Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ja dat zou ik ook denken maar in alle filmpjes van het event heb ik dat niemand zo zien doen.
Iemand die erbij was (@LastNLSig , @Hans Noordsij ) die dat beter heeft gezien ?

waarschijnlijk instructies om de deuren op deze manier te openen, omdat eea van de hendels nog niet op punt staat.
ook werden de deuren op een onhandige manier dicht gedaan.
Ik heb niemand van de inzittenden gezien die de deur zelf mocht dicht trekken.
 
Dat zal toch moeilijk te verantwoorden zijn naar de mensen die in de rij gestaan hebben voor een vroege reservatie. misschien in het begin een hoger percentage full options bouwen bv 90/10
Maar het lijkt me ook niet echt mogelijk om alle full options te gaan uitfilteren, omdat ze dan eerst iedereen moeten laten finaliseren.

Ik denk dat het als volgt gaat:

1. Je regio is aan de beurt...
2. Iedereen die 31 Maart gereserveerd heeft krijgt een uitnodiging te configureren, niet current owners iets (n dag / week oid) later.
3. Configuratie is gedaan is initiële productieplek waarbij Full Options naar voren wordt gehaald (met uitzondering van die opties die niet leverbaar zijn.... die gaan dan naar achteren.. :mad:

Enige vragen die overblijven: hoeveel bonusdagen mbt configureren wordt de huidige eigenaren gegeven... oftewel, als je 2 dagen wacht met de configuratie, heeft een ander je dan al ingehaald en hoeveel voor of nadeel in productievolgorde uitgedrukt levert de full options dan nog op... Het ritme van de productielijn gaat vervolgens allesbepalend zijn....
 
9VppBybV_normal.jpg
Elon Musk

‎@elonmusk And, of course, it will have more cowbells.
11:55 PM - 3 Apr 2016

Zo, hierbij weten we dan ook dat hij zich bewust is van het feit dat de Europese regelgeving een waarschuwingsgeluid aan EV's wil verplichten met ingang van 2018.:(
 
Last edited:
  • Disagree
Reactions: HWS
9VppBybV_normal.jpg
Elon Musk

‎@elonmusk And, of course, it will have more cowbells.
11:55 PM - 3 Apr 2016

Zo, hierbij weten we dan ook dat hij zich bewust is van het feit dat de Europese regelgeving een waarschuwingsgeluid aan EV's wil verplichten met ingang van 2018.

Ik hoop echt dat dit geen doorgang vindt. Wat een vreselijk idee. Het hele idee van je in het verkeer begeven is dat je je ogen gebruikt. Met dezelfde logica mag je als fietser, voetganger, bromfietser etc. dan ook geen hoofdtelefoon/oortjes meer gebruiken in het verkeer.
 
  • Like
Reactions: Steven
Heb mijn post maar van een :( voorzien. Dacht dat de ironie in de verwoording al duidelijk genoeg was om aan te geven dat ik hier ook geen voorstander van ben.

Dus zelfs tot op dit niveau is de ICE lobby al doorgestoten. WTF, konden we eens rustig rijden zonder onze medemens te storen, is het weer niet goed. Frank heeft gelukkig al ervaring met het draaien van een vette V8 sample in een Model S...
 
Dus zelfs tot op dit niveau is de ICE lobby al doorgestoten. WTF, konden we eens rustig rijden zonder onze medemens te storen, is het weer niet goed. ...

Mijn timeframe is een beetje verkeerd. Blijkt vanaf 01/07/2019 gepland te zijn in Europa.
Maar ook in VS denkt men blijkbaar op die manier: Minimum Sound Requirements for Hybrid and Electric Vehicles | National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA)

Met zijn gevoel voor humor zou EM best wel eens Model 3 van een Coconut-upgrade kunnen voorzien.
)
 
  • Funny
Reactions: Ivo-G and jpet
Mijn timeframe is een beetje verkeerd. Blijkt vanaf 01/07/2019 gepland te zijn in Europa.
Maar ook in VS denkt men blijkbaar op die manier: Minimum Sound Requirements for Hybrid and Electric Vehicles | National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA)

Met zijn gevoel voor humor zou EM best wel eens Model 3 van een Coconut-upgrade kunnen voorzien.
)
en dit doet me dan denken aan mijn "Envivo MP3 Deurbel" die ik ooit in de Aldi gekocht heb (aan stuurbaar via homelink) die ik als waarschuwingsmiddel ging gebruiken voor minder attente fietsers en voetgangers in de tesla. maar dat ding vrat batterijen. en de usb voeding inbouwen in de nose cone is er niet meer van gekomen.
Het geluid dat ik daarmee van plan was om af te spelen was het hoefgetrappel van dravende paarden... ;)
 
  • Funny
Reactions: simonsmidt
Op Reddit gelezen dat er nog geen beslissing is of Superchargers gratis te gebruiken vallen
Hey all, since there was some confusion about the wording changes on the 3 site, I reached out to my press contact at Tesla to clarify if Supercharging was standard or not. Here is their official response:
"All Model 3 will have the capability for Supercharging. We haven't specified (and aren't right now) whether supercharging will be free."
So the hardware is standard, but still undecided if it will be enabled standard
 
Op Reddit gelezen dat er nog geen beslissing is of Superchargers gratis te gebruiken vallen

Het komt neer op de vraag of het gebruik in de prijs van de auto zal zitten of dat het een optie is waardoor de auto duurder wordt. Voor zover ik het begrijp gaat het er niet om dat voor het gebruik op kWh-basis betaald moet gaan worden maar een prepaid optie.
kWuurtje-factuurtje zou ook haaks op de intenties van Tesla staan.