You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Da's allemaal relatief. Voor je het weet sta je in de krant met een helicopter en 6 ambulances op de voorgrond. Hard rijden heb ik allemaal al gedaan maar als je zoals wij net arriveerden in Geiselwind terwijl er in de tegenrichting net een ongeval was gebeurd en je op het terras de ambulances en aanvliegende heli hoort naderen is je zin snel over.
Da's allemaal relatief. Voor je het weet sta je in de krant met een helicopter en 6 ambulances op de voorgrond. Hard rijden heb ik allemaal al gedaan maar als je zoals wij net arriveerden in Geiselwind terwijl er in de tegenrichting net een ongeval was gebeurd en je op het terras de ambulances en aanvliegende heli hoort naderen is je zin snel over.
Vraag blijft natuurlijk wel is er al een diagnose gesteld?
Ik vind het jammer dat je niet de pech-route bent opgegaan om het proces wat te versnellen. Het lijkt me niet ongewoon dat je gewoon twee keer pech hebt gehad op 2 aparte systemen: een airco die misschien een lek vertoond of gewoon gevuld moet worden, en een regelunit die wat van slag is.
Ik vind een ICE vervangwagen maar niks, maar het niet werken van de dimlichten lijkt me genoeg om pechverhelping in te schakelen, en dan was je ook van je niet-werkende airco verlost.
maar ik vraag me af of het airco-probleem niet bij een gewone airco-vuller had kunnen opgelost worden
Je vergeet denk ik dat mijn S van 2013 is denk ik... geen garantie, enkel nog aandrijflijn. Nu kun je wel stellen dat dit aandrijflijn is maar dan nog kom ik eerst in de discussie met ANWB om eerst aldaar in Croatië de auto te laten repareren, met nog 4 dagen van mijn vakantie resterend.
Dat is wel een goede om te onthouden. Ik houd het forum aardig in de gaten, maar wist dit niet. Denk dat heel veel garages dit ook niet weten en gewoon lekker het reguliere spul er in mikken. Bedankt voor het melden!Er mag alleen speciale olie in een aircosysteem met een elektrische airco compressor (ND-11 olie) en geen druppel verkeerde, staan ook al aardig wat succesverhalen op internet.
Dat is dit topic: Ratelend geluid rechtsvoorAls de compressor stuk is, hoor je hem ratelen. Ergens op dit forum is er een compleet topic over.
Dat is dit topic: Ratelend geluid rechtsvoor
Ik ken er niks van natuurlijk, maar als de temperatuursensor zegt dat het batterijpack te heet is, en de computer daaruit beslist dat ie harder moet koelen, gaan de blowers harder draaien natuurlijk. Maar als er tussen blowers en accupak iets mis is (een kapotte pomp, geen koelvloeistof) dan raakt je accu nog altijd niet gekoeld...