Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Wel grappig dat TSLA 6% zakt omdat er niets gebeurd vandaag.
Minder grappig is dat dit mogelijk is veroorzaakt doordat Elon weer een plukje aandelen verkocht heeft. Gegeven dat hij nu pas op 65% zit (als hij de door hem aangekondigde 10% aanhoudt) en soms maar 1x per week verkoopt hebben we nog een paar pijnlijke weken te gaan. En ik mag nu echt niets meer bijkopen van mijn vrouw ;)
 

Uh-Oh
Misschien mag ik het niet zeggen, maar de uitvinding van de influencer is de teloorgang van de samenleving en de opgroeiende generaties.

Mischien steekt Elon hier dus draak met het influencerschap
 
  • Like
Reactions: SpeedyEddy
Minder grappig is dat dit mogelijk is veroorzaakt doordat Elon weer een plukje aandelen verkocht heeft. Gegeven dat hij nu pas op 65% zit (als hij de door hem aangekondigde 10% aanhoudt) en soms maar 1x per week verkoopt hebben we nog een paar pijnlijke weken te gaan. En ik mag nu echt niets meer bijkopen van mijn vrouw ;)
Wel we botsen telkens op 1K dus dat is zowat de bodem :)
 
Elke shitpost/tweet van Elon wordt een artikel 🤣 Nu wachten op de volgende: Elon Musk overweegt OnlyFans aan te maken

Screenshot_20211210-093418.jpg
 
Als we @SpeedyEddy lijntjes laten trekken tussen de hoogste toppen van de laatste twee maanden en de laagste dalen in dezelfde periode, vermoed ik dat die elkaar onder de 1000 dollar kruisen ;)
De relevante lijnen zaten in mijn laatste plaatje en we zijn precies op de onderste opgaande lange-termijn-trendlijn gekomen. Daar kunnen we best even onder schieten, maar ik denk het nauwelijks. Die lijn komt op 30 december aanstaande bij een koers van 1104 de dalende KT trend tegen, dus op of voor die datum wordt er gekozen voor het verlaten van de KT of LT trend. Ik denk dat die LT lijn het in essentie gaat houden deze maand en we langzaam omhoog kruipen en op 3 januari springen. Ik zeg maar zo: dit is fijn voor je belastbaar vermogen op 31/12/21 en dat ga je merken bij je aangifte 2022, in mei 2023, wanneer we, kijkend naar de koers op dat moment, hartelijk zullen lachen om dit gemiezemuis van november en december 2021. Vraagje: hoe lang denken jullie dat het duurt voor Diess het zat is bij VW (en niet andersom ;-) Ik denk dat zijn transfer naar Tesla een kwestie van tijd is.
 
En ik heb nog steeds een (kleine) kooporder op 951... We gaan het zien vandaag...

NB Ik hou niet echt van de Elon grapjes over stoppen. Tesla is mi nog onvoldoende stabiel om het zonder Musk te kunnen stellen... Wellicht een kleine test van hem? Even kijken hoe de beurs reageert?
 
En ik heb nog steeds een (kleine) kooporder op 951... We gaan het zien vandaag...

NB Ik hou niet echt van de Elon grapjes over stoppen. Tesla is mi nog onvoldoende stabiel om het zonder Musk te kunnen stellen... Wellicht een kleine test van hem? Even kijken hoe de beurs reageert?
Daar was echt geen woord serieus aan, heb je zijn smileys in de twitterfeed met Sawyer niet gezien dan? Elon vindt het natuurlijk belachelijk dat je geld kunt verdienen met het influencer zijn alleen door het maken van video's "omdat jij het bent". "Of willen jullie me in die hoek hebben?" zegt hij. NEE we willen MEER werk van MEER Elon. (zou die man niet te klonen zijn?)
 
Daar was echt geen woord serieus aan, heb je zijn smileys in de twitterfeed met Sawyer niet gezien dan? Elon vindt het natuurlijk belachelijk dat je geld kunt verdienen met het influencer zijn alleen door het maken van video's "omdat jij het bent". "Of willen jullie me in die hoek hebben?" zegt hij. NEE we willen MEER werk van MEER Elon. (zou die man niet te klonen zijn?)
De man is moeilijk in te schatten... Let wel: ik ben een groot bewonderaar! Maar soms moeilijk om te zien wat serieus is en wat een grap... Die smiley is daarom voor mij te weinig bewijs dat het echt 'een grapje' was.
 
Die smiley is daarom voor mij te weinig bewijs dat het echt 'een grapje' was.
Als ik $300 miljard had, ging ik niet een beetje suf door die autofabrieken huppelen, onder een bureau slapen en mijn eigen kapseltje scheren.

Ik zou gewoon een dagtaak hebben om elke dag er een paar miljoen doorheen te jagen. Mijn eigen piramides laten bouwen, Atlantis, dat soort dingen. Gewoon omdat het kan.
 
  • Funny
Reactions: Niek