Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb nog eentje van 4m liggen die ik waarschijnlijk niet veel ga gebruiken. Anders stuur ik hem op?
Of je kan bij LuckyLuke van het forum misschien nog 1 bestellen.
PM me maar als je interesse hebt.
Vette auto trouwens zo in het zwart!!



Ik zou deze kabel graag van je willen overnemen JoeNe. Is dit mogelijk? Alvast bedankt

- - - Updated - - -

:confused: Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn gegevens van mijn bestelde MS beneden in mijn reply krijg!
 
@Tessy & @JayGerlofsma

LuckyLuck heeft ze tegenwoordig in de webshop liggen van hem, in het forum vind je een kortings code (Inkoopactie Type 2 Laadkabel 3x32A).
Zover ik weet wordt de shipment voor hem gedaan en zit die niet meer zelf dozen te schuiven dus zou de levering ook door gaan als die neit thuis is (of weet iemand hier meer van en heb ik dat fout?). En ze zijn nog op voorraad

Laadkabel Type 2 3x32A LaadKabelWinkel

Alleen de 10meter is uitverkocht zo te zien.

Succes,
Wxll

Fijn, thx !

Kan prijs nog wel vinden op andere forum/draadje.

Beterschap! Zal het Teslavirus zijn...
 
Beste S-ers, toegestaan?
Toch nog even iets op het forum gooien wat betreft "nazicht" - "cheque-up" - "onderhoud" van onze (toekomstige) S… want heel die hystorie zit me een beetje in de maag …

Dus in afwachting van mijn S...
toch effe mijn "onderhoud - frustatie" delen…

Ik hoor zo veel, lees zo veel,
en ja, het is wel een auto van bijna 1 ton..
so what… het onderhoudcontract is dan toch peanuts niet?
Nauw voor mij dus niet…. 1000€ is voor mij zeer veel geld… Ik heb maanden, jaren zwaar gespaard voor m'n S.. dus...

Veronderstel dat ik het onderhoud contract neem: vermoedelijk durf ik dan in gesprekken e.d. over Tesla en elektrische auto's hierover niet te spreken, zal mogelijk ontwijkend moeten antwoorden of misschien wel moeten gaan liegen..
En ja het is nu eenmaal een waarheid als een koe en de logika zelf: elektrische auto's hebben, buiten de klassieke simpele dingen (remvloeistof / koelvloeistof / airco / ruitensproeier), amper onderhoud nodig toch…??? Een petrol head zal het Tesla onderhoud contract maar al te graag gebruiken en vergelijken mijn zijn nomale onderhoud kosten… om het "amper onderhoud" de kop in te drukken…
:(

Ik ben niet krenterig… wil gerust betalen… maar om een James" met witte handschoentjes de vloeistof van m'n ruitensproeier te laten controleren om deze met een gouden karaffe te laten bijvullen… daar is m'n inkomen toch nog wel net iets te klein voor….

Beste Telsa (S) mensen…. is daar nu echt geen mauw aan te passen? Of past Tesla hier geen mauw aan… ????
B.v. wanneer men enkel de technische echt noodzakelijke en specifieke dingen voor een Tesla S b.v. eens per jaar zou laten nazien bij Tesla zelf… en de rest ofwel zelf doet, ofwel in een gewone all round garage in de onmiddelijke omgeving????
Of… kunnen we op dat vlak (ooit in de nabije toekomst) onze S - koppen niet eens bij mekaar steken…???

???????
 
@Tessy & @JayGerlofsma

LuckyLuck heeft ze tegenwoordig in de webshop liggen van hem, in het forum vind je een kortings code (Inkoopactie Type 2 Laadkabel 3x32A).
Zover ik weet wordt de shipment voor hem gedaan en zit die niet meer zelf dozen te schuiven dus zou de levering ook door gaan als die neit thuis is (of weet iemand hier meer van en heb ik dat fout?). En ze zijn nog op voorraad

Laadkabel Type 2 3x32A LaadKabelWinkel

Alleen de 10meter is uitverkocht zo te zien.

Succes,
Wxll

thx, zij nemen alleen de telefoon niet op, heb ze al een mail gestuurd. Maar nu weet ik dus de reden, luckyluck is op vakantie. Jetje neemt dit "geloof ik" over, maar die is ziek.
 
Belofte maakt schuld dus hierbij de eerste vier foto's van de gewrapte Frunk in fasen. De wrap is zoals eerder gemeld Matt Grey Aluminium. Ik heb deze gekozen omdat een matte wrap - die er overigens ook in Matt Metallic is - mijn inziens de lijnen in de carrosserie 'harder' maakt en meer benadrukken wat de vierde foto goed laat zien. Er zitten over het hele plaatwerk meer van dergelijke mooie lijnen die nadrukkelijker worden met de wrap, daarnaast wordt de auto wat bruter in uitstraling.
Frunk1.jpg
Frunk2.jpg
Frunk3.jpg
Frunk4.jpg
 
Beste S-ers, toegestaan?
Toch nog even iets op het forum gooien wat betreft "nazicht" - "cheque-up" - "onderhoud" van onze (toekomstige) S… want heel die hystorie zit me een beetje in de maag …

Dus in afwachting van mijn S...
toch effe mijn "onderhoud - frustatie" delen…

Ik hoor zo veel, lees zo veel,
en ja, het is wel een auto van bijna 1 ton..
so what… het onderhoudcontract is dan toch peanuts niet?
Nauw voor mij dus niet…. 1000€ is voor mij zeer veel geld… Ik heb maanden, jaren zwaar gespaard voor m'n S.. dus...

Veronderstel dat ik het onderhoud contract neem: vermoedelijk durf ik dan in gesprekken e.d. over Tesla en elektrische auto's hierover niet te spreken, zal mogelijk ontwijkend moeten antwoorden of misschien wel moeten gaan liegen..
En ja het is nu eenmaal een waarheid als een koe en de logika zelf: elektrische auto's hebben, buiten de klassieke simpele dingen (remvloeistof / koelvloeistof / airco / ruitensproeier), amper onderhoud nodig toch…??? Een petrol head zal het Tesla onderhoud contract maar al te graag gebruiken en vergelijken mijn zijn nomale onderhoud kosten… om het "amper onderhoud" de kop in te drukken…
:(

Ik ben niet krenterig… wil gerust betalen… maar om een James" met witte handschoentjes de vloeistof van m'n ruitensproeier te laten controleren om deze met een gouden karaffe te laten bijvullen… daar is m'n inkomen toch nog wel net iets te klein voor….

Beste Telsa (S) mensen…. is daar nu echt geen mauw aan te passen? Of past Tesla hier geen mauw aan… ????
B.v. wanneer men enkel de technische echt noodzakelijke en specifieke dingen voor een Tesla S b.v. eens per jaar zou laten nazien bij Tesla zelf… en de rest ofwel zelf doet, ofwel in een gewone all round garage in de onmiddelijke omgeving????
Of… kunnen we op dat vlak (ooit in de nabije toekomst) onze S - koppen niet eens bij mekaar steken…???

???????

Ben het met je eens, al was het alleen al maar voor het argument dat een elektrische auto in het voordeel is wat betreft onderhoudskosten.
Denk overigens dat ik wel het onderhoudscontract afsluit en dan na een paar jaar kijk of zich dan goede alternatieven hebben ontwikkeld. Wordt natuurlijk relevanter als ik besluit de auto na vijf jaar privé te gaan rijden en zakelijk 19 cent/km te declareren.
 
Ze hadden meer dan 140 moeten rijden om me in te halen. "U zat zeker boven de invorderingssnelheid meneer (je mocht 70), we hebben het alleen niet kunnen meten." Wat was dit voor auto? Uitgelegd dat ik alleen snel wegsprintte en dat dat geen enkele moeite kost met deze auto maar dat mijn topsnelheid niet meer dan 100 was (of zoiets, ik heb eigenlijk niet gekeken).

Zalig verhaal, zullen ze in de toekomst wel gewoon worden. "Ah, weer zo'n elektrische auto die 'vol stroom' vertrekt".
Het is trouwens de eerste keer dat ik iemand 'stroom' geven/loslaten zie schrijven, lichte Tesla Grin :wink:
 
Belofte maakt schuld dus hierbij de eerste vier foto's van de gewrapte Frunk in fasen. De wrap is zoals eerder gemeld Matt Grey Aluminium. Ik heb deze gekozen omdat een matte wrap - die er overigens ook in Matt Metallic is - mijn inziens de lijnen in de carrosserie 'harder' maakt en meer benadrukken wat de vierde foto goed laat zien. Er zitten over het hele plaatwerk meer van dergelijke mooie lijnen die nadrukkelijker worden met de wrap, daarnaast wordt de auto wat bruter in uitstraling.

Wow, erg mooi!!! Die lijnen komen zeker goed uit. Complimenten.
Door welk bedrijf laat je het doen?
 
Ik ben benieuwd wat je morgen te horen krijgt. Ik heb hier niet mijn rn nummer paraat. Dat is wel mijn tweede nummer, het eerste dat ik kreeg bleek voor een signature te zijn. (Dat kreeg ik van tesla te horen, ik had natuurlijk tegen athlon mijn mond moeten houden)

Net met Athlon gesproken, eind november als indicatie doorgekregen. Athlon gaat nog met Tesla overleggen maar ik ga er van uit dat ik nog 2 maandjes moet wachten.
Hoorde ook van Athlon dat ze (Tesla) inderdaad druk is met de app koppeling, hopelijk is dat snel opgelost voor de huidige berijders.
 
@Ruben,
Waneer had je hem besteld? (ik zag je niet in het forumlijstje staan zo snel Google Docs - Online documents, spreadsheets, presentations, surveys, file storage and more)
Zat zelf in Jul, maar tot nu toe nog geen indicatie of wat dan ook..

Wxll
Net met Athlon gesproken, eind november als indicatie doorgekregen. Athlon gaat nog met Tesla overleggen maar ik ga er van uit dat ik nog 2 maandjes moet wachten.
Hoorde ook van Athlon dat ze (Tesla) inderdaad druk is met de app koppeling, hopelijk is dat snel opgelost voor de huidige berijders.
 
Wat betreft de type2 laadkabels: die kunnen ondanks dat ik momenteel op vakantie ben gewoon besteld worden die worden automatisch verwerkt door een fulfilment bedrijf/magazijn, daar zit ik zelf fysiek niet meer tussen. Telefoon heb ik inderdaad uit gezet, vond ik te ver gaan om op vakantie gestoord te worden. Maar de email (en tapatalk) staan gewoon aan dus mij op die manier lastig vallen is zeker toegestaan :) De grotere lengtes zijn het meeste in trek, 6 en 8 meter vooral maar dat is niet gek met zo'n lange auto als de Model S.

On-topic: grappig om te zien dat Dww al aangehouden is door de politie, zeker als je een korte sprint doet (met waarschijnlijk een hoge pieksnelheid) die op het oog enorm hard lijkt te gaan (je springt echt letterlijk weg vanaf de streep) zal het voor een achtervolgende politie auto lastig zijn je te bekeuren, daarvoor is een langere traject meting (over 16 sec dacht ik) nodig a la wegmisbruikers.

De remlichten lijkt me ook niet fijn als je regeneratief remt dat ze dan vrij snel aangaan (vanaf xx kw regen), maar dat kun je waarschijnlijk met een beetje stroom blijven geven waarschijnlijk wel tegengaan.