You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
View attachment 32787
:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
View attachment 32787
:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
Op het Pano dak na, exact mijn auto.. en de accu dan, maar da zie je nie !
Bij mij zijn ze nog steeds de onderdelen aan het zoeken. Die rode kleur is moeilijk te vinden blijkbaar !
Model S
5YJSA2DN2DFP19975ion Complete
Your Model S is being prepared for pickup or delivery.
Zo moet ie worden, is er al iemand die zijn bruine auto heeft eigenlijk? Ik ben namelijk wel benieuwd hoe die eruit ziet in het echt.
- - - Updated - - -
Top dat een auto journalist eindelijk de waarheid verteld. Like +1
- - - Updated - - -
Top dat een auto journalist eindelijk de waarheid verteld. Like +1
View attachment 32787
:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
Ben het natuurlijk helemaal met hem eens dat een brandje geen reden is voor 10% koersdaling. Maar als hij de waarheid wil vertellen dan moet hij mijn verhaal eens publiceren. Het niet in staat zijn om (ook na 15.000 exemplaren) fatsoenlijk een auto te bouwen (in redelijk volume) lijkt me reden voor een koersdaling van meer dan 10% en reden voor de grote jongens om nog niet al te zenuwachtig te worden. Weet niet of je mijn posts hebt bijgehouden maar de carrosserie is gewoon een zootje. Niets zit lekker in elkaar. (plus de rest van de klachten). Toch wel een beetje jammer dat ze (hoewel heel innovatief op andere vlakken) de basis niet goed kunnen krijgen. 100 jaar na Ford is het toch geen rocket science meer om een fatsoenlijke carrosserie in serie te bouwen. Verder lijken ze de supply chain niet op orde te hebben (niet van eigen gemaakte delen en niet van koopdelen).
Tot nu toe komen ze weg met de rommel omdat de enthousiastelingen erg inschikkelijk zijn. Maar aan welke doorsnee Duitser of Japanner denken ze deze imperfectie te gaan verkopen?
En als ze dan al verkopen komt alles terug om hersteld te worden. Lijkt me erg slecht voor de marges...
Ben het natuurlijk helemaal met hem eens dat een brandje geen reden is voor 10% koersdaling. Maar als hij de waarheid wil vertellen dan moet hij mijn verhaal eens publiceren. Het niet in staat zijn om (ook na 15.000 exemplaren) fatsoenlijk een auto te bouwen (in redelijk volume) lijkt me reden voor een koersdaling van meer dan 10% en reden voor de grote jongens om nog niet al te zenuwachtig te worden. Weet niet of je mijn posts hebt bijgehouden maar de carrosserie is gewoon een zootje. Niets zit lekker in elkaar. (plus de rest van de klachten). Toch wel een beetje jammer dat ze (hoewel heel innovatief op andere vlakken) de basis niet goed kunnen krijgen. 100 jaar na Ford is het toch geen rocket science meer om een fatsoenlijke carrosserie in serie te bouwen. Verder lijken ze de supply chain niet op orde te hebben (niet van eigen gemaakte delen en niet van koopdelen).
Tot nu toe komen ze weg met de rommel omdat de enthousiastelingen erg inschikkelijk zijn. Maar aan welke doorsnee Duitser of Japanner denken ze deze imperfectie te gaan verkopen?
En als ze dan al verkopen komt alles terug om hersteld te worden. Lijkt me erg slecht voor de marges...
Ik vermoed dat jij een uitzondering bent, andere forumleden hebben misschien ook een aantal klachten, maar lang niet zo ernstig als jij. Gezien je foto's had je de auto gewoon niet moeten accepteren bij aflevering lijkt me. Al helemaal niet omdat je op je klompen kan aanvoelen dat de after sales bij Tesla nog niet op orde is.
Ik heb binnenkort mijn eigen aflevering, reken maar dat ik hem laat staan als het te bont is.
Niettemin sterkte met de afhandeling, een mail met je foto's richting een bigwig wil misschien wel eens helpen.
Commentaar............AUDie van m'n collega. Zonder commentaar...
Commentaar............AU