Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Er was vandaag een prachtige Sig Red Perf in Zoetermeer. Met spoilert en zonder een aantal andere zaken. Letterlijk een man uit z'n raampje hangend: "ik loop helemaal te kwijlen" (verzin Haags accent erbij). Toen maar even een sprintje getrokken bij groen!

Heb toch maar even gecheckt bij Athlon, gezien het feit dat niet alles opties altijd zijn doorgekomen. M'n sweet-lake-blauwe S85 is reeds geproduceerd (wat dat ook mogen betekenen) INCLUSIEF parkeersensoren en andere gekozen opties :smile: Nu wachten tot (de zelf gekozen periode van) half december voor de aflevering :crying:
 
Ben erg benieuwd, klinkt goed!
Kun je indicatie geven van de investering voor het wrappen? En is zoiets later eenvoudig te verwijderen als je het beu bent of houdt je veel plakresten over?

Indicatie geven is niet aan mij te doen, de prijs wordt bepaald door soort wrap (materiaal) dat je kiest en voornamelijk tijdbesteding voor de wrapping die je vraagt. Prijzen lopen in de regel niet ver uiteen heb ik gemerkt en verschil wordt met name bepaald door inschatting moeilijkheidsgraad van de auto die weer afhankelijk is van de details in het ontwerp en naden of vaste plaatdelen. De kwaliteit van de wrap, lijmlaag en vooral van de laklagen van de auto is voortaan zo goed dat je mijn inziens geen zorgen hoeft te maken voor de verwijdering van de wrap na een paar jaar tot uiterlijk vijf of zes jaar wat ze aan levensduur geven.

Heb je hem net, moet je hem al weer 2 !! dagen missen:eek:. Hoe ga je dat volhouden?? Gaat dat lukken met de foto's?

Gaat wel lukken denk ik. We hebben ieder voor zich langer overleeft de afgelopen maanden/jaren in afwachting van de Model S, een fotootje af en toe en natuurlijk de App om de status van de auto in de gaten te houden geeft ook voldoening. Weet je ook zeker dat ze niet even een plezier ritje gaan maken met de auto als je er niet bij bent, vertel vooraf dat de auto 24/7 in verbinding staat met de eigenaar en fabriek in Fremont, weten we alles van toen een Amerikaanse journalist dacht de Tesla boys and girls slim af te zijn met een negatief artikel over Range.
 
Trieste boel bij Lage Landen Lease. Eind vorige week een offerte ontvangen voor een Tesla Model S met daarbij de expliciete opmerking vanuit LLL dat voor 25 september de offerte bevestigd dient te zijn voor levering van een Tesla Model S in 2013. Wordt me gisteren doodleuk verteld dat er geen Tesla Model S meer beschikbaar is. Helaas was er een run waardoor ze nu allemaal vergeven zijn. Waar is de tijd gebleven dat we eerst de lopende offertes afhandelen alvorens nieuwe aan te gaan. Helaas dus geen TMS voor deze jongen.
 
Trieste boel bij Lage Landen Lease. Eind vorige week een offerte ontvangen voor een Tesla Model S met daarbij de expliciete opmerking vanuit LLL dat voor 25 september de offerte bevestigd dient te zijn voor levering van een Tesla Model S in 2013. Wordt me gisteren doodleuk verteld dat er geen Tesla Model S meer beschikbaar is. Helaas was er een run waardoor ze nu allemaal vergeven zijn. Waar is de tijd gebleven dat we eerst de lopende offertes afhandelen alvorens nieuwe aan te gaan. Helaas dus geen TMS voor deze jongen.
Athlon al geprobeerd? Die hadden toch wat extra ingekocht?
 
Athlon al geprobeerd? Die hadden toch wat extra ingekocht?

Athlon is een dochter van lage landen lease ;-) Lage landen lease doet de Financial lease en Athlon de operationeel lease. Na tekening van de offerte zou Athlon de afwikkeling ook overnemen. In de offerte wordt overigens alleen 25 september als geldigheid genoemd. Geen enkele andere reden waardoor de offerte kan worden ingetrokken dus ik vindt het een hele rare manier van handelen aldaar. Riekt sterk naar een voorkeursbehandeling van andere klanten. We gaan in conclaaf!
 
Athlon is een dochter van lage landen lease ;-) Lage landen lease doet de Financial lease en Athlon de operationeel lease. Na tekening van de offerte zou Athlon de afwikkeling ook overnemen. In de offerte wordt overigens alleen 25 september als geldigheid genoemd. Geen enkele andere reden waardoor de offerte kan worden ingetrokken dus ik vindt het een hele rare manier van handelen aldaar. Riekt sterk naar een voorkeursbehandeling van andere klanten. We gaan in conclaaf!

Ook in 2014 is de auto nog steeds interessant. Hij is dan wel wat duurder met 4% bijtelling, maar nog altijd fors goedkoper (en gaver !!) als elk enigszins vergelijkbaar alternatief. Ik heb nu tijdelijk als voorloopauto een gloednieuwe V40 (20% bijteller) gekregen. Voor de grap eens gekeken wat die auto met een gebruiksperiode van 5 jaar en een gelijk kilometrage kost. Met alle fiscale voordelen in mijn geval nagenoeg net zo duur, terwijl die een stuk kleiner, minder compleet en minder rap is..
 
Motorrijders onder ons zijn daarmee in het voordeel. Is het eerste wat je wordt geleerd. Veel automobilisten zouden ook hun motorrijbewijs moeten halen. Leer je tenminste verder als een motorkaplengte vooruit te kijken.:smile:

Amen!
<rant>
De meesten zouden gewoon eens een deftige rijcursus moeten doen, anticiperen, gebruik van lichten, richtingaanwijzers, het rechtervak, de cruise control (ik rij steeds met cc, hoop in de toekomst met adaptive cc die nooit meer af te moeten zetten) allé een beetje een actief rijgedrag in een situatie zoals 'het verkeer' zou toch geen kwaad kunnen.
</rant>
 
Echt de kinderen vinden de stoelen geweldig! En dan vooral vol gas wegrijden zodat ze in hun harnas worden geslingerd! Snap niet dat ze niet ziek worden :biggrin::biggrin: nog een keer! Nog een keer klinkt het dan!
Jammer dat er geen camera op de stoeltjes gericht staat zodat ik ze via het 17inch beeldscherm kan volgen!
Tesla optie!!!

Yup, lijkt me wel iets om als Tesla App te ontwikkelen, samen met een Go-Pro-tje.

Please, pretty please, als je een Go-Pro hebt, plak die eens aan de achterruit, lijkt me een heerlijk filmpje - YouTube bom!
 
Volgens mij zou je nog wel voor de Kia/vamil in aanmerking kunnen komen indien de verplichting in 2013 wordt aangegaan. Dat de auto pas in 2014 wordt geleverd zou niet uit moeten maken. Ik zou dit checken bij jou accountant.

Daar ben ik ook gemakshalve nog even vanuit gegaan. Mij is niet bekend dat dit niet meer mogelijk is, maar ik ben dan ook geen accountant.
 
Daar ben ik ook gemakshalve nog even vanuit gegaan. Mij is niet bekend dat dit niet meer mogelijk is, maar ik ben dan ook geen accountant.

Vraag dan meteen na of je naast het recht op de regeling 2013, doordat je in 2013 de verplichting (MET Financiële consequentie!) bent aangegaan, ook de KIA / MIA al bij de aangifte over 2013 kan toepassen, indien je in 2013 nog een aanbetaling doet van minimaal de optelsom van die aftrekposten (ca 15470+34000?) dus bijv. 50K?
Dan heb je dat vast binnen, en wellicht al de teruggaaf binnen waarmee je deel 2 kan afrekenen :smile:.

Suc6!