Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Hint: het paasweekend is een ideale gelegenheid om naar verstopte Superchargers te zoeken ;)
(paaseieren zijn iets van de vorige eeuw)

De gehele Westkust/ Zuid Holland (Haarlem, Hoofddorp, de "bollenstreek", Leiden, Wassenaar, Den Haag) A44 en de A4 oftewel een behoorlijk dichtbevolkt stuk van Nederland is aangewezen op Amsterdam of Rotterdam voor een SC.
Is gevonden!!
Graag ff delen waar in/bij Rotterdam
 
De gehele Westkust/ Zuid Holland (Haarlem, Hoofddorp, de "bollenstreek", Leiden, Wassenaar, Den Haag) A44 en de A4 oftewel een behoorlijk dichtbevolkt stuk van Nederland is aangewezen op Amsterdam of Rotterdam voor een SC. Terwijl ze in het "oosten" als paddestoelen uit de grond schieten. De SC in Amsterdam is vrijwel altijd vol en de drukste van Europa. Dit zegt genoeg over de behoefte van deze regio lijkt me?
Van der valk in Uitgeest langs de a9 zou een prachtige locatie zijn voor NH
 
Mijn auto wordt thuis geladen, ik verdoe mijn tijd niet nodeloos bij een SuperCharger.
Ik mag niet thuisladen van Uitgeest...dus als ik op de terugweg incidenteel even met een warme accu 10-15 minuutjes kan bijladen, dan zou ik dat een mooie aanvulling vinden van het laden op het werk...vooral wanneer ik (of vrouwlief) een extra trip heeft gepland op de dagen dat de auto thuis staat ;). Of wanneer we na een lange trip de SoC weer op het minimum niveau willen brengen voor de kms die de volgende dag nog gereden moeten worden. Bijvoorbeeld naar het werk.

Dit alles als ik eenmaal die auto heb natuurlijk...nu sta ik nog als een theepot die stinkende smurrie in mijn auto te stoppen.

Bij VdV Akersloot (geen Uitgeest...muggenzifter...ik weet het) wordt wel flink gebouwd, maar zie weinig elektrisch gebeuren voorlopig.
 
Ik mag niet thuisladen van Uitgeest...dus als ik op de terugweg incidenteel even met een warme accu 10-15 minuutjes kan bijladen, dan zou ik dat een mooie aanvulling vinden van het laden op het werk...vooral wanneer ik (of vrouwlief) een extra trip heeft gepland op de dagen dat de auto thuis staat ;). Of wanneer we na een lange trip de SoC weer op het minimum niveau willen brengen voor de kms die de volgende dag nog gereden moeten worden. Bijvoorbeeld naar het werk.

Dit alles als ik eenmaal die auto heb natuurlijk...nu sta ik nog als een theepot die stinkende smurrie in mijn auto te stoppen.

Bij VdV Akersloot (geen Uitgeest...muggenzifter...ik weet het) wordt wel flink gebouwd, maar zie weinig elektrisch gebeuren voorlopig.
Ik denk dat de gemeente Uitgeest, in neem aan dat je dat bedoelt, je niet kan verbieden om de auto thuis te laden. Als er fysieke beperkingen zijn, bijv. een laadkabel over een openbare stoep, kan dat natuurlijk anders liggen.
 
AF30BFFE-015F-4015-935D-C41D08601ED8.jpeg
Even weer on-topic in dit Supercharger draadje. Vanochtend mijn SuC petje weer opgezet en even gestopt in Eindhoven en de verplaatsing van 1a t/m 4b is bijna klaar. Ik verwacht deze week alle 24 beschikbaar. Keurig!



Uit nieuwsgierigheid even naar Rosmalen gereden. Onmiskenbaar een SuC en wel met 16 stalls. Hele terrein wordt opnieuw ingericht en als dat rond is zal het wel niet meer lang duren.
A0E6A01D-C4CB-45F7-B19A-8EAF1A002085.jpeg


BB3021A9-8166-485E-A286-1A0168168110.jpeg
 
Vannacht vlak voor thuiskomst even voor de gein gekeken.
Eindhoven is volledig in bedrijf. (niet uitsluiten dat komende week aantal tijdelijk lager is i.v.m. verplaatsen van de "oude".

View attachment 291934 Even weer on-topic in dit Supercharger draadje. Vanochtend mijn SuC petje weer opgezet en even gestopt in Eindhoven en de verplaatsing van 1a t/m 4b is bijna klaar. Ik verwacht deze week alle 24 beschikbaar. Keurig!

Ik ben net even in E'hoven geweest:

ssFlqsX.jpg


De mevrouw aan de rechterkant bij de zwarte Tesla (4A) verzette haar auto, die lader deed (nog?) niets. Ik stond zelf aan 11A en die deed 't wel.

Overigens denk ik dat de vakken opnieuw ingetekend moeten worden; je ziet de linkse (grijze) Tesla (12B) al van "de buurman" (12A) laden, ik (de rode Tesla) kon met moeite de s̶l̶a̶n̶g̶ kabel zo geworsteld krijgen dat 'ie erin pastte en de mevrouw gaf aan dat ze aan de overkant niet zo makkelijk kon laden als aan "onze" kant toen ze 'm verzette. Ik ben helaas vergeten een foto te maken van hoe ampel de kabel in mijn auto ging...
 
  • Informative
Reactions: FrankNL