Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie gaat waar reserveren? (Model 3/NL)

Waar ga jij reserveren?

  • Vanuit m'n luie stoel via internet

    Votes: 12 16.9%
  • Niet; Model S/X FTW!

    Votes: 13 18.3%
  • Amsterdam PC-Hooft

    Votes: 2 2.8%
  • Amsterdam Zuid-Oost

    Votes: 14 19.7%
  • Duiven

    Votes: 2 2.8%
  • Den Haag

    Votes: 13 18.3%
  • Eindhoven

    Votes: 1 1.4%
  • Groningen

    Votes: 0 0.0%
  • Tilburg

    Votes: 5 7.0%
  • Rotterdam

    Votes: 9 12.7%

  • Total voters
    71
  • Poll closed .
This site may earn commission on affiliate links.
sja geen idee. Als je nog geen Tesla Model S hebt of hebt gereden, zou je dan bij een dealer in de rij gaan staan voor een nieuw model?
Er zijn al duizenden Model S rijders en alleen al op dit forum lijkt de belangstelling groot voor de Model 3. Door collega's en vrienden die nog geen Tesla hebben word ik ook vaak gevraagd naar de Model 3, en wanneer die besteld kan worden. Ik denk al met al dat de belangstelling best groot is, al zal het misschien vooral pas komen nadat hij onthuld is vrijdagochtend en de media het oppikken. Tja, ik weet ook niet goed wat ik moet verwachten voor donderdag 10 uur, en al geloof ik dat deze poll ook nauwelijks een reële afspiegeling van de interesse is had ik zelf toch iets meer animo verwacht. Maar we zullen het zien morgen.
 
Ik kan vrijdag pas rond het middaguur. Ben ik misschien een paar honderd auto's achterop. Als Elon er 500.000 per jaar gaat maken is dat rond 1400 per dag. Worden mijn Model 3 karretjes een dag later gemaakt :)

11 man voor Amsterdam ZO tot nu toe. Er zal slechts een beperkt aantal deze poll ingevuld hebben, maar ik krijg evengoed nog niet de indruk dat ik morgen mijn ellebogen hoef te gaan gebruiken.
 
Ik kan vrijdag pas rond het middaguur. Ben ik misschien een paar honderd auto's achterop. Als Elon er 500.000 per jaar gaat maken is dat rond 1400 per dag. Worden mijn Model 3 karretjes een dag later gemaakt :)

Als je vrijdagmiddag bestelt zou het zo maar eens kunnen zijn dat er al tienduizenden op de reserveer knop hebben geklikt :) Je kunt al vanaf morgen naar de winkel!
 
Ik ben de draad een beetje kwijt. Als ik het goed begrijp kan je vanaf vrijdagochtend 5AM online reserveren. Maar kan je in de Store nu morgenochtend al reserveren? Dus als ik daar morgenavond even langs rijd is het geregeld?
 
Ik begrijp echt de drukte niet. Tegen dat de Model 3 leverbaar is in Nederland produceert Tesla er honderd-duizenden per jaar. Of je nu reserveert dan wel over een paar dagen online, het uiteindelijke verschil in leverdatum zal verwaarloosbaar zijn. Of net zo waarschijnlijk : zal gewoon afhangen van de opties die je kiest op het moment van de echte bestelling.
 
Eerste en enige tot nu toe in Rotterdam, stond om 6.30 voor de deur :). Straks een paar nieuwe achterbanden en om 10.00 uur... juist!!!;)
20160331_063353.jpg
 
  • Like
Reactions: HWS and Basvdpoel