Ik val trouwens bij Amlin nog onder de risicogroep als 34 jarige. Bij luxe wagens ben je jong en onervaren tot aan je 40.
Als we van leeftijd mogen ruilen neem ik je verzekeringsproblemen er met alle liefde bij
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik val trouwens bij Amlin nog onder de risicogroep als 34 jarige. Bij luxe wagens ben je jong en onervaren tot aan je 40.
Doe ik zeker Wim! Past hij op de veerpont, denk je?Hi Jeff,
Het is maar geld.
Fijne en vooral veilige kilometers gewenst met je nieuwe grote beer.
Kom je deze wel een keer op De Woude laten zien?
Op de veerpont mag maximaal 15 ton. Daar komt de X nog net niet aan toch?Doe ik zeker Wim! Past hij op de veerpont, denk je?
P.S.: Met betrekking tot het onderwerp dat niet meer besproken mag worden (iets met een calendar van je iphone op je Tesla scherm)...ook geen succes in de X! Ligt dus toch verscholen in de settings van mijn iphone, en ik begin te vermoeden dat het met de security settings van mijn opdrachtgever te maken heeft. Om mail en de agenda van mijn werk te kunnen ontvangen op mijn iPhone vereisen ze een bepaalde app installatie (MobileIron) en wellicht belemmert die de communicatie van calendar informatie via bluetooth met bijvoorbeeld de Tesla. Ik kan namelijk echt niets anders meer bedenken...tijd voor een nieuwe opdrachtgever! Maar goed, off topic, sorry
Doe ik zeker Wim! Past hij op de veerpont, denk je?
P.S.: Met betrekking tot het onderwerp dat niet meer besproken mag worden (iets met een calendar van je iphone op je Tesla scherm)...ook geen succes in de X! Ligt dus toch verscholen in de settings van mijn iphone, en ik begin te vermoeden dat het met de security settings van mijn opdrachtgever te maken heeft. Om mail en de agenda van mijn werk te kunnen ontvangen op mijn iPhone vereisen ze een bepaalde app installatie (MobileIron) en wellicht belemmert die de communicatie van calendar informatie via bluetooth met bijvoorbeeld de Tesla. Ik kan namelijk echt niets anders meer bedenken...tijd voor een nieuwe opdrachtgever! Maar goed, off topic, sorry
MobileIron legt idd een soort schil om je "klant"applicaties heen waardoor de TeslaApp (en andere troep op je telefoon er niet zomaar bij kan. Dit om te voorkomen dat vertrouwelijke documenten de organisatie kunnen verlaten. Wordt veel gebruikt bij o.a. overheid en bankenWim, Robert, bedankt voor het meedenken. Het heeft me gewoon altijd verbaasd en geïntrigeerd dat het niet werkte. Maar ik heb daar al teveel posts aan gewijd in het verleden en wilde er nooit meer op terug gekomen, hoewel ik hierboven dus zondigde. Maar mijn wereld vergaat totaal niet zonder deze calendar, dus elke energie die ik er in steek is teveel, en jullie moeite om mee te denken al helemaal. Ik rijd elke dag naar dezelfde plek en heb dus helemaal geen profijt van het kunnen navigeren naar verschillende locaties op basis van de afspraken in mijn agenda. Het is dus altijd een soort verbazing geweest dat het niet werkt, maar het is ook totaal geen ramp. De door jullie voorgestelde maatregelen gaan dan ook te ver voor mij, dat is het me echt niet waard hiervoor. Bedankt voor het meedenken dus, maar nu terug on topic!
Ik zit bij een bank inderdaad. Maar goed, ik laat het hier even bij. Lijkt misschien wel de verklaring voor het mysterie. Maar nu écht weer on topic jongens.MobileIron legt idd een soort schil om je "klant"applicaties heen waardoor de TeslaApp (en andere troep op je telefoon er niet zomaar bij kan. Dit om te voorkomen dat vertrouwelijke documenten de organisatie kunnen verlaten. Wordt veel gebruikt bij o.a. overheid en banken
Ik vind het onbeleefd om niet te reageren, maar iedereen met goede bedoelingen, doe maar niet, het moet hier over verzekeringen gaan. Om nog één keer antwoord te geven: uiteraard weet ik dat. In het begin moest je zelfs nog veel meer settings op exact een bepaalde manier zetten (achtergrond verversen, meldingen, access, noem maar op). Calender sync aanzetten in de app. Er is zelfs gesuggereerd om de app opnieuw te installeren, je telefoon opnieuw te pairen met de tesla. Het probleem is echter diepgewortelder en ik vermoed nu, mede door de andere posts hierboven, dat het door Mobile Iron komt. Pech gehad, genoeg hieroverCheck, check dubbel check.....je weet dat je ook in de Tesla app je agenda moet aanzetten?
Tja @jm71, naar goed gebruik hier op dit forum vind ik dat je minstens een eigen draadje in de lucht moet houden met je persoonlijke agenda problemen
Dan kunnen sommige mensen het negeren ipv op je kap te zitten en kan iemand die hetzelfde probleem heeft, via zoeken (eventueel met 'search titles only' aangevinkt om het aantal resultaten te beperken), direct een volledig draadje met alle mogelijke oplossingen vinden, zonder daar posts over iets anders te moeten doorworstelen.Tja @jm71, naar goed gebruik hier op dit forum vind ik dat je minstens een eigen draadje in de lucht moet houden met je persoonlijke agenda problemen
Fijn dat, eerste jaar een schade aan de bumper en enkele maanden geleden een steentje in de voorruit, en krijg je een aangetekende brief dat de verzekering opgezegd wordt wegens niet rendabel voor de verzekeringsmaatschappij MS Amlin/Coverbel.
Ik vind het wel straf, de schade aan de bumper was 1.581 euro waarvan ik zelf 750 euro heb moeten betalen. De voorruit vervangen was 1.599 euro en heb ik zelf 125 euro voor moeten betalen. De verzekeringsbijdrage voor twee jaren was 4.188 euro. Kan iemand mij uitleggen wat hier niet rendabel aan was? En waarom geen verhoging van de premie voorstellen? Nee nu moet ik naar een andere op zoek, overkomende als onverzekerbaar wegens te veel schade. Enige suggesties?