Alain13
Active Member
Je bent ook geen Topgear fan zeker?Dat Passat verhaal is wel erg kort door de bocht. Ik kan in onze VWS gewoon met 1km omhoog op cruise Control. Ook keyless entry etc is allemaal mogelijk maar je moet het wel bestellen.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je bent ook geen Topgear fan zeker?Dat Passat verhaal is wel erg kort door de bocht. Ik kan in onze VWS gewoon met 1km omhoog op cruise Control. Ook keyless entry etc is allemaal mogelijk maar je moet het wel bestellen.
Downsizing? Hooguit een beetje downweighting, maar auto's worden al jaren alleen maar groter en zwaarder. Het meest potsierlijk zijn die modellen die gebaseerd zijn op oudere nostalgische kleine modelletjes, zoals de mini, kever of cinquecento.
Wanneer ik weer eens in de Honda CRV van mijn vrouw rij, wat overigens een heerlijke auto op zich is, verbaast het me iedere keer weer hoe hard je moet werken onderweg.. Ik denk dat de Model S me behoorlijk lui gemaakt heeft...
Bij normal / standard heb ik er geen last van alleen bij hoog en drempels hoor je gekraak niet dat ik mij er aan stoor.
Als ik dat hier allemaal zo lees krijg ik straks nog spijt dat ik er ene besteld heb.
Levering volgende week vrijdag, ben benieuwd want ik ben ook een pietje precies :crying:
Je bent ook geen Topgear fan zeker?
Het enige wat mij meeviel met die C4: op hoge snelheid in de zesde (!) versnelling viel mij op dat hij bij 130 km/u (en soms een beetje extra ) best wel stil is.
Heel veel moderne auto's zijn gewoon heel stil. Het motorgeluid wordt meestal overstemd door wind en bandengeruis. Dus de geluidsbeleving bij dagelijks gebruik is niet echt anders dan bij een elektrische auto... Vandaar dat ik dat argument (van het ontbreken van motorgeluid) nooit zo begrijp voor dagelijks gebruik :biggrin:
Vandaag samen met mijn zakenpartner onze Model S gaan afhalen bij de fabriek. Erg leuke ervaring en eigenlijk hebben we maar 1 ding om over te mopperen: er zaten twee beschadigingen in de lak die ze bij Tesla gezien hadden moeten hebben! Het wordt uiteraard opgelost, maar ik had liever gehad dat ze dat gewoon eerlijk vanaf het begin erbij hadden vermeld. Maar voor de rest: chapeau!
Gefeliciteerd! Welke uitvoering heb je?
Op de E Rally heb ik die kleur ook al gezien
En ik zie dat je hem verhuurt. Is dit de eerste die je gaat verhuren, of hebben jullie al een Tesla? Veel vraag naar?S 85 achterwiel aangedreven
Tech pakket met Autopilot
Zwart lederen interieur met pianolak
Panorama dak
Standaard 19" velg
Kleur: Titanium Metallic (en volgens Tesla was dit de eerste die in Nederland werd uitgeleverd :wink
En ik zie dat je hem verhuurt. Is dit de eerste die je gaat verhuren, of hebben jullie al een Tesla? Veel vraag naar?
Ik heb sinds enige tijd een apart geluid uit de motor net boven de 130 km/h. Geen brom, maar eerder een onregelmatig raspend geluidje. Niet echt storend maar het klinkt als metaal op metaal, en als dat echt zo is gaat er op den duur iets kapot natuurlijk. Iemand ervaring mee?
Ook rijd ik al een tijdje rond met een beschadigde spiegel, er is een hoekje van het metallic kleurige plastic onderrandje af na een ontmoeting met een betonnen paal in de RAI. Die spiegel boeit me niet zo, maar ik ben benieuwd of iemand met iets soortgelijks een idee van de reparatiekosten heeft.
* het laadklepje aan de wagen gaat niet altijd open wanneer ik op de knop van de laadkabel druk, soms moet
ik echt verschillende keren proberen, wagen vast, los etc en dan lukt het.
* bij het laden hoor ik bepaalde geluiden aan de wagen (kan ook zonder laden zijn, heb ik nog niet getest) deze komen (ook?) van vooraan de wagen.
* de automatische luchtvering gaat niet gelijktijdig omhoog, eerst de voorkant en dan de achterkant (of is het nu net andersom?)
* het geluid van de airco (als je geparkeerd staat) is echt heel erg luid (vandaag is het ook een super warme dag natuurlijk)