Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Heb er zelfs twee :-d een witte en een zwarte, stelt niet veel voor hoor, is plastiek in 1 kleur, hol binnenkant. Foto kan pas maandag, eerder kom ik niet langs thuis. Ik denk dat er misschien nog wel andere mensen naar de opening geweest zijn en foto kunnen posten? Anders maandag.

Hierbij een paar foto's van mijn zilvergrijs model:

image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg

(met iphone ter vergelijking van de grootte)
 
Ik zou me niet te veel aantrekken van die 5,0 seconden voor de Performance. Dat is de negatiefste uitschieter tot nu toe. Zegt waarschijnlijk meer over de meettechniek dan de auto. Ik snap dat mensen die de non-Performance besteld hebben deze tijd graag vergelijken met de 5,0 sec die in Amerika werd geklokt voor de non-Performance, maar dat was dan juist weer de positiefste uitschieter tot nu toe voor die auto (en bovendien tot 96 km/u).

Met selectief winkelen zijn er ook tests te vinden die zo'n 2,0 seconden verschil opleveren in het voordeel van de Performance. We kunnen er dus gerust vanuit gaan dat het verschil gewoon ruim een seconde is.

Afwachten dan maar! :) Ik heb pas begin juli de auto besteld, dus hoop echt dat het dit jaar nog gaat lukken!! Ik besteed steeds meer tijd aan het zoeken van filmpjes/foto's etc, en kijk tevens belachelijk vaak naar "my tesla" of er wellicht een mooie status staat! Tot nu toe alleen nog maar "We have begun sourcing parts for your Model S".
 
Artikel in de Brabanste krant: "De auto's zijn al onderweg naar Tilburg". Natuurlijk uit de mond van een PR-dame, maar wat andere data (opening etc) werden ook genoemd. Zoals altijd: het blijft speculeren!

We zitten nu relatief dicht tegen de levering aan en ik moet zeggen dat opwinding en irritatie zich afwisselt bij mij. Waarom kan er nu nog steeds geen leverschema, zelfs niet bij benadering, gecommuniceerd worden?
 
dat idee heb ik ook maar ik ben niet zo handig :)

frank kan ik hem een weekje bij je achterlaten dat je hem een beetje op een echte laat lijken? :biggrin:
uw rode sig mag je gerust een weekje achter laten bij mij.
als hij een weekje in mijn garage kan verblijven is de schok voor de auto minder groot om aan europa te wennen.
dus iedereen kan zijn wagen een week in quarantaine brengen bij mij.

met dat kleine plastiek prul, moet je niet afkomen
 
Jup! Een stukje hier boven was het kranten artikel al gepost.


Ik begin nu inmiddels bijna geïrriteerd te raken. Gisteren was ik weer met de Roadster op pad (geen straf!) en moest 360km heen en weer. Nou, laadpaal was 300m vandaan waar ik moest zijn voor een zakenlunch, maar dat was wel laden met 1x16A. Wat is dat traag zeg!

Met een "Low Battery, Power Limited" warning uiteindelijk thuis gekomen. Wat had ik toch graag 3-fase laden gehad!
 
Ik begin nu inmiddels bijna geïrriteerd te raken.

Oei.... Widodh én Wiebe op het randje van irritatie... Dat wil wat zeggen als twee forum-senioren dit zeggen... Waarschijnlijk verwoorden ze het gevoel dat leeft bij een meerderheid van niet alleen de reserveringshouders op dit forum, maar álle reserveringshouders. Het uur U komt snel dichterbij en bijna alle nieuwe informatie horen we uit de tweede hand. Zo hoort het niet!

OK, meelezende Tesla-functionarissen, wat gaan jullie nu doen?? What's your next move??

Surprise us. For the FIRST time:frown:
 
Ik zie net op het journaal dat een trailer met nieuwe auto's op de A1 in brand staat, weg afgesloten. Het zal toch niet net.. ? :)

- - - Updated - - -

GM richt een taskforce op om het gevaar van Tesla te bestuderen: "... a small team to study billionaire industrialist Elon Musk’s upstart electric-car maker and how it might threaten the 104-year-old automaker’s business..."

Akerson Demands GM Innovation to Guard Against Musk Effect - Businessweek