Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Of, als de laadkabel lang genoeg is, knal achter de rij parkeren.
Kabels zijn lang genoeg dus dat zou prima gaan!
Was vandaag niet nodig dus staat lekker vol te stromen terwijl mn portomonee leeg stroomt. :confused:
159A0B9C-49B7-47B3-A4CF-39B770E6173D.png
 
  • Funny
Reactions: Faiz71 and S-19910
Neen, zijn laders voor alle auto's met een stekker. En dan is iets van 50 op het totaal absoluut onvoldoende en zal de echte EV rijder, die het hard nodig heeft, achter het net vissen als hij niet voor openingstijd al aanwezig is. En die gaan dus na afloop bij de Supercharger in de buurt of onderweg eten, en niet in het park, wat dus een gemiste kans voor de Efteling is. Leafs c.s. zullen naar Fastned c.s. moeten gaan.
Er is in ieder geval een start gemaakt. Dat kan je niet van alle parken zeggen. Ook zijn ze niks verplicht natuurlijk. Wat ze nu gedaan hebben Is een fijne service. Maar idd meer palen met lod balacing was beter geweest. Het is wel aangeboden weet ik maar de dit is wat de Efteling wilde..
 
Wat me vooral verbaasd: zijn Tesla rijders dan zulk enorm frequente bezoekers van outletcenters?
Zijn Tesla rijders na aanschaf van de auto zo armlastig dat er niets anders op zit, of zijn we gewoon de ultieme koopjesjagers? We hebben die auto om te beginnen uiteraard alleen maar omdat de overheid er 18% korting op doet :p

Verkeerde benadering. Essentie van DeC is verticale aanpak zonder onnodige derden die de zaak vertroebelen en de klant in feite op kosten jaagt en het proces ingewikkelder maken.

Heel eenvoudig, partij A geeft de laders en adviseert bij de aansluiting, partij B neemt de stroom voor zijn rekening die in de regel hem heel weinig kost vanwege het grootverbruikerstarief en de gezamenlijke klant heeft een heel positieve beleving.
Dat uit zich dan weer door bijvoorbeeld daar eten i.p.v. dat bij de Supercharger te doen.

Ander gevolg is dat de klant aan komt rijden en in de regel een vrije plaats vindt en inplugt zonder gehannes met losse kabels.

Iedereen begint gelijk over het gratis zijn, Nederlandser kan het niet, maar het geld doet er voor de meesten niet toe. Dat hebben we allemaal genoeg. Wat er wel toe doet is dat stukje waardering dat je als klant krijgt (customer experience?) en vergelijkbaar met een kopje koffie met koek (wat overigens tien jaar geleden veel minder usance was dan nu).

Het is niet voor niets een succes en Bataviastad ziet het ook wel zitten, anders zouden ze het niet doen.

En zie wat Tom X hierboven zegt.
 
Er is in ieder geval een start gemaakt. Dat kan je niet van alle parken zeggen. Ook zijn ze niks verplicht natuurlijk. Wat ze nu gedaan hebben Is een fijne service. Maar idd meer palen met lod balacing was beter geweest. Het is wel aangeboden weet ik maar de dit is wat de Efteling wilde..

Ik blijf moeite houden met de redenering dat "anderen het ook niet doen". Als bedrijf, zeker in die hoek, ben je volledig afhankelijk van de ervaringen van de bezoeker. De lat mag niet "net iets hoger" dan die van de concurrentie liggen maar gewoon zo hoog mogelijk. Maar ze zijn er nog mee bezig hoor, alleen een extra duwtje mag wel eens helpen.
 
Oei Hans, nu klink je gevaarlijk veel als mijn vrouw; die denkt ook dat we geld genoeg hebben :)

Laten we het anders zeggen. Ik zou graag wat betalen als dat door de backoffice via mijn creditcard zal gaan en ik ter plaatse alleen hoef in te pluggen en verder noppes, niets....

We staan nog steeds voor de taak om een enorm leger aan automobilisten naar de EV te krijgen. Laten we er dan voor zorgen dat we dit soort zaken puik voor elkaar hebben en het geen afschrikkend effect geeft wat het nu beslist wel doet.
 
Gaat om het deel in het rode kader. Had geen tijd om even naar binnen te gaan om hierover te informeren. Ik zal binnenkort weer even langsgaan en dan wel even naar binnen gaan

Hint: het paasweekend is een ideale gelegenheid om naar verstopte Superchargers te zoeken ;)
(paaseieren zijn iets van de vorige eeuw)
 
Wat me vooral verbaasd: zijn Tesla rijders dan zulk enorm frequente bezoekers van outletcenters?
Zijn Tesla rijders na aanschaf van de auto zo armlastig dat er niets anders op zit, of zijn we gewoon de ultieme koopjesjagers? We hebben die auto om te beginnen uiteraard alleen maar omdat de overheid er 18% korting op doet :p
Stukje ervaringsdeskundigheid: CAD$200 bespaard, CAD$300 uitgegeven... IMG_20160825_1841269.jpg
 
De gehele Westkust/ Zuid Holland (Haarlem, Hoofddorp, de "bollenstreek", Leiden, Wassenaar, Den Haag) A44 en de A4 oftewel een behoorlijk dichtbevolkt stuk van Nederland is aangewezen op Amsterdam of Rotterdam voor een SC. Terwijl ze in het "oosten" als paddestoelen uit de grond schieten. De SC in Amsterdam is vrijwel altijd vol en de drukste van Europa. Dit zegt genoeg over de behoefte van deze regio lijkt me?
 
  • Like
Reactions: HWS and SuperDave
gehele Westkust/ Zuid Holland (Haarlem, Hoofddorp, de "bollenstreek", Leiden, Wassenaar, Den Haag) A44 en de A4 oftewel een behoorlijk dichtbevolkt stuk van Nederland is aangewezen op Amsterdam of Rotterdam voor een SC. Terwijl ze in het "oosten" als paddestoelen uit de grond schieten. De SC in Amsterdam is vrijwel altijd vol en de drukste van Europa. Dit zegt genoeg over de behoefte van deze regio lijkt me?

Vd Valk Sassenheim?
 
  • Like
Reactions: TS_Rob