Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Even tanken...
ga3u7era.jpg
 
Hee weet iemand of die Keba Station nog 10% korting hebben bij conrad ?
Of is die actie ondertussen voorbij ?

En moet ik deze telfonisch bestellen of kan het ook via de website met een bepaalde code ?

Alvast bedankt !

Volgens mij liep die gisteren of eergisteren af. Maar Conrad heeft deze actie vrij regelmatig, waarschijnlijk weer voor kerst (maar daar heb je nu niet veel aan...)

Bestellen gaat via de website, ik dacht dat daar ook de korting staat aangegeven (ik krijg mailtjes van de Conrad aanbiedingen).

Ik ga morgen die van mij installeren, laden met de UMC gaat heeeel erg langzaam.
 
Sta nu bij Testa. Staat helemaal vol met auto's.
Veel te vroeg hier, dus rustig genieten van de show...
Dat kun je wel zeggen ja!
image.jpg


- - - Updated - - -

Ik moet hier een heel stuk in meegaan. Nu ik de auto twee weken heb merk ik dat ik wat objectiever word in mijn evaluatie. Ik vind de auto geweldig, maar ik heb net als jij toch niet het gevoel dat het rijdt als mijn BMW. Op snelheid door een bocht voelde in mijn BMW safer. Maar net als Energie Gratiz al stelt als reactie, waarom wint hij dan de vergelijking met de Panamera? Dit moet dus aan mij liggen. Ik had echt geen top of the bill BMW, een 520D. Maar ik vind de Model S wat nerveuzer aandoen. Het kan zijn om redenen die al besproken zijn op dit forum, dat deze wielen meer last hebben van de spoorvorming. Of wat Wim S. al eens uitlegde, dat de auto zo gestroomlijnd is dat hij juist gevoeliger is voor luchtstromen, waar andere zware auto's dwars door de weerstand heen raggen. De power van de Tesla is geweldig, maar bij 120 km hoor ik gewoon echt een geluid dat vergelijkbaar is met een ICE. Of misschien was mijn BMW diesel zelfs wel stiller bij hoge snelheden. Dus toch de brom? Ik moet er maar eens naar laten kijken. Verder heb ik geen eerdere ervaringen met zulke grote wielen, maar als ik op lage snelheid een heel haakse bocht maak om mijn oprit af te rijden dan voelt het alsof er helemaal geen rubber meer om de velg zit. De eerst keer ben ik zelfs uitgestapt om te kijken of ik een lekke band had, nu weet ik wel beter. Maar dat zal inherent zijn aan 21" wielen, en niet specifiek voor de Tesla. Maar ondanks dat ik de auto nog steeds een geweldige gadget vind, geniet van de mogelijkheden van de middenconsole, het een plaatje vind om te zien en de power geweldig is kan ik in alle objectiviteit niet zeggen dat alle superlatieven uit de kast gehaald moeten worden voor zijn rijgedrag. Maar dat geeft niet, geen centje spijt van de aanschaf en bij mij was en is het fiscale voordeel de grote drijfveer geweest.
Jij hebt zeker de brom. Heeft onze rode ook is vandaag door Tesla vastgesteld. Mijn blauwe die ik vanmiddag oppikte heeft m gelukkig niet.
 
Misschien zie ik je dan nog. Ik ga waarschijnlijk even aan de supercharger voordat ik naar Amsterdam ga.

Ik kwam pas aan in Amsterdam om 18:15, toen waren er geen klanten meer. Auto stond er keurig bij, wel wat kleine krasjes, dat is ook het enige wat op de due bill kwam (gelukkig).
Batterij was 60% opgeladen, dankzij stroomstoring en het feit dat de auto leeg uit Tilburg kwam (en nee er zijn nog geen super chargers in sc Amsterdam).
Gelukkig kan ik thuis opladen met Schucko a 12km/uur met 15 mtr 2.5 verlengsnoer. :)
Samen met DS Dhr Nicolas even door de instellingen geracet.
Rode adapter trouwens niet geleverd maar wel de bekende 300 euro bon ter besteding bij de Nederlandse Tesla webshop die blijkbaar begin volgend jaar ergens live gaat.
Daarna, rijden! Standaard 85 valt me niks tegen, wat een power! Wheelspin op de natte straten bij volgas met TC aan...
Heb (nog) geen brom kunnen waarnemen bij 120, auto is bijzonder stil (19'). Hoorde wel bij handsfree bellen dat de telefoon stoort op de speakers, niet constant maar af en toe dat ouderwetse geluid als de telefoon contact maakt met het 3g netwerk, toch irritant, bekend issue? Geluid via Spotify (bluetooth) klonk erg goed, album art, etc...
Al met al een prima aflevering, morgen eens in daglicht kijken.
Even een foto geschoten onder het tl licht:
View attachment 36822
 
@Gelden
Je hebt 'm eindelijk! Vette bak. Toch wel mooi, dat blauw…

@HWS
Jij hebt 'm toch ook? Foto's??
En dat je de brom nu nog niet hebt wil niet zeggen dat je 'm niet nog gaat krijgen. Ik hoorde twee weken geleden ook niks; en bij begint de brom heel langzaam te komen. Heel zachtjes maar ik hoor 'm iedere dag ietsje sterker. Nog niet storend maar als het nog sterker wordt is het niet leuk meer, verwacht ik.

Wat kan Tesla er aan doen, maw. hoe verhelpen ze het??
 
Net de auto met nog 38km range op de teller alweer achtergelaten bij de detailer. Valt best zwaar. Alles was prima in orde bij de aflevering. Allweather matten sets en frunk netjes waren op voorraad, konden er dus meteen in. Heb m'n DS nog het een en ander uitgelegd over de model S. Bijvoorbeeld het opbergvak voor aan de voorstoel:biggrin:. Hebben de stoelen met leer wel en textile niet. Toen hij weer up to date was ben ik maar vertrokken. 1e bochtje bij de rotonde iets teveel power op de achterbandjes waardoor m'n S-je even lekker kwispelde... De instant power release moet je toch wat doseren bij dit natte weer. Het ietwat nerveuze stuurgedrag viel mij ook op. Misschien komt t wel omdat ie zo extreem direct stuurt.

- - - Updated - - -

@HWS
Jij hebt 'm toch ook? Foto's??
En dat je de brom nu nog niet hebt wil niet zeggen dat je 'm niet nog gaat krijgen. Ik hoorde twee weken geleden ook niks; en bij begint de brom heel langzaam te komen. Heel zachtjes maar ik hoor 'm iedere dag ietsje sterker. Nog niet storend maar als het nog sterker wordt is het niet leuk meer, verwacht ik.

Wat kan Tesla er aan doen, maw. hoe verhelpen ze het??
euh foto's??? Heb gereden tot ie leeg was en toen bij de poetser afgegeven. Krijg m zondag weer terug. Hij gaat foto's van zijn werk maken en die krijgen jullie zeker te zien. Zal er ook maken met mijn wintervelgen set. Jou Jan had helaas nog geen passende centercaps voor mij. Maak me niet gek over die brom want die is echt vreeeeselijk irritant. We konden de rode achterlaten en een loaner mee krijgen. Moeten we alleen weer op en neer. We hebben gekozen voor optie 2. Binnenkort wordt het servicecenter in Den Haag bij ons om de hoek geopend. We laten het daar doen.
 
Hoorde wel bij handsfree bellen dat de telefoon stoort op de speakers, niet constant maar af en toe dat ouderwetse geluid als de telefoon contact maakt met het 3g netwerk, toch irritant, bekend issue? Geluid via Spotify (bluetooth) klonk erg goed, album art, etc...
Al met al een prima aflevering, morgen eens in daglicht kijken.
Even een foto geschoten onder het tl licht:
View attachment 36822
Als ik mijn telefoon onder het scherm leg, in het opbergvakje, dan hoor ik dat ook. Maar als ik hem in de cupholder leg, dan hoor ik het niet.
 
En dat je de brom nu nog niet hebt wil niet zeggen dat je 'm niet nog gaat krijgen. Ik hoorde twee weken geleden ook niks; en bij begint de brom heel langzaam te komen. Heel zachtjes maar ik hoor 'm iedere dag ietsje sterker. Nog niet storend maar als het nog sterker wordt is het niet leuk meer, verwacht ik.

hier dezelfde beleving.
hoe meer ik rij, hoe luider de brom.
 
Volgens mij liep die gisteren of eergisteren af. Maar Conrad heeft deze actie vrij regelmatig, waarschijnlijk weer voor kerst (maar daar heb je nu niet veel aan...)

Bestellen gaat via de website, ik dacht dat daar ook de korting staat aangegeven (ik krijg mailtjes van de Conrad aanbiedingen).

Ik ga morgen die van mij installeren, laden met de UMC gaat heeeel erg langzaam.
Ik zou ze bellen en aangeven dat je vorige week wilde bestellen maar toen niet meer voorradig waren. je moest deze week terugbellen, maar helaas nu is de code niet meer geldig, dus conrad, hoe lossen we dat op? ;-)

s6, enne, het is een mooi station, ik heb hem vorige week binnengekregen :)
 
Ik zou beginnen er eens vriendelijk om te vragen. Bij mij zat ie erbij vandaag. Heb niet de indruk dat ze met 2 maten meten, of willekeur toepassen. Kon m gelijk gebruiken voor de allweather matten set.

ik heb die vraag (vriendelijk)gesteld bij de levering van de auto. Maar NDW zei dat hij niet wist of dit ook in Belgie was???? Ik denk tocht dat we er minstens even veel last van hebben dan in Nederland. ik heb trouwens ook in een haastje een Keba gaan kopen om dit probleem op te lossen.