Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Short je nu nog steeds Nasdag zwaar ?
Of inmiddels gedraaid?
1638890585197.png
:eek:
 
Short je nu nog steeds Nasdag zwaar ?
Of inmiddels gedraaid?
vanochtend uit die positie gestapt en dat geld vanochtend in long Tesla turbo's omgezet, per saldo nog iets verlies vandaag. En... when in doubt... zoom out... (hieronder):
Tesla heeft gisteren de bodem van het lange termijn oplopende trendkanaal aangetikt en bevindt zich in een wedge, die gevormd wordt door die bodem van dat kanaal en de dalende weerstand korte termijn. Die wedge kan tot uiterlijk 31 december duren (als deze niet eerder van boven verlaten wordt, bijvoorbeeld 9/12, hoewel ene Pinokkio zegt dat er dan niks gebeurt). Ik ga uit van zijwaarts, licht omhoog tot 31/12 en na vandaag weinig spektakel meer, tenzij Elon gewoon Pinokkio blijkt te zijn. Dus 910 is voor mij na vandaag wel passé, als we vandaag de nieuwe gap-up houden, want dan zal die (immers na een langdurige daling) de oude gap-up gaan vervangen. Dus ik denk dat we die 9 na vandaag niet meer gaan zien (voor de volgende split, bedoel ik)
Schermafbeelding 2021-12-07 om 18.00.09.png
 
  • Informative
Reactions: Klaas
Elon heeft toch ook weer gewone aandelen verkocht.
Weet je wanneer? Na het bericht over de SEC-controle of na de release van CN verkoopscijfers?
Nee hoor, Elon heeft niks verkocht gisteren(en het volume in de stijging was ook laag, dus dit was een stijging met weinig kracht, kan vandaag zomaar weer worden weggeblazen als Elon het vandaag dan wel gaat doen, hetgeen ik meer en meer betwijfel). Er zijn alleen 3 kleine filings van andere insiders, zoals Zach Kirkhorn, Drew Baligno.
 
Nee hoor, Elon heeft niks verkocht gisteren(en het volume in de stijging was ook laag, dus dit was een stijging met weinig kracht, kan vandaag zomaar weer worden weggeblazen als Elon het vandaag dan wel gaat doen, hetgeen ik meer en meer betwijfel). Er zijn alleen 3 kleine filings van andere insiders, zoals Zach Kirkhorn, Drew Baligno.

Ik keek idd scheef het was de melding van 2-12 die ik aanzag voor een bericht van 7-12.
 
  • Like
Reactions: SpeedyEddy
Elon moet toch eerst zijn opties uitvoeren voordat hij er aandelen voor krijgt?

Als hij nu opties Call $10.00 OKT 2022 laat uitvoeren, is Tesla dan de verkopende partij die deze moet leveren (en bijna $1000 per aandeel uit kas moet halen om de aandelen te kopen?)