Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • Want to remove ads? Register an account and login to see fewer ads, and become a Supporting Member to remove almost all ads.
  • Tesla's Supercharger Team was recently laid off. We discuss what this means for the company on today's TMC Podcast streaming live at 1PM PDT. You can watch on X or on YouTube where you can participate in the live chat.

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Binnenkort naar Budapest, héél blij dat deze er is.

Wij ook, vrijdag over twee weken. Zitten te wachten op Amstetten maar dat zit er nog niet in. Zal wel stukje (42 km) omrijden worden maar kan dus al wel helemaal via SuC's gedaan worden. Eventueel even bij 22kW onderweg in Oostenrijk. We zijn bezig, mijn vrouw is hongaarse, om via de lokale stroomboer een eigen code te krijgen zodat we vanaf onze telefoon de (gratis) laders in Budapest kunnen starten. Als dat lukt en je hebt zelf geen toegang dan kun je me even bellen en zeggen waar je staat en dan kan ik vanaf mijn telefoon aanzetten. In Budapest is in ieder geval de lader in Vaci Ut nog vrij toegankelijk maar de rest kan alleen maar via app aangezet worden. Ik hoor het wel.
 
Nice! Goed nieuws! 
Nu kan ik komend weekend heen en weer naar mijn ouders in Maastricht zonder daar uren te hoeven blijven. :biggrin:

Leuk voor je ouders...... :)

- - - Updated - - -

Misschien dat iemand in de buurt van Urmond voor de zekerheid even kan checken voordat er teveel op gerekend wordt dat hij werkt.

Zie reactie op Duitse forum

Dat ziet er weer wat bedenkelijk uit.
 
Last edited:
Deze foto is van 15:30.

urmond.jpg