Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Road-Trip Zwitserland 17-19 Oktober 2015

This site may earn commission on affiliate links.
Ter illustratie :biggrin:

IMG_4229.JPG




Ik kan onderstaande beamen :biggrin:

Ik moet naar een huwelijksfeest van 16 op 17 oktober en wie me bezig heeft gezien op de Tesla World party weet dat ik de day after niet aan een roadtrip kan beginnen. :eek:
 
Ik ben kandidaat :biggrin:. Beide dagen passen voor mij.

Als troostprijs voor de Zwitserland road-trip heb ik gedacht op 17 oktober (kon de kandidaten daarvoor niet teleurstellen) en 24 oktober (meer forumleden kunnen op die dag) 2x een dagtrip Urmond - Ardennen - Eiffel - Urmond te plannen. Op 17 oktober nog geen andere tesla rijders, maar zelf al wel 3 bijrijders (dus extra Tesla en bijrijders gezocht :biggrin:) en op 24 oktober al wel een paar aanmeldingen. Ik zal hier even een draadje voor aanmaken zodat diegenen die nog geen tesla hebben zich daar kunnen melden, zodat barmhartige teslarijders ze mee kunnen nemen....:cool:

Zou mooi zijn als je in ieder geval de 17e ook mee zou gaan, dan hebben we evt. plek voor extra aspirant rijders, en anders iets meer plek voor degenen met lange benen:biggrin:

Reacties graag in het daarvoor aangemaakte draadje....
 
Last edited:
Okay, intussen heeft 24/10 wel een voorkeur gekregen omdat ik op 17/10 mijn schoonouders naar Zaventem zou moeten brengen, maar als dit je plan voor 17/10 om zeep zou helpen dan kan ik nog steeds mijn vrouw sturen om ze te brengen, dat maakte deel uit van die afspraak.



Als troostprijs voor de Zwitserland road-trip heb ik gedacht op 17 oktober (kon de kandidaten daarvoor niet teleurstellen) en 24 oktober (meer forumleden kunnen op die dag) 2x een dagtrip Urmond - Ardennen - Eiffel - Urmond te plannen. Op 17 oktober nog geen andere tesla rijders, maar zelf al wel 3 bijrijders (dus extra Tesla en bijrijders gezocht :biggrin:) en op 24 oktober al wel een paar aanmeldingen. Ik zal hier even een draadje voor aanmaken zodat diegenen die nog geen tesla hebben zich daar kunnen melden, zodat barmhartige teslarijders ze mee kunnen nemen....:cool:

Zou mooi zijn als je in ieder geval de 17e ook mee zou gaan, dan hebben we evt. plek voor extra aspirant rijders, en anders iets meer plek voor degenen met lange benen:biggrin:

Reacties graag in het daarvoor aangemaakte draadje....
 
In augustus reed ik terug en toen was er rond Karlsruhe enorm veel file noordwaarts. Ik kreeg toen een route via Straatburg aangeboden die ik nogal apart vond, maar op mijn iPhone vonden zowel maps (tomtom dus) als google het ook de beste route dus braaf, autobahn af, binnendoor naar Straatsburg, door de stad (ten dele dan) naar de Autoroute en toen noordwaarts - uiteindelijk via (weer binnendoor) Saaebrucken - Luik - Maastricht naar Amsterdam gekomen.
Merkwaardig genoeg was de totale ritduur identiek aan de bij vertrek aangegeven - 9 u over 980 km - en was ondanks de binnendoortjes het best wel relaxed rijden. Alleen rond Maastricht even file en natuurlijk is de A2 in Limburg wel wennen als je net weer NL binnen bent.

Sowieso pak ik steeds vaker de rechterrijnoever - vroeger was de A61 inderdaad standaard het beste maar de rechter vaker filevrij dan de linker...

Kortom - ik sta meer open voor andere routes dan in het verleden.

Nuttige info - ?