Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
CyberTruck produktie is uitverkocht voor dit jaar bij een produktie van ongeveer 800 stuks per week nu en uiteraard oplopend.

Allemaal hoog geprijsde Foundation versies, nu bestellen is pas in 2025 geleverd krijgen.

Vraag is absoluut het probleem niet en produktie ramp ook niet.

Ontslag rondes zijn zoals @Nick-m stelt gebruikelijk en worden door de beurs in de regel als positief opgevat alhoewel je dat bij Tesla nooit zeker weet 😅
 
Last edited:
LT aandeelhouder, maar gisteren toch even uitgestapt op USD 167,- (en dus even geen aandeelhouder ;-) ) . Ik wacht even voor ik mijn contanten weer inwissel. Met de officiële cijfers op komst verwacht ik nog een verdere daling. Lange termijn ziet er naar mijn idee goed uit, dus…wachten op een goed moment.
 
LT aandeelhouder, maar gisteren toch even uitgestapt op USD 167,- (en dus even geen aandeelhouder ;-) ) . Ik wacht even voor ik mijn contanten weer inwissel. Met de officiële cijfers op komst verwacht ik nog een verdere daling. Lange termijn ziet er naar mijn idee goed uit, dus…wachten op een goed moment.
Bedankt voor de mededeling. Nu weten we tenminste de reden van de daling. ;)
 
Ik ben heel benieuwd naar de earnings call op de 23e, het sentiment is nu zo negatief dat het volgende week misschien allemaal wel meevalt en de koers een keer gaat stijgen i.p.v. dalen na een call :)
Er gaan wat VP's weg met een berg aandelen.
Die zullen wellicht wat willen cashen en dus zal Elon wel de presentatie doen en volgens de media is dat een teken voor een koersdaling.
 
  • Informative
Reactions: Michel_AH
Denk eerder na dit gebeuk omlaag even een relief rally naar zeg 165 tot voor de cijfers.
Idd door Tesla fans gedreven die denken, cijfers vallen wellicht mee in deze negativiteit..

Denk alleen dat cijfers niet mee vallen...en dat outlook men wel alles uit kast trekt maar weinig concreet is voor middellange termijn.
Wellicht hel even omhoog op de proza van Musk maar daarna onder 150 opzoeken is wat ik inschat.
Deed dat eerder 2 maanden geleden en werd ik uitgejouwd en gemute.
Wellicht wordt mijn mening nu wat serieuzer genomen.
En anders heb ik in ieder geval er lekker aan verdiend.
Succes ieder.