You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Er is in ieder geval een start gemaakt. Dat kan je niet van alle parken zeggen. Ook zijn ze niks verplicht natuurlijk. Wat ze nu gedaan hebben Is een fijne service. Maar idd meer palen met lod balacing was beter geweest. Het is wel aangeboden weet ik maar de dit is wat de Efteling wilde..Neen, zijn laders voor alle auto's met een stekker. En dan is iets van 50 op het totaal absoluut onvoldoende en zal de echte EV rijder, die het hard nodig heeft, achter het net vissen als hij niet voor openingstijd al aanwezig is. En die gaan dus na afloop bij de Supercharger in de buurt of onderweg eten, en niet in het park, wat dus een gemiste kans voor de Efteling is. Leafs c.s. zullen naar Fastned c.s. moeten gaan.
Wat me vooral verbaasd: zijn Tesla rijders dan zulk enorm frequente bezoekers van outletcenters?
Zijn Tesla rijders na aanschaf van de auto zo armlastig dat er niets anders op zit, of zijn we gewoon de ultieme koopjesjagers? We hebben die auto om te beginnen uiteraard alleen maar omdat de overheid er 18% korting op doet
Er is in ieder geval een start gemaakt. Dat kan je niet van alle parken zeggen. Ook zijn ze niks verplicht natuurlijk. Wat ze nu gedaan hebben Is een fijne service. Maar idd meer palen met lod balacing was beter geweest. Het is wel aangeboden weet ik maar de dit is wat de Efteling wilde..
Oei Hans, nu klink je gevaarlijk veel als mijn vrouw; die denkt ook dat we geld genoeg hebben
Ze zijn zeker bezig: Twitter
Off-topicWat me vooral verbaasd: zijn Tesla rijders dan zulk enorm frequente bezoekers van outletcenters?
Zijn Tesla rijders na aanschaf van de auto zo armlastig dat er niets anders op zit, of zijn we gewoon de ultieme koopjesjagers? We hebben die auto om te beginnen uiteraard alleen maar omdat de overheid er 18% korting op doet
Gaat om het deel in het rode kader. Had geen tijd om even naar binnen te gaan om hierover te informeren. Ik zal binnenkort weer even langsgaan en dan wel even naar binnen gaan
Stukje ervaringsdeskundigheid: CAD$200 bespaard, CAD$300 uitgegeven...Wat me vooral verbaasd: zijn Tesla rijders dan zulk enorm frequente bezoekers van outletcenters?
Zijn Tesla rijders na aanschaf van de auto zo armlastig dat er niets anders op zit, of zijn we gewoon de ultieme koopjesjagers? We hebben die auto om te beginnen uiteraard alleen maar omdat de overheid er 18% korting op doet
Gaat hard zo! Alleen de A4 mist echt nog steeds een SuC. Ook langs de A58 ontbreekt het nog aan laders.
Rond Utrecht is het ook nog steeds erg leeg. Vooral de oost kant (west krijgt natuurlijk bij Breukelen een SuC). Een SuC tussen Nieuwegein en Almere zou geen gek idee zijn.
gehele Westkust/ Zuid Holland (Haarlem, Hoofddorp, de "bollenstreek", Leiden, Wassenaar, Den Haag) A44 en de A4 oftewel een behoorlijk dichtbevolkt stuk van Nederland is aangewezen op Amsterdam of Rotterdam voor een SC. Terwijl ze in het "oosten" als paddestoelen uit de grond schieten. De SC in Amsterdam is vrijwel altijd vol en de drukste van Europa. Dit zegt genoeg over de behoefte van deze regio lijkt me?