ferrosilvio
Member
Ik zou het liefst alle kaarten op één fobje zetten, met een mogelijkheid om naar keuze er een te gebruiken..
An attempt to replace multiple RFID cards with a single hacked-together tag Lijkt niet zo voor de hand liggend
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou het liefst alle kaarten op één fobje zetten, met een mogelijkheid om naar keuze er een te gebruiken..
An attempt to replace multiple RFID cards with a single hacked-together tag Lijkt niet zo voor de hand liggend
heb voor het eerst een faktuur gekregen van bluecorner.be...
Na een jaar (gratis) testdraaien starten ze in 2014 met faktureren.
21,58 kWh geladen op 2,27 uur voor een totaal van ... 10,33 € ?!
Als ik goed kan tellen, kom ik op een prijs van 2,09 €/kWh (whow).
Thuis betaal ik 0,082 €/kWh, waardoor diezelfde laadbeurt mij 'slechts' 1,77 € kost.
Daarenboven zal ik bovenop het parkeerticket ook nog een 'fee' aangerekend krijgen van 1,6€/uur voor het bezetten van het laadpunt zonder te laden.
Ik begrijp wel dat we 'early adopters' zijn, maar dit lijkt meer op 'early sponsors' ?
Eerst de auto sponsoren, nu de laadpalen ?
Wat is jullie ervaring/mening hiermee ?
heb voor het eerst een faktuur gekregen van bluecorner.be...
Na een jaar (gratis) testdraaien starten ze in 2014 met faktureren.
21,58 kWh geladen op 2,27 uur voor een totaal van ... 10,33 € ?!
Als ik goed kan tellen, kom ik op een prijs van 2,09 €/kWh (whow).
Thuis betaal ik 0,082 €/kWh, waardoor diezelfde laadbeurt mij 'slechts' 1,77 € kost.
Daarenboven zal ik bovenop het parkeerticket ook nog een 'fee' aangerekend krijgen van 1,6€/uur voor het bezetten van het laadpunt zonder te laden.
Ik begrijp wel dat we 'early adopters' zijn, maar dit lijkt meer op 'early sponsors' ?
Eerst de auto sponsoren, nu de laadpalen ?
Wat is jullie ervaring/mening hiermee ?
Blijft lachen met die Belgen -
Dit kan toch niet waar zijn ?
Blijft lachen met die Belgen -
Dit kan toch niet waar zijn ?
Ik kom op 48 cent per kWh , of rekenen wij Ollanders anders
BLAUWE ADAPTER ...,,!
Op de Tesla site staat onder de rode adapter nu ook een blauwe adapter, (configuratie gedeelte)
Deze lijkt me te passen op de aansluitingen bij jachthavens, hier in Zierikzee staan langs de haven dat soort laadpunten.
Heeft iemand hem al getest?
In de zomer zijn de bootjes overdag het water op en met de blauwe adapter komen er dan ineens heel veel laadpunten bij,!
Als je weer een tesla bestellen gaat.. kost hij maar 90 euro.
Volgens mij is dat de rode 3-fase adapter. Die nu volop lijkt uitgeleverd te worden. De blauwe is een optie volgens mij.DE blauwe adapter behoorde bij mij tot de standaardlevering.
Staat nog steeds in nalevering.
De vorige batch is afgekeurd op kleur!!
Volgens mij is dat de rode 3-fase adapter. Die nu volop lijkt uitgeleverd te worden. De blauwe is een optie volgens mij.
Misschien max 1 PHEV per duo paal? Om de FEV meer kans te geven om ook thuis te komen?Kortom: een gemeente met lef maakt deze plekken uitsluitend voorbehouden aan Full EV's.
Lolo moet gewoon werken, maar je moet handmatig de laadstroom van 6A naar 16A zetten. Dit duurt eventjes, maar het kan wel gewoon.Vraagje:
Heeft er al iemand in utrecht hoogcaterijne parkeergarages kunnen laden? Er staat daar een Lolo.
Ik sta hier namelijk regelmatig en kwam van de week een tesla rijder tegen die poogde zijn auto te laden maar gaf op na enkele pogingen. Ik ben zeer benieuwd of dit kan omdat ik hier regelmatig sta en mij goed uitkomt als het wel werkt en welke laadsnelheid je haalt.