daud
Member
Gouda?
Niet meer vanuit het niets.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gouda?
Die had ik even gemist.....zal mijn zoon blij mee zijn......Niet meer vanuit het niets.
Ik betwijfel het. Heel groot is het parkeerterrein er niet.
Het zou mij verbazen. Al ligt deze wel direct aan de snelweg!
Ja, zou wel fantastisch zijn. Maar ik denk echt dat er hier in de regio nog wat gaat komen. Het is een groot gaat tussen Horst-Eindhoven-Urmond-Moers.
Ja, zou wel fantastisch zijn. Maar ik denk echt dat er hier in de regio nog wat gaat komen. Het is een groot gaat tussen Horst-Eindhoven-Urmond-Moers.
Designer Outlet heeft natuurlijk nog een mooi aantal destination chargers, maar, verder staat er zo te zien niets op de planning voorlopig: Bezoek een Store | Tesla Nederland
Ook de regio Nijmegen/Wijchen is een gat. Van waar ik woon is het ca. 50 km naar Zevenaar, 50 Km naar Zaltbommel en 50 km naar Horst.
Toen wij hier ooit gingen wonen, had ik geen vermoeden dat het zo centraal gelegen zou zijn.
Ik hoop dat er ooit nog een komt. Dat er bij Den Bosch een tweede komt in Rosmalen, snap ik niet helemaal.
Ja en nee. Er komt een supercharger in Bergen op Zoom om doorgaand verkeer van en naar Zeeland te voorzien, maar lokale Tesla rijders zullen net zoals nu naar een lokale laadmogelijkheid moeten uitwijken.Zeeuwen rijden geen Tesla? Misschien komt Tesla erachter dat er in de zomer een heleboel staan, net zoals in Friesland.
Het gaat ook om een goede spreiding. Voor mij geldt dat ik op de rit Venlo - Leeuwarden vv de SuC Zwolle twee keer moet aandoen, omdat deze voor de retour-rit ongunstig is gelegen. In mijn geval geldt dan dat een SuC meer in de buurt van Leeuwarden gunstiger is en ik dan met 1 SuC kan volstaan. Ik kan me voorstellen dat dit ook mogelijk geldt voor mensen die vanuit de Randstad een rit naar Nijmegen en terug moeten maken. Een SuC in de regio Nijmegen kan daar aan bijdragen.Superchargers zijn bedoeld voor bijladen tijdens lange ritten, niet voor lokaal laden. Ze 'horen' dus niet bij iedereen in de buurt te zijn. Daarom kunnen we volgens mij ook niet spreken van een 'gat', tenzij het gaat om een doorgaande route waar Superchargers meer dan 250 km uit elkaar liggen. De Supercharger bij Rosmalen is niet bedoeld om Teslarijders in die buurt te bedienen, maar Teslarijders die over de A59 rijden.
Een uitzondering zijn natuurlijk mensen die niet thuis kunnen laden omdat ze geen oprit hebben en ook geen laadpaal in de straat. Voor hen is een Supercharger in de buurt een uitkomst. Maar dit is niet waar Tesla ze in eerste instantie voor bouwt - dat zegt het ook zelf - en dus niet iets waar het bedrijf met zijn beperkte middelen rekening mee moet houden. Bij het bouwen van nieuwe stations moet voldoende dekking voor doorgaande ritten voorlopig voorop blijven staan.