Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Noem het hoe je maar wilt. Ik noem het kadootjes uitdelen van andermans geld.
Mee eens, geldt helaas voor zoveel zaken. De zin en onzin van subsidies is volgens mij eerder al eens aan bod geweest.

En als het dan zo'n supergoed idee is, doe het dan in één keer goed en uitsluitend op landelijk niveau. Dat voorkomt weer een hoop lokaal amateurisme.
Als je het dan doet, doe het dan gelijk voor heel europa of zelfs globaal, voorkomt een hoop lokaal amateurisme ;)
 
Laten we het aan de EU in samenwerking met de UK en de Nordic landen vragen om het in 1 keer goed af te stemmen :oops::rolleyes:o_O:D



Maar...landelijk lijkt me wel een goede stap hoor... voorkomt dat mensen bijv. hun bedrijf 2 km verplaatsen om de locale subsidies mee te pakken (zoals recent de EVs in Rotterdam)
 
Dat is een mooie meevaller, zo wordt de X zomaar 5000 euro goedkoper! (Ons kantoor is in den haag gevestigd)
Niet vergeten om na te kijken of de MIA aanvraag aangepast moet worden.
Het effectieve bedrag blijft de max van 50K maar het bedrag van de investering klopt niet meer, en evt. het bedrag van het "steunplafond"? wat dat ook moge zijn...
En je zal net die ene inspecteur treffen die daar moelijk over doet?
Of is die met de te succesvolle regeling al vertrokken?:cool:
 
Mijn hele lieve SuGaBabe (6-SGB-06, naam verzonnen door PeterSZ), het ga je goed. Vandaag mijn laatste rit gemaakt met je en uiteraard je als altijd op je staart getrapt. Op je nieuwe banden verschoof je geen millimeter in de regen ondanks vol power. Was lekker in de wasstraat he? Zelfs je matten even gewassen!

Zaterdag wordt je opgehaald door een nieuwe baas. Hopelijk is die niet zo streng voor je als ik. Hopelijk mag je op je ouwe dag, toch al weer 2,75 jaar, wat rustiger aandoen. Ik denk het wel. Hij ziet er niet zo wild uit als ik.

Ik heb altijd goed voor je proberen te zorgen. Althans, ik bedoelde het goed. Dak boven je hoofd. Altijd terug naar je maker als iets niet goed met je was. Je hebt inmiddels al 4 x een nieuw hart gekregen. Tsja, kinderziektes. Had je vader maar geen early adaptor moeten zijn.

Sorry, het ging me te ver om je met de hand te wassen. Je moet ook een kerel zijn, toch? Tegelijkertijd droogde ik je altijd na met een doekje, vooral tussen je openingen als Frunk, Trunk en natuurlijk tussen de oksels van de door handles. Lekker toch?

Je ziet er nog steeds goed uit en ik denk dat je over een paar jaar nog steeds een lekkere Signature Red Performance SuGaBabe bent.

Doe me een plezier, SuGaBabe. Blijf leven. Je was een van de allereersten in NL. Je was en bent een Hot Chick als Signature Red Performance. Die kleur heeft bijna niemand! Je weet je plek tussen al die paupers met hun kansloze 13-in-een-dozijn-grijs-of-zwart-en-19-inch-velgen. Je bent heel bijzonder. Onthoud dat.

Race. Leef. Verbaas iedere keer weer en laat je nieuwe baas genieten. Jij kan dat.

Kusje, Wiebe

P.S: Die spoiler staat je nog steeds niet.
 
Last edited:
Mijn hele lieve SuGaBabe (6-SGB-06, naam verzonnen door PeterSZ), het ga je goed. Vandaag mijn laatste rit gemaakt met je en uiteraard je als altijd op je staart getrapt. Op je nieuwe banden verschoof je geen millimeter in de regen ondanks vol power. Was lekker in de wasstraat he? Zelfs je matten even gewassen!

Zaterdag wordt je opgehaald door een nieuwe baas. Hopelijk is die niet zo streng voor je als ik. Hopelijk mag je op je ouwe dag, toch al weer 2,75 jaar, wat rustiger aandoen. Ik denk het wel. Hij ziet er niet zo wild uit als ik.

Ik heb altijd goed voor je proberen te zorgen. Althans, ik bedoelde het goed. Dak boven je hoofd. Altijd terug naar je maker als iets niet goed met je was. Je hebt inmiddels al 4 x een nieuw hart gekregen. Tsja, kinderziektes. Had je vader maar geen early adaptor moeten zijn.

Sorry, het ging me te ver om je met de hand te wassen. Je moet ook een kerel zijn, toch? Tegelijkertijd droogde ik je altijd na met een doekje, vooral tussen je openingen als Frunk, Trunk en natuurlijk tussen de oksels van de door handles. Lekker toch?

Je ziet er nog steeds goed uit en ik denk dat je over een paar jaar nog steeds een lekkere Signature Red Performance SuGaBabe bent.

Doe me een plezier, SuGaBabe. Blijf leven. Je was een van de allereersten in NL. Je was en bent een Hot Chick als Signature Red Performance. Die kleur heeft bijna niemand! Je weet je plek tussen al die paupers met hun kansloze 13-in-een-dozijn-grijs-of-zwart-en-19-inch-velgen. Je bent heel bijzonder. Onthoud dat.

Race. Leef. Verbaas iedere keer weer en laat je nieuwe baas genieten. Jij kan dat.

Kusje, Wiebe

P.S: Die spoiler staat je nog steeds niet.

Ik heb de tranen in de ogen van al deze mooie en ontroerende woorden, Wiebe.
Een ook wel blij dat ik niet de enige ben:)
 
  • Like
Reactions: Wiebe
Mijn hele lieve SuGaBabe (6-SGB-06, naam verzonnen door PeterSZ), het ga je goed. Vandaag mijn laatste rit gemaakt met je en uiteraard je als altijd op je staart getrapt. Op je nieuwe banden verschoof je geen millimeter in de regen ondanks vol power. Was lekker in de wasstraat he? Zelfs je matten even gewassen!

Zaterdag wordt je opgehaald door een nieuwe baas. Hopelijk is die niet zo streng voor je als ik. Hopelijk mag je op je ouwe dag, toch al weer 2,75 jaar, wat rustiger aandoen. Ik denk het wel. Hij ziet er niet zo wild uit als ik.

Ik heb altijd goed voor je proberen te zorgen. Althans, ik bedoelde het goed. Dak boven je hoofd. Altijd terug naar je maker als iets niet goed met je was. Je hebt inmiddels al 4 x een nieuw hart gekregen. Tsja, kinderziektes. Had je vader maar geen early adaptor moeten zijn.

Sorry, het ging me te ver om je met de hand te wassen. Je moet ook een kerel zijn, toch? Tegelijkertijd droogde ik je altijd na met een doekje, vooral tussen je openingen als Frunk, Trunk en natuurlijk tussen de oksels van de door handles. Lekker toch?

Je ziet er nog steeds goed uit en ik denk dat je over een paar jaar nog steeds een lekkere Signature Red Performance SuGaBabe bent.

Doe me een plezier, SuGaBabe. Blijf leven. Je was een van de allereersten in NL. Je was en bent een Hot Chick als Signature Red Performance. Die kleur heeft bijna niemand! Je weet je plek tussen al die paupers met hun kansloze 13-in-een-dozijn-grijs-of-zwart-en-19-inch-velgen. Je bent heel bijzonder. Onthoud dat.

Race. Leef. Verbaas iedere keer weer en laat je nieuwe baas genieten. Jij kan dat.

Kusje, Wiebe

P.S: Die spoiler staat je nog steeds niet.
Alleen een foto van de SuGaBabe ontbrak aan dit afscheid, kan je die nog plaatsen?
 
Zucht, nou eerste dag aan een openbare laadpaal en auto bekogelt met eieren. Terwijl het een dubbele laadpaal is en de ander gewoon leeg was... neem dus aan dat ik niet iemand zijn "plek" heb gestolen. Zullen wel andere jaloerse mensen zijn. :(

IMG_20160702_WA0003.jpg
 
  • Disagree
Reactions: Phil_BE and eelcodb