Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Die van m'n collega. Zonder commentaar...
View attachment 32790

hij doet me toch een beetje aan deze denken!
models NL.jpg
 
Ik ziet net op de niet commerciële Tesla laadstations dat Oost- en Noord-Nederland en Wallonië opvallend leeg zijn.

Geen Tesla rijders in deze regio's die als nood laadpunt willen dienen of gewoon geen Tesla's daar?
tuurlijk wil ik wel (landgraaf zoek zelf maar op) maar ik heb hem nog niet (en twijfel erg of ik hem dit jaar ga krijgen, als ik het verhaal van peter lees) en wil dan ook niet zo bot zijn om alvast het password te vragen. Dus geen idee waar wel of niet noodlaadstations zijn...
 
Ik ziet net op de niet commerciële Tesla laadstations dat Oost- en Noord-Nederland en Wallonië opvallend leeg zijn.

Geen Tesla rijders in deze regio's die als nood laadpunt willen dienen of gewoon geen Tesla's daar?

zoals je op deze map kan zien, weinig of geen reservaties in Wallonië
Tesla Model S X Reservations and Deliveries

- - - Updated - - -

Gaan we vanavond nog door de 10.000???????

als het van mij af hangt wel, morgenavond moeten we naar de voetbal kijken:wink:
 
Oja, een probleem die ik wil verholpen zien is de trage reactie van de parkingsensoren. Nog iemand ?

Ze reageren bij mij niet supertraag, maar ook niet supersnel. Ik vraag me af of dat verholpen kan worden, het is waarschijnlijk inherent aan het systeem. Overigens heb ik nog nooit een auto gehad waarvan de parkeersensoren snel reageerden, vooral aan de voorzijde niet. Gewoon niet te gehaast te werk gaan.
 
Ik weet niet of andere forumleden die de MS hebben besteld bij Athlon de afgelopen dagen hun Vin en reserveringsnummer hebben ontvangen, ik in ieder geval niet. Elke keer wordt er weer wat beloofd en elke keer komt Athlon vervolgens haar afspraak niet na. En het erge is dat er dan vervolgens niet wordt gecommuniceerd. Je wordt er doodziek van. Het motto "Klant is koning" hoort duidelijk niet bij Athlon. En ik ben toch echt wel vergevingsgezind. Dat zou mijn aanspreekpunt bij Athlon toch wel moeten weten. Gek wordt je er van.

Wanneer heb je besteld? Ik heb mijn RN nummer sinds begin juni (maart 'besteld'), heb geen VIN maar weet wel dat ik 2e week november de auto kan ophalen.
Athlon en communicatie gaan niet door één deur, wen daar maar vast aan, gewoon blijven bellen zou ik zeggen :)
 
La la la la la la la la la la laaaaaaaaaaaa

Nog een paar te gaan vanavond en ik wil mijn bijdrage hebben naar de 10.000.

Nog steeds niets zichtbaar op My Tesla trouwens, behalve dat ze zoeken naar onderdelen en levertijd is nogmaals per mail bevestigd 1e week december 2013.
 
Wanneer heb je besteld? Ik heb mijn RN nummer sinds begin juni (maart 'besteld'), heb geen VIN maar weet wel dat ik 2e week november de auto kan ophalen.
Athlon en communicatie gaan niet door één deur, wen daar maar vast aan, gewoon blijven bellen zou ik zeggen :)

@ruben7113

Bedankt voor je reactie. Mijn reserveringsnummer heb ik ook al geruime tijd (juli 2013) maar daar hoort volgens mij ook een Vin nummer aan gekoppeld te worden. Dit zou afgelopen dinsdag worden gecommuniceerd worden. Is dus niet gebeurd. Wanneer, als ik mag vragen, en van wie heb jij te horen gekregen dat jij de ms kan ophalen in de 2de week van november? Graag je reactie