
Geweldig toch!
Range 120km, denk onzettend snel doch dat deed deze rijder niet, het zou hem 4 uren kosten z'n 10kw pakket vol te laden.
Met deze heb ik eens een proefrit gemaakt. Geweldig! Nog sneller optrekken dan een Tesla...
 
Ik vind de positie van dat nummerbord op die witte model X eigenlijk niet zo mooi. Misschien zit ik nog steeds in een soort wen-fase wat betreft de neus van de X en de nieuwe neus van S. Al met al vind ik het bij de S wel een verbetering t.o.v. dat ovale zwarte plastic stuk, maar als het nummerbord zo laag hangt vind ik het op de X toch niet zo fraai.
 
Vind de Model 3 dan toch heel wat meer sexy. Kan me niet voorstellen dat ik 1000 EUR als reservatie zou uitgeven om dit ding ooit in 2018 te krijgen.

Trouwens we hadden het hier wel net over de neus van de Tesla's dacht ik :)
 
Last edited: