Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ok, voor de andere doelgroep:

Schermafbeelding 2016-07-05 om 13.57.43.png
 
Iemand hier nog een referral link voor ons? Wij gaan morgen een nieuwe bestellen! Onze crowdfunding heeft de 100% gehaald, dus we kunnen weer een stap zetten.

PS - onze campagne loopt nog tot donderdag middernacht, dus investeren kan nog, want als we ons tweede doel van 150% behalen kunnen we nog een Model S 60 erbij nemen en zo ook de onderkant van de verhuurmarkt voor de Model S meenemen.
 
Iemand hier nog een referral link voor ons? Wij gaan morgen een nieuwe bestellen! Onze crowdfunding heeft de 100% gehaald, dus we kunnen weer een stap zetten.
...
Huh? Is het niet mogelijk om de referral code van het account van een van je eerdere auto's te gebruiken? Of heb je die allemaal op 1 account staan? Dan begrijp ik nu ook beter waarom je maar twee Model 3's hebt besteld/kunnen bestellen.
 
Ik heb een referral code gekregen die ik aan iemand kan geven die daarmee 1000 $ korting krijgt op de aanschaf van een nieuwe Tesla. Ik begrijp alleen niet hoe Just Diggit die kan omzetten in cash..
het gaat er niet om dat je je eigen link ter beschikking stelt: het is de bedoeling dat kopers gebruik maken van de referral link van Daniel. Als daar dan resultaat (beloning) uit komt, kan dat worden geveild voor just diggit.
 
  • Like
Reactions: Steven and Art747
Dank! Wij hebben nu twee referrals, dus de Tesla moab weekender bag. Deze gaan wij verloten/veilen/verkopen aan de hoogste bieder, de opbrengsten gaan dus volledig naar justdiggit.

Wie helpt ons aan de Tesla jas, de kaartjes voor de opening van de gigafactory en de 21 inch velgen?

(En natuurlijk de model X, die dan natuurlijk ook op deze link valt!)