Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Er zit een ouderwets handeltje aan de passagiers kant. Wist ik ook niet, maar toen mijn batterij het niet meer deed, gebruikte de berger die om de frunk te openen om bij de tow-hook te kunnen komen.

aa2b2dfa1ea9c1ffbc3932732d6de05c.jpg

Goed om te weten!
 
Jongens, stomme vraag wellicht maar... ik zie bij gebruik van de navigatie de voorgestelde route niet meer ingetekend (blauwe lijn normaal volgens mij) op het touchscreen..? Op het dashboard wel gewoon te zien waar ik heen moet. De spraak en grote pijlen etc doen het ook gewoon.. Ergens per ongelijk aangezeten..?
 
Jongens, stomme vraag wellicht maar... ik zie bij gebruik van de navigatie de voorgestelde route niet meer ingetekend (blauwe lijn normaal volgens mij) op het touchscreen..? Op het dashboard wel gewoon te zien waar ik heen moet. De spraak en grote pijlen etc doen het ook gewoon.. Ergens per ongelijk aangezeten..?

Een beetje zoeken op dit wonderlijk nuttige forum kan soms wonderen doen...
 
Er zit een ouderwets handeltje aan de passagiers kant. Wist ik ook niet, maar toen mijn batterij het niet meer deed, gebruikte de berger die om de frunk te openen om bij de tow-hook te kunnen komen.

aa2b2dfa1ea9c1ffbc3932732d6de05c.jpg

Je kan de frunk ook van binnenuit openen . Vooraan, de fluorescerende knop.

En verder zijn er ook voor de deuren achteraan mechanische openers voorzien, onderaan de bank.
 
Je kan de frunk ook van binnenuit openen . Vooraan, de fluorescerende knop.
Dat wist ik wel, en Sabijn had die knop ook ontdekt en gebruikt om telkens de frunk te openen van binnen uit. Maar op enig moment werkte dat niet meer. Toen afstandsbediening geprobeerd maar ook die werkte niet. Knop op touchscreen eerst ook niet, maar na enkele malen proberen ineens wel. Vreemd, en angstig moment.
 
Als ik die knop bij het dashboard kastje gebruik, dan gaat de frunk op een kier, maar blijft vergrendeld.

Volgens mij is dat ook een wettelijke verplichting. Om te voorkomen dat je, tijdens het rijden, aan het knopje trekt en vervolgens je frunk-kap omhoog komt. Vroeger heette dat de motorkap :)

Heel waarschijnlijk is het allemaal niet, maar alleen op die manier kan ik verklaren waarom de bediening van binnen uit de auto anders zou zijn.