8-SGN-11, grappig
Ik heb 8-SGN-12 en mijn collega 13. Ik zag ook nr 14 en 15 vandaag uitgeleverd worden.
haha! Allemaal een keer in volgorde op een rijtje zetten.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
8-SGN-11, grappig
Ik heb 8-SGN-12 en mijn collega 13. Ik zag ook nr 14 en 15 vandaag uitgeleverd worden.
Origineel 7 boxen, soundpackage 12 boxen. Effe goed zoeken denk ik :biggrin:
Ach, en hij is ZOOOO mooi in het bruin!!Hier even enkele foto's van een bezoek aan Framont eind aug.
Op de track worden zeker geen topsnelheden gehaald, maar dat kan nog veranderen in de toekomst hoop ik...
Wit is blijkbaar nog in, en niettegnstaande er toch wel wat auto's op de customer service parking stonden, was er geen enkele bruine bij. Ook in de fabriek niet gezien, jammer.
Mixed feelings rond bezoek: is natuurlijk schitterend en prachtig en blij dat we aan deze revolutie meedoen, maar de andere medebezoekers waren tevreden dat ik toch wat meer uitleg kon geven dan de mooie sympathieke jongedame die het bezoek leidde..
Wat die spiegels?
Alleen spiegels zal niet de hoofdprijs kosten en geeft daarnaast goede bescherming tegen krasjes. De gehele auto laten wrappen is zoals gezegd sterk afhankelijk van materiaalkeuze (materiaal) en de complexiteit van de auto (tijd). Je moet je voorstellen dat exclusieve wraps duurder zijn dan standaard wraps. Ook het aanbrengen van sommige wraps is lastiger bijvoorbeeld een Brushed wrap of wrap met patroon (Carbon) omdat de lijn of het patroon uiteraard moet aansluiten. Ik zie het ook als een bescherming van de originele laklaag dus naast kosten van de wrap ook een investering.
Ik heb de i3 gezien en in gezeten. Je mag van het design vinden wat je vindt, maar de afwerking en kwaliteit van het materiaal is subliem. Daar heeft Tesla nog wel wat te leren, maar ja, je vergelijkt een opa met een baby in de auto industrie.De kwaliteit van Tesla haalt het niet bij de Premium merken. Een aantal jaar geleden riep ik ook nog niet dood gevonden te willen worden in een Amerikaanse wagen. Maar in ogenschouw genomen wat ze in nog geen tien jaar hebben weten te realiseren, denk ik, is zeker knap. Tot nu hebben de Duitse premium merken nog niets bijzonder laten zien. Ook van de BMW I3 ben ik niet onder de indruk, terwijl ik eigenlijk een BMW liefhebber ben. Voorlopig rij je met de Tesla wel iets bijzonders. Van een dikke BMW, Mercedes of Audi kijkt niemand meer op.:wink:
Ach, en hij is ZOOOO mooi in het bruin!!
Wow.... Ik ben zo blij dat ik deze gekozen heb!Ach, en hij is ZOOOO mooi in het bruin!!
Ik begrijp wat je bedoeld. Ondanks dat heb ik toch besloten om de overstap te wagen. Wellicht heb je interesse in mijn X5 uit 2011 http://www.hollandcarcompany.nl/assortiment-luxe-occasions/volledig-aanbod-occasions/Een heerlijke auto.Vandaag proefgereden met de P85, voorzien van alle opties. Na overstap van mijn CLS 350 (2005) in de MS erg ontgoocheld over het interieur. De afwerking van het dashboard, de deurpanelen, de middenconsole (of het ontbreken ervan), de dunne stoelen, de aansluiting van het vloertapijt... alles oogt erg basic en eerder goedkoop. De grootte en de mogelijkheden van het scherm zijn fantastisch maar de inpassing in het dashboard is alles behalve gracieus. Ik had een en ander al wel eerder gelezen in een test hier en daar maar het met eigen ogen zien is toch een teleurstelling.
Overal waar je met je vingerknokkel klopt tegen het interieur of op het dashboard hoor je een holle, droge en harde "toktok". Dan geeft een BMW of Mercedes van twee prijsklassen lager toch een veel aangenamere en degelijkere indruk. De plastic middenconsole is afgrijselijk en doet mij denken aan een Opel Ascona van de jaren 70. Je hebt alles behalve het gevoel in een luxewagen te zitten van meer dan 100.000 euro.
Dat doet pijn.
Het gevoel van ik-wil-deze-wagen-nu-mee-naar-huis-nemen was er helemaal niet.
Ook het spectaculaire optrekvermogen en de zo goed als perfecte rijbelevenis kon daar niets meer aan veranderen. Het gekozen parcours was biljartvlak behalve enkele honderden meters over slecht(er) wegdek: daar vond ik de wagen nogal huppeldepup rijden. De Tesla-beambte achtte hiervoor de 21-inch wielen verantwoordelijk. Ik wil hem geloven maar dat zal nog nader onderzocht moeten worden.
Op de achterbank (geen hoedenplank in het testexemplaar) hoor je ook tamelijk fel de rolgeluiden van de banden en de aandrijving..
Neen, het hier veel gehoorde "ik kan bijna niet meer wachten of slapen" is niet voor mij.
Als BMW, Mercedes of Audi een full electric luxewagen gaan uitbrengen heeft Tesla een zware concurrent!
ik reed door centrum Tilburg met de S vandaag en wat zag ik aan een publieke laadpaal? Een S! Leuk om te zien.Je moet hem echt een keer komen showen, want ik wil hem graag in het echt zien. Wanneer je in de buurt bent van Waalwijk, Kaatsheuvel Tilburg, dan hoor ik het wel.
Vandaag trouwens bij gebrek aan een Tesla met de Renault Zoe van de vrouw naar Tilburg Centrum gereden. Van te voren even gekeken waar ze een laadpaal hebben en dat blijkt in de Tivoli garage te zijn. Je kunt daar meteen na binnenrijden rechts parkeren op 2 plekken speciaal voor elektrische auto's en wat wekt mijn verbazing: GRATIS stroom. Je hebt geen pasje of iets dergelijks nodig. Gewoon inpluggen en laden tegen 11 kw/h. Wat is elektrisch rijden toch lekker........ Gratis met een volle accu weer naar huis
Weet ik niet hoor. Tesla heeft zich er wel heel makkelijk van af gemaakt: Athlon was voor hun één klant, met 150+ auto's, ze wilden niets met de individuele berijders te maken hebben. En dus zijn we o.a. niet gebeld om onze configuratie te checken alvorens hem definitief te maken, met alle fouten van dien.Heb de indruk gekregen dat het meer ligt aan Athlon dan aan Tesla.
Vandaag proefgereden met de P85, voorzien van alle opties. Na overstap van mijn CLS 350 (2005) in de MS erg ontgoocheld over het interieur. De afwerking van het dashboard, de deurpanelen, de middenconsole (of het ontbreken ervan), de dunne stoelen, de aansluiting van het vloertapijt... alles oogt erg basic en eerder goedkoop. De grootte en de mogelijkheden van het scherm zijn fantastisch maar de inpassing in het dashboard is alles behalve gracieus. Ik had een en ander al wel eerder gelezen in een test hier en daar maar het met eigen ogen zien is toch een teleurstelling.
Overal waar je met je vingerknokkel klopt tegen het interieur of op het dashboard hoor je een holle, droge en harde "toktok". Dan geeft een BMW of Mercedes van twee prijsklassen lager toch een veel aangenamere en degelijkere indruk. De plastic middenconsole is afgrijselijk en doet mij denken aan een Opel Ascona van de jaren 70. Je hebt alles behalve het gevoel in een luxewagen te zitten van meer dan 100.000 euro.
Dat doet pijn.
Het gevoel van ik-wil-deze-wagen-nu-mee-naar-huis-nemen was er helemaal niet.
Ook het spectaculaire optrekvermogen en de zo goed als perfecte rijbelevenis kon daar niets meer aan veranderen. Het gekozen parcours was biljartvlak behalve enkele honderden meters over slecht(er) wegdek: daar vond ik de wagen nogal huppeldepup rijden. De Tesla-beambte achtte hiervoor de 21-inch wielen verantwoordelijk. Ik wil hem geloven maar dat zal nog nader onderzocht moeten worden.
Op de achterbank (geen hoedenplank in het testexemplaar) hoor je ook tamelijk fel de rolgeluiden van de banden en de aandrijving..
Neen, het hier veel gehoorde "ik kan bijna niet meer wachten of slapen" is niet voor mij.
Als BMW, Mercedes of Audi een full electric luxewagen gaan uitbrengen heeft Tesla een zware concurrent!
Ik was daar in juli, en had exact hetzelfde! Ik denk dat we dezelfde jongedame hadden. Ik had inderdaad het idee dat ik meer wist dan zij, maar ook de medebezoekers wisten van toeten noch blazen eerlijk gezegd. Ik vond dat ook wel teleurstellend, betrapte me er op dat ik op een gegeven moment niet meer naar haar luisterde maar vooral mijn ogen goed de kost heb gegeven.Mixed feelings rond bezoek: is natuurlijk schitterend en prachtig en blij dat we aan deze revolutie meedoen, maar de andere medebezoekers waren tevreden dat ik toch wat meer uitleg kon geven dan de mooie sympathieke jongedame die het bezoek leidde..
Ja, als mijn telefoon gekoppeld is met de auto en ik selecteer die als muziekbron kun je spotify spelen. Je moet het dan eerst op de telefoon aanzetten, vervolgens kun je door je geselecteerde afspeellijst navigeren. Het afgespeelde nummer krijg je met plaatje te zien op de display. Als je de app van Flitsmeister tegelijk laat lopen hoor je de waarschuwingsgeluiden voor flitsers en trajectcontroles door de muziek heen. Tunein toont ook het nummer dat gespeeld wordt. Het makkelijkst werk Tunein als je eerst op een computer een account aanmaakt en dan een favorietenlijst toevoegt. Vervlogens log je met de auto via settings media in op de Tunein account. Ik heb geen soundpackage, de internetradio en mijn eigen muziek op de telefoon is voor mij voldoende. Helaas is er nog geen app of manier om je spotify account direct via media in de auto te benaderen. Ik heb wel geprobeerd om via de browser in te loggen op mijn account maar dat lukt niet erg. Password werd niet herkend hoewel ik er zeker van ben dat het wel klopte.Een vraag voor de gelukkigen die al hem al hebben:
Ik was benieuwd als je spottify via bluetooth laat communiceren met de tesla , je ook een afbeelding van het nummer ziet.
En hoe is het scherm als je een zender via tunein selecteerd dat normaal ook op de gsm een afbeelding laat zien ?
Alvast bedankt !
Coole profile picture, is de afgelopen maanden mijn desktop achtergrond geweestIk kan niet meer wachten.............:crying:
Coole profile picture, is de afgelopen maanden mijn desktop achtergrond geweest
Maar over profile pics gesproken - ik heb er eentje geupload, ik zie hem wel als ik naar mijn profiel ga maar niet naast mijn forum posts.. Wat doe ik verkeerd?
Ik heb de i3 gezien en in gezeten. Je mag van het design vinden wat je vindt, maar de afwerking en kwaliteit van het materiaal is subliem. Daar heeft Tesla nog wel wat te leren, maar ja, je vergelijkt een opa met een baby in de auto industrie.
Ach, en hij is ZOOOO mooi in het bruin!!