Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2024.14.*

This site may earn commission on affiliate links.
Ik gebruik flitsmeister nog exact hetzelfde als voorheen ( op Android), enige wat ik nu moet doen is de app aanzetten, waar dit voorheen automatisch ging na connectie met Bluetooth. Voor mij geen probleem, omdat ik mijn telefoon naast mijn tesla-scherm heb hangen, met flitsmeister open op het telefoonscherm. Hiervoor moet ik toch al mijn telefoon unlocken, dus ik heb alleen nu 1 handeling extra (flitsmeister opstarten). Geluid gaat gewoon via de tesla boxen.

(Voorlopig) voor mij dus vrijwel geen verlies aan gemak.

Er is voor mij geen app die zo nauwkeurig is als flitsmeister. Als het zo zal zijn dat veel mensen de app massaal laten vallen en er dus minder meldingen worden gemaakt, dan zal ik verder kijken naar iets anders. Maar tot op heden voldoet de app nog prima.
 
Handig om te weten, maar op welke momenten gaat de trunk ongewenst open? Op welke plaats sta je dan, en hoelang sta je stil ?

Ik ben nog steeds wachtende op de update, dus kan zelf nog niet testen.
als je bij de trunk staat (met je mobiel bij je), dan geeft de auto een signaal (chime); bij het 3de signaal ( na 2 seconden) gaat hij open.
Maar als je bvb bij thuiskomst een babbeltje wil slaan met de buur, dan moet ik de buur er attent op maken dat we niet achter mijn Tesla moeten staan... :)
 
als je bij de trunk staat (met je mobiel bij je), dan geeft de auto een signaal (chime); bij het 3de signaal ( na 2 seconden) gaat hij open.
Maar als je bvb bij thuiskomst een babbeltje wil slaan met de buur, dan moet ik de buur er attent op maken dat we niet achter mijn Tesla moeten staan... :)
Met andere woorden, de functie werkt zoals het omschreven wordt...

Dat jij net achter de wagen een babbeltje wil slaan, is uw goed recht. Maar dat heeft natuurlijk niets te maken met het feit dat de automatische trunk functie werkt zoals de omschrijving het aangeeft. Wil je die functie gebruiken, dan zal je hier dus rekening mee moeten houden (ergens anders socializen of de functie uitschakelen) ;)
 
Met andere woorden, de functie werkt zoals het omschreven wordt...

Dat jij net achter de wagen een babbeltje wil slaan, is uw goed recht. Maar dat heeft natuurlijk niets te maken met het feit dat de automatische trunk functie werkt zoals de omschrijving het aangeeft. Wil je die functie gebruiken, dan zal je hier dus rekening mee moeten houden (ergens anders socializen of de functie uitschakelen) ;)
inderdaad; de functie werkt zeer goed. Ook als ik een flesje wijn haal in de keldergarage. 😍
 
Vergeef mij als mijn fantasie even op hol slaat...

Scene: Verlaten highway in de VS. Eenzame trooper heeft net een automobilist staande gehouden en houdt deze - zoals daar gebruikelijk - onder schot. De automobilist staat met zijn handen omhoog naast z'n Tesla Model X. De ietwat nerveuze trooper roept gespannen dat hij met armen en benen gespreid tegen de achterkant van de auto moet staan, terwijl hij zijn vinger nog even goed om de trekker legt. De automobilist is wat onwillig, maar gehoorzaamt toch maar.

... en dan zwaait ineens die achterbak open ...

Okay okay. Ik log al uit.
 
terwijl hij zijn vinger nog even goed om de trekker legt.
Erg slecht van die agent!


Trigger Discipline: The Essentials - Dinosaurized: An Army Store
 
  • Like
Reactions: OttoR and PriOkkie
2024.14.7 net in de praktijk getest (HW4 model X). FSD/EAP aangezet en in ons dorp met bochtige wegen en semi-rotondes een hele vloeiende ervaring waar ik eerder altijd in moest grijpen. De onderliggende stap die gemaakt is van de V11 FSD naar V12.3.6 is wel heel duidelijk merkbaar.
Nu maar hopen dat de wetgeving snel gaat wijzigen zodat we het ook echt in de volle breedte kunnen ervaren!
Ik ben weer enthousiast!
 
  • Like
Reactions: wooter and LaurensH
2024.14.7 net in de praktijk getest (HW4 model X). FSD/EAP aangezet en in ons dorp met bochtige wegen en semi-rotondes een hele vloeiende ervaring waar ik eerder altijd in moest grijpen. De onderliggende stap die gemaakt is van de V11 FSD naar V12.3.6 is wel heel duidelijk merkbaar.
Nu maar hopen dat de wetgeving snel gaat wijzigen zodat we het ook echt in de volle breedte kunnen ervaren!
Ik ben weer enthousiast!
Is Elon toch in alle stilte de Amerikaanse single stack AI-FSD aan het implementeren in Europa?
 
Is Elon toch in alle stilte de Amerikaanse single stack AI-FSD aan het implementeren in Europa?

Zoals je hier kan zien is dat nu gelijk getrokken vanaf de 2024.14.* lijn:

 
Zoals je hier kan zien is dat nu gelijk getrokken vanaf de 2024.14.* lijn:

Zoals ik al dacht is dit enkel voor de VS. ‘Not relevant in Belgium’ staat er bij mij. Bij jou wellicht ‘Not relevant in the Nederlands’.

IMG_3795.jpeg