Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Legale trekhaak op de Model3??? :eek:
Had ik er dus toch eentje moeten reserveren... :confused::rolleyes:
dat wil niet zeggen dat je er iets mee mag trekken. Kan ook alleen tbv fietsenrek zijn.

In zijn twee sessie zegt hij ook iets over levervolgorde: het is niet zo dat eerst alle bestellingen uit de ene regio (bijvoorbeeld west US) worden geleverd, en dan pas de volgende regio. Dus vroege bestellingen uit Europa kunnen best wel eens eerder worden geleverd dan iets minder vroege bestellingen uit US.
 
  • Like
Reactions: robertvg
dat wil niet zeggen dat je er iets mee mag trekken. Kan ook alleen tbv fietsenrek zijn.

In zijn twee sessie zegt hij ook iets over levervolgorde: het is niet zo dat eerst alle bestellingen uit de ene regio (bijvoorbeeld west US) worden geleverd, en dan pas de volgende regio. Dus vroege bestellingen uit Europa kunnen best wel eens eerder worden geleverd dan iets minder vroege bestellingen uit US.

ik ben benieuwd wat ze gaan doen met de bestellingen van het personeel. of ze deze eerst wereldwijd gaan uit leveren.
En wat met de 200000 die kunnen genieten van de taks korting in de VS. gaat dit over geproduceerde auto's of over geleverde in de VS?

deze net nog tegen gekomen:
Tesla Model 3 Steering Controls Will Feel 'Like a Spaceship'
 
wauw!
Tesla Roadster
26141438496_4bc4768cc1_b.jpg
 
Ik had een van de eerste reservaties voor een Model 3 in België. Toch ziet het er naar uit dat ik nog héél lang zal moeten wachten. Ik ben een Tesla nieuwkomer, Europeaan, en zal geen full option bestellen. Op alle aspecten achteraan de rij dus.
ik geloof niet dat de model 3 levering begint met de full-option modellen. Dat zou een te grote teleurstelling over vanaf-prijs met zich meebrengen. Terwijl dat aspect nu juist zo belangrijk is bij dit model.
 
ik geloof niet dat de model 3 levering begint met de full-option modellen. Dat zou een te grote teleurstelling over vanaf-prijs met zich meebrengen. Terwijl dat aspect nu juist zo belangrijk is bij dit model.

Dat is nochtans wat tijdens de Q4 conf call door Elon is gezegd tegen de analysten met als doel de investeringen in de nieuwe productielijn zo snel mogelijk te kunnen beginnen recupereren. Op het basismodel zal er nauwelijks of geen marge te maken zijn in het begin.
 
Dat is nochtans wat tijdens de Q4 conf call door Elon is gezegd tegen de analysten met als doel de investeringen in de nieuwe productielijn zo snel mogelijk te kunnen beginnen recupereren. Op het basismodel zal er nauwelijks of geen marge te maken zijn in het begin.
Dat zal toch moeilijk te verantwoorden zijn naar de mensen die in de rij gestaan hebben voor een vroege reservatie. misschien in het begin een hoger percentage full options bouwen bv 90/10
Maar het lijkt me ook niet echt mogelijk om alle full options te gaan uitfilteren, omdat ze dan eerst iedereen moeten laten finaliseren.
 
Was deze al bekend mbt het openen van de deur?

Hoewel ze gaaf ogen en het goed is voor de luchtweerstand lijken ze me toch niet zo praktisch.
Kijk eens hoe die deur wordt opengedaan: ze drukken die greep in moeten dan de deur aan de zijkant verder opentrekken. Net het punt waar de deur altijd het meeste vies is.
De greep indrukken en dan het naar buitenkomende deel in 1 beweging vastpakken om de deur daarmee verder te openen zit er niet in lijkt me.
 
Hoewel ze gaaf ogen en het goed is voor de luchtweerstand lijken ze me toch niet zo praktisch.
Kijk eens hoe die deur wordt opengedaan: ze drukken die greep in moeten dan de deur aan de zijkant verder opentrekken. Net het punt waar de deur altijd het meeste vies is.

volgens mij moet je gewoon met de duim in duwen en het deel dat naar buiten komt met de vingers vast grijpen en zo de deur openen.
Aston Martin heeft ook zo een systeem
 

Attachments

  • 2007-Aston-Martin-V8-Vantage-Door-Handle-1024x768.jpg
    2007-Aston-Martin-V8-Vantage-Door-Handle-1024x768.jpg
    157.1 KB · Views: 58
  • DoorHandle01.jpeg
    DoorHandle01.jpeg
    66 KB · Views: 27
  • Informative
Reactions: Ivo-G