Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • Want to remove ads? Register an account and login to see fewer ads, and become a Supporting Member to remove almost all ads.
  • Tesla's Supercharger Team was recently laid off. We discuss what this means for the company on today's TMC Podcast streaming live at 1PM PDT. You can watch on X or on YouTube where you can participate in the live chat.

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Het nadeel wat ik zie aan SuperChargers bij Hotels is dat S'en (en toekomstige X'en en 3's) er langer zullen staan. Mensen parkeren de auto, gaan eten (of er zelfs overnachten) en laten de auto er dan zo maar een paar uur staan.

In de VS gebeurd dit al bij bioscopen. S aan de lader en naar de bioscoop.

Laatst in de Best Western bij suc bad rappenau overnacht. Netjes losgekoppeld en verplaatst voor het slapen. Althans, mijn vrouw. Ik mocht en mag nog steeds niet rijden na sleutelbeenbreuk in Italie bij racefietscrash met 60 kmh...
 
Vanavond in Zwolle, trafos staan er. Heb niet de hoezen opgetild om te testen of ze al helemaal werken, maar zou me niks verbazen. Er stonden 2 andere MS geparkeerd, mss om te testen?
752230e0004dec46a98106dc349fad49.jpg
 
Er ontbreekt in Zwolle nog een transformatorhuis met de Enexis aansluiting. Dat ding moet nog in de verste hoek van het terrein komen. Op de laatst geplaatste foto links, dus. Naar verluid wordt de aansluiting de 20e geplaatst. Vanaf dat moment geef ik de ongeduldigen wel een kans.
 
Nee, dat lijkt me niet. Zit achter een hek.

De laatste keer dat ik er langs reed afgelopen week was het hek ook nog dicht. We moeten er nog maar even van uitgaan dat het de openingsuren (incl. zaterdag) zijn. Van verschillende kanten heb ik begrepen dat er wordt gewerkt naar een 24/7 openstelling. Mogelijk met een code o.i.d.
Er wordt nu gewerkt aan een scheiding tussen de shop en de service-afdeling (die verplaatst wordt) en er zal iets veranderen aan de parking.

Overigens voor mij wel erg handig. Het is hier 6 km vandaan. Het betekent dat de demo-ritjes die ik aan visite e.d. geef zullen worden uitgebreid met een demo van het "tanken van een Tesla":)
 
Ongelooflijk. Maar hè hebt gelijk.
Op de terugweg stond er een Tesla eigenaar die heeft moeten wachten op een plaats omdat die ge-iced was.
Ik denk dat ik de volgende keer gewoon mijn wagen er dwars voorzet met mijn telefoon Nr in de ruit.
Laat ze maar eens voelen..
Misschien asociaal, maar soms hebben de mensen gewoon iets meer stimulans nodig.

er zijn in Kamen inderdaad twee palen waarmee je de ICE kan EV-en; en dus laden !