Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wedding Shari & Björn 27 juni 2015

This site may earn commission on affiliate links.
deze morgen bij het vertrek in Condrieu (Lyon) op weg naar Barcelona.
Ik had eerst toegezegd, tot mijn ega een vakantie met de familia boekte (was 'vergeten' de afspraak te wissen uit mijn agenda).
Veel plezier (nu aan het laden in Narbonne 32°...)
Krijg ik nu ook een goody bag ?
:redface:

err.png
 
Last edited:
Het is daags na aardig stil in dit Topic............
sorry, het was 6 uur toen ik naar bed ging, nu net wakker.
eerst en vooral: nogmaals dank aan Dirk, Frank , Byron, Herman ,Dominik, Jeroen, Frederik, Hans en Yves om de prachtige dag mee te helpen mogelijk maken.
Ook de mensen van SeC Aartselaar en Stevens Woluwe willen we bedanken om de ontstane problemen in de laaste week op te lossen.
hier een paar foto's:
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg
 
En morgen zien we allemaal het bewijs waarom Frank volgend jaar moet meedoen met The Voice of Belgium :biggrin:

Dit is waar FVO het over heeft:
Maar eerst een woordje vooraf.
Een jaar geleden liet onze dochter me weten dat ze met mij wou dansen op het nummer "I loved her first" van Heartland.
Dit is een fantastisch mooi nummer dat de gevoellens perfect omschrijft, hoe een vader zich voelt als hij zijn dochter moet "afgeven".

Ik wou hier iets speciaals mee doen.
Mijn eerste ambitieus plan was om dit nummer life te gaan zingen op het huwelijk.
Hoe kan je zo een nummer best in het geheim instuderen?
Je maakt een pdf van de lirics en doet een upload naar teslapdf.com van Maurice en je kan de tekst dan mooi op het scherm in de model s zetten.
Je zet de muziek op je telefoon.
Dan ga je bij elke SuC sessie zingen in de auto. (ik ben hier een paar keer betrapt door andere forumleden)

Na enkele maanden oefenen, kon ik de tekst perfect, het ritme zat goed, maar in dat zingen kwam er geen beterschap.
Je kan zingen of je kan het niet.. en ik kan het dus blijkbaar niet. Een mens kan nu eenmaal niet alles.

Tot het besef gekomen dat dit me nooit zou lukken, moest ik het over een andere boeg gooien.
Playback leek me nogal een eenvoudige en halfgebakken oplossing..

Na een poosje kreeg ik het idee om een videoclip te maken op dit nummer.

Dus:
een scenario geschreven
passende foto's gezocht uit ons oude doos
een actioncam gevraagd voor Nieuwjaar en gekregen.
overal opnames beginnen maken in het grootste geheim.
mijn bureel zodanig omgetoverd dat het een opnamestudio leek (bv. de microfoon is geprint en tegen de ruit geplaatst op een stuk plexiglas:wink:)
in totaal heb ik 2 uur beeldmateriaal verzameld, waaronder een hoop bloopers (zoals in de regen aan de verkeerde kerk staan zingen)
filmbewerking software aangekocht en aangeleerd.
montage gemaakt, en aangepast en aangepast en aangepast.

met uiteindelijk dit resultaat dat gisteren op groot scherm werd vertoont vlak na de openingsdans van het koppel.
missie geslaagd!:smile:
I loved Shari first - YouTube
 
Last edited: