Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Dat lijkt me niet mooi. Het wiel staat nu perfect in het midden van de wielkast. De wagen verlagen zal het wiel uit het midden halen en dat lijkt me enorm lelijk.
Denk wel dat het mee zal vallen met die paar cm’s ;)
Tenzij je er een “Ricer” van wilt maken :)
Omtrek van de wielen vergroten (wat ik eerder voorbij zag komen), geeft weer afwijkingen op de snelheidsmeter en km-teller, dus dan zou je de boel opnieuw moeten laten ijken.
keuzes, keuzes ;)
 
Denk wel dat het mee zal vallen met die paar cm’s ;)
Tenzij je er een “Ricer” van wilt maken :)
Omtrek van de wielen vergroten (wat ik eerder voorbij zag komen), geeft weer afwijkingen op de snelheidsmeter en km-teller, dus dan zou je de boel opnieuw moeten laten ijken.
keuzes, keuzes ;)
Met omtrek van wielen vergroten bedoel ik ook dat dit standaard van Tesla zou moeten uitkomen, dus met de juiste ijking.
Zelf zou ik er achteraf niets aan doen, verlagen vind ik meestal niet mooi. En een grotere bandomtrek aftermarket zou ik sowieso niet doen wegens afwijkingsproblemen.
 
Hij staat in Groningen ook in de showroom zag ik. Maandag de 3 daar een ochtendje achterlaten voor wat onderhoud, dan maar eens wat beter bekijken.

Als ik het goed heb gezien kan de achterbank in drie delen worden geklapt. Dat zou fijn zijn....
Dat klopt. Heb ik ook gezien in de AutoWeek review. Wel erg handig, ik mis het skiluik weleens bij wat langere spullen.
 
  • Like
Reactions: LaurensH
Hij staat in Groningen ook in de showroom zag ik. Maandag de 3 daar een ochtendje achterlaten voor wat onderhoud, dan maar eens wat beter bekijken.


Dat klopt. Heb ik ook gezien in de AutoWeek review. Wel erg handig, ik mis het skiluik weleens bij wat langere spullen.
maak een afspraak om hem dan te bekijken, want het kan druk zijn en men werkt op afspraak!
 
Hij staat in Groningen ook in de showroom zag ik. Maandag de 3 daar een ochtendje achterlaten voor wat onderhoud, dan maar eens wat beter bekijken.


Dat klopt. Heb ik ook gezien in de AutoWeek review. Wel erg handig, ik mis het skiluik weleens bij wat langere spullen.
Vanochtend in Groningen geweest (op afspraak). In de showroom staat een witte met de 19" wielen. Ter info: Boudewijn vertelde mij dat ze achter nog een blauwe versie hadden staan, die mocht ik ook zien. Was niet nodig omdat ik toch voor de witte ga.

Ik vind de auto een stuk groter (zowel interieur als bagageruimte) dan de Model 3, ook optisch. De in- en uitstap is veel prettiger,
 
In Latem staat er ook al eentje op de showroom en ook op de parking om afgeleverd te worden, met bijbehorende strik :p
Het ziet er echt wel een pak groter, in de hoogte dan vooral, uit dan de model 3 (nog niet van dichtbij bekeken).
 
Hij ging volgens mij in twee delen, want er zijn ook maar twee knopjes. (skiluik niet onderzocht)
Het middelste gedeelte van de achterbank kan handmatig platgelegd worden. Er blijft wel een stang uit de linker zitplaats steken ....
 

Attachments

  • tesla-model-y-middle-rear-seat-fold-scaled.jpg
    tesla-model-y-middle-rear-seat-fold-scaled.jpg
    104.4 KB · Views: 339